Ocena: 4.4/5 (9)

Ujawniono patch notes 5.0.4

Data publikacji : 21.07.2012

Blizzard przedstawił listę zmian patcha 5.0.4, który pojawił się na Public Test Realm. Przypominamy, że na serwerach testowych wszyscy, których konta nie mają dostępu do bety Mists of Pandaria, będą mogli pomóc w sprawdzaniu systemowych zmian, które pojawią się jako aktualizacja przed wydaniem dodatku do World of Warcraft. Poniżej prezentujemy tłumaczenie patch notes 5.0.4:

Ogólne

  • Wspólne dla konta osiągnięcia, kompani oraz wierzchowce.
  • Począwszy od aktualizacji 5.0.4, większość osiągnięć, kompanów oraz wierzchowców będzie dzielona z twoimi pozostałymi postaciami. Przeczytajcie: Osiągnięcia wspólne dla całego konta autorstwa Grega "Ghostcrawlera" Streeta.

World Event: Atak na Theramore Isle

  • Wódz Garrosh, mający obsesję na punkcie zapewnienia dominacji Hordy w Kalimdorze, przypuścił atak na siedzibę Jainy, wyspę Theramore. Mimo, że odważni bohaterowie Przymierza ruszyli, aby odeprzeć niespodziewany atak, wkrótce przekonają się, że nie są gotowi na prawdziwe plany Garrosha...
  • Na publicznym serwerze testowym będziemy testować to wydarzenie w określonych przedziałach czasowych. Przyglądajcie się PTR Feedