Oficjalny kalkulator talentów z Mists of Pandaria - Nowości - World of WarCraft

Nowości

Data publikacji : 23.11.2011

Oficjalny kalkulator talentów z Mists of Pandaria

Na oficjalnej stronie World of Warcraft pojawił się kalkulator talentów, które zostały zapowiedziane w czasie tegorocznego BlizzConu. Poza samymi talentami (które prezentowaliśmy już tutaj), na nowej stronie możecie także zapoznać się z umiejętnościami klasowymi oraz specjalizacyjnymi postaci.

Tak jak zostało to ogłoszone w czasie BlizzCon 2011, klasowe talenty zostaną znacznie zmodyfikowane w nadchodzącym dodatku do World of Warcraft. Dowiedzcie się więcej na temat tych zmian oraz przetestujcie różne buildy dla waszych ulubionych klas w nowym kalkulatorze talentów Mists of Pandaria, dostępnym tutaj!

Jesteśmy bardzo podekscytowani mogąc dać graczom możliwość zapoznania się z nowym systemem talentów i chętnie poznamy wasze opinie na jego temat. Tak jak w przypadku wszystkich zapowiedzi, prosimy abyście pamiętali, że Mists of Pandaria oraz system talentów są wciąż tworzone. Oznacza to, że wiele zaklęć i umiejętności widocznych w kalkulatorze nie są jeszcze ostateczne i mogą ulec zmianie przed wydaniem gry.

Poniżej przedstawiamy także nowe umiejętności, które pojawiły się w spisie niektórych klas postaci:

  

Komentarz (26)

  • Dla mnie zmiana owych talentów nie ma sensu, w ogóle do niczego, najlepsze talenty były z pokoleń TBC/WOTLK, w cata da się przeżyć, a tutaj żałosne ratowanie WoW'. Osobiście jak talenty jednak zostaną zmienione sprzedam konto i pójdę na prywatne serwery.
    ~shaylo
    2011/11/23 13:36
  • @UP
    Cry some more! W MoP talenty będą o wiele lepsze. Do tej pory budowałeś jedyny słuszny build i nic z tego nie miałeś. W MoP będzie o wiele więcej możliwości, talenty nie są już aż tak "nudne".
    ~Gorack
    2011/11/23 14:33
  • Na razie nie mam zdania
    ~Slec80
    2011/11/23 15:00
  • shaylo to narazie i powodzenia :) wreszcie na arenie bede spotykal te same klasy z roznymi buildami
    ~GOPA
    2011/11/23 15:08
  • Alter Time Maga - Ale to będzie WYJEBISTE xD
    ~Garn
    2011/11/23 15:25
  • aż 1 nowy spell dla każdej klasy...
    ~Pchelek
    2011/11/23 15:37
  • hmmm bardziej talentami się nie interesuję bo jak dla mnie to i tak dość mały wybór, ale ciekawie zapowiadają się specjalizacje i skille ;] w końcu warek w protection będzie mógł Egzekucji używać :D w sumie to może być ciekawie hehe no ale wszystko jeszcze się może zmienić.

    Pozdrawiam!
    ~Nabuchodonoz
    2011/11/23 15:57
  • Jak dla mnie na plus.

    Jak teraz dobiera się talenty, wpisujesz armory kogoś z paragonu i kopiujesz build, ewentualnie EJ żeby zmaksymalizować damage done.

    Teraz Blizzard robi to za Ciebie dając Ci do wyboru te talenty które wprowadzają coś ciekawszego niż +x crit/haste/damage. Nie będzie jednego słusznego zestawu talentów bo to są skille sytuacyjne co wprowadzi trochę różnorodności w grze.
    ~Grind
    2011/11/23 16:34
  • Nie rozumiem takich ludzi jak "~shaylo". Nie potrafię znaleźć nawet jednej rzeczy w której TBC było lepsze od Cata. To tak jakby porównywać samochód z przed 20 lat i taki który wyjeżdża dziś z salonu. Choćby nie wiadomo jak dobrze był skonstruowany, w prawie wszystkich aspektach będzie przestarzały i archaiczny w porównaniu do tego nowego.
    ~baka14
    2011/11/23 16:36
  • łorrior jak zwykle w dupie :]
    ~Nekkro
    2011/11/23 16:59
  • "Nie potrafię znaleźć nawet jednej rzeczy w której TBC było lepsze od Cata"

    Proszę bardzo:
    TBC - +10 lvl postaci CATA - +5 lvl
    TBC - nowe spelle z talentów i z lvl, CATA - tylko z lvl
    TBC - 7 nowych zonów do levelowania CATA - 4
    TBC - nowości w mechanice, wprowadzenie aren, latających mountów CATA - zmiany w lokacjach (ale czy to potrzebne osobom które nie chcą zakładać nowych postaci?)

    Według mnie najlepszym dodatkiem był WOTLK - najwięcej nowości - dużo nowych skill, 2 nowe bg, zony pvp, system achi, nowa klasa, zmiany wyglądu spelli, fazy w lokacjach.
    ~Pchelek
    2011/11/23 17:36
  • A jakby Cataclysm poszedł drogą TBC to nazwał byś go "nowością" czy nie?
    ~Garn
    2011/11/23 17:39
  • @Garn, nie wiem co masz na myśli ale pisząc nowość chodziło mi o jakieś nowe rozwiązania które pozwolą mi odkrywać grę na nowo. Gram cały czas tą samą postacią, CATA oferował dużo dla nowych postaci ale ja gram tą samą. Najszybciej mi się znudził ten dodatek więc oceniam go najniżej za to pokładam nadzieję w pandach mam nadzieję że blizz doda więcej ciekawych elementów niż np ten 1 nowy spell
    ~Pchelek
    2011/11/23 17:54
  • @Pchelek
    Żadna z wymienionych przez ciebie rzeczy nie jest wyraźnie lepsza.
    - Lvl postaci? Rownie dobrze moznaby wprowadzic 10lvli, z tym, że 2x mneij XPa na kazdy level. Pasuje? Jakaś róznica?
    - nowe spelle? W cata zmieniono 50% mechanik kazdej klasy, jak nie więcej. Przy okazji doszły nowe spelle. Myślę, że to o wiele więcej, niż 10 dodatkowych pkt talentów (gdzie jeden talent wahał się w granicach 3-5pkt)
    - Levelowanie - różnica miedzy CATA a TBC byla taka, że strefy z TBC były delikatniej mówiąc - ciekawsze :P Ale to z wyglądu. Każda strefa w cata ma swoją historię, którą każdy głupi prędzej czy poźniej pozna. I Questy są wiele ciekawsze i bardziej rróżnorodne.
    - niee.... W cata wcale nie weszły nowe mechaniki postaci -.-

    Żeby offtopu nie robic, dodam pare groszy od siebie.
    Tak więc uważam... fajne te nowe umiejętności :D Maga i druida szczególnie :)
    ~flaaj
    2011/11/23 18:40
  • ~Pchelek, ale o czym Ty mówisz? :) Porównujesz Classica do TBC, a nie Cata do TBC. Nie można przecież non-stop wprowadzać nowych super ciekawych mechanik. Istnieje pewna granica. Swoją drogą sporo nowych rzeczy będzie w MoP, właśnie dlatego, że ludzie narzekali na Cata jako WotLK v2.
    ~baka14
    2011/11/23 20:09
  • Nie wiem jak u innych klas ale muszą jeszcze trochę popracować nad "rotacjami" locka w PVE bo w na ten moment wygląda to jak spam filler spelli z okazjonalnym odświerzeniem dota.
    ~Grind
    2011/11/23 23:13
  • Coraz lepiej, szkoda tylko, że każda z klas ma 3x za dużo umiejętności ogółem niż powinna... Chociaż dobre jest to, że usunęli te debilne drzewka.
    ~qble
    2011/11/24 09:45
  • @Grind

    wszystko idzie w kierunku spelli z gatunku "3 w 1". Zreszta jak czytam te zmiany na mmo odnosnie warlocka, to czesc z nich jest "wtf ??"

    Zreszta to i tak tylko dalekie plany...
    ~Nekkro
    2011/11/24 12:00
  • @flaaj
    mylisz sie, Cata to odgrzewany kotlet, ktory sie nie sprawdzil
    fabula z dupy, mapki nudne, nowego kontynentu brak...

    najbardziej suuper byl Wotlk,
    jest fabula, nowy LODOWATY! kontynent, zagadki, zawsze bylo co do roboty, tyle nowosci ze az leb bolal, az sie chcialo grac,
    jedynie co blizzard zgnoil, to ze podzielil raidy na 10,25,10hc,25hc oraz poziom 5manow, robionych z palcem w dupie bez tanka w 10 minut

    cata w ogole nie mialo klimatu, flying mounty w nowych lokacjach i latanie na skroty robiac questy jest nudne... wyglady tierow,
    daily questy w TB typu grind.. brak slow...

    MoP, dla dzieci, pokemonowe klimaty jakos mnie nie bawia,
    WoW juz nigdy nie bedzie taki swietny jak byl z wyjsciem Wotlka i 3.1 pacza :<

    skoro wow ma teraz 10mln graczy, 2 mniej od premiery caty
    zastanawial sie ktos co bedzie po Q2 2012,
    po wyjsciu D3, SWTOR, GW2? :P
    ~milerk
    2011/11/24 18:14
  • nie bój nie bój na pewno będą, nawet jak liczba spadnie o kolejne 2 mln to i tak będzie miał kto grać.
    TBC był pierwszym dodatkiem do wowa i dlatego wydaje się że tak dużo zmienił i dodał.Tak naprawdę jest to najgorszy dodatek pod względem questów i wyglądu lokacji.Nagrad trzyma poziom reszta to ponure biedne lokacje.Porównując go do Wotlka to wypada strasznie blado.
    Takie moje zdanie.
    Co do nowego dodatku z pandami moim skromnym zdaniem będzie jedneym z lepszych.Zakochacie się w nowej krainie, zobaczycie ;) klasztor na wzgórzu wymiata !!
    ~GOPA
    2011/11/24 18:39
  • Cataclysm jeszcze na poczatku (przed nerfem wszystkiego) był niezły. Dokładnie mam na myśli genialne t11 z świetnie zbalansowanym poziomem trudności, godziwą liczbą bossów (13) i trzema strefami raidowymi. 5 man heroiki też były fajne (chociaż za mało ich było) bo wymagały jakiegoś zaangażowania a nie jak teraz że przechodzisz je z palcem w dupie. Levelowanie 80-85 też było dość przyjemne bo mapki były fajne, osobiście uwielbiam Vash'ir i Uldum, uważam że to jedne z najlepszych lokacji w całym WOWie.

    Niestety na tym kończą się plusy, poza raidami/heroikami i lokacjami 80-85 w Cata nic innego nie zostało zrobione dobrze, chujowy "balans" PVP, Tol Barad jest dramatyczne, poza raidami kompletnie nie ma co robić a w końcu nawet raidy/heroiki zjebano wprowadzając patche nerfiące.

    Odnosnie TBC. GOPA to że uważasz że krainy TBC były chujowe - twoje prawo ale tam przynajmniej było co robić. Miałeś cały szereg reputacji, daily q hubów, chain questy otwierające raidy/heroiki etc.
    ~Grind
    2011/11/25 00:00
  • z ostatnim zdaniem sie zgodze ale pamietaj ze wszystkie gry zaczynaja byc robione pod casuali i zaniedlugo raidy beda tak latwe ze kazdy bedzie sobie mogl ubic glownego bosa.Takie zycie, casuali jest wiecej niz hardcorowych graczy i autorzy o tym wiedza.Co do TBC to mi chodzilo glownie o wyglad (mnie on przytlacza i dobija) no i Q ktore w wiekszosci sa popaprane.Pamietam jak robilem daily Q na netherwingi, rany jakie katusze, czy wykonywanie dzien w dzien ten samej czynnosci jest przyjemne? tylko po to by dostac jakiegos smoczka?
    ~GOPA
    2011/11/25 00:51
  • Akurat ja te questy lubiłem, nienawidziłem z kolei Zangarmarshu.

    GOPA, nie myl casuala z idiotą proszę Cię. Casual spokojnie sobie ubije bossów na normalu bez nerfów bo do tego nie trzeba imba DPSu/heala tylko ogarnięcia. Jest ogień - wyjdź z niego, boss używa ima skilla - defensive cooldown itd. Sam nie grałem w Cata nie wiadomo ile (chyba 2 raidy w tygodniu) i jakoś bez problemu zrobiłem full t11 na normalu + 1 boss hc i full FL na normalu + 1 boss hc bez nerfów które psują grę dla każdego kogo IQ jest wyższe od przeciętnego parapetu? XD

    Co jest zabawnego w walce z bossem który nie może Cię zabić? Co z tego że walka jest pomysłowa jeśli możesz olać prawie każdą mechanikę bo healer z palcem w dupie przeleczy?

    Liczę że:
    -LFR - dla debili - stoisz w ogniu, napierdalasz, zbierasz loot.
    -normal - trudność normal t11 pre nerf
    -heroic - trudnośc heroic t11 pre nerf.

    Jeśli tak to rozwiążą i zaprzestaną nerfić wszystko po kolei to będę zadowolony.
    ~Grind
    2011/11/25 01:33
  • @Grind pvp nie ma ch***wego balansu tylko ty pewnie grać nie umiesz ;] atm mam 6 85s i o każdej pewnie byś powiedział, że jest OP. Latam po BG rogiem, druidem, dk, priestem, palladynem, hunterem i rzadko kiedy jestem niżej niż w top 3 w dmg/healing/kb/bazy/flagi czy inny shit w zależności od BG, ale to pewnie tylko dlatego, że gram OP klasą
    ~walp00
    2011/11/25 21:24
  • jaki nolife :P

    pvp to areny od 3 na 3 a nie bg gdzie polowa to dzieci spamujace 2 przyciski :P
    ~GOPA
    2011/11/25 21:35
  • Na BG bardzo dobrze sobie radzę ale jeśli uważasz że PVP jest zbalansowane to idź lockiem na 2vs2 arenę i traf na team, healer+DPS, jeśli obie strony są ogarnięte to walka trwa nawet do 30 minut...

    Wymówka Blizza 2vs2 nie balansujemy jest żałosna, sorry ale PVP to nie tylko 3vs3 (któe i tak nie jest zbalansowane) tylko world PVP+2vs2+3vs3+5vs5+BG+1vs1 duel/world PVP sytuacja. Wiem że nie da się zbalansować tego wszystkiego w 100% ale naprawdę niezły poziom balansu uzyskano pod koniec WOTLKa więc jak widać da się to jakoś ogarnąć.
    ~Grind
    2011/11/25 23:57

Pozostałe nowości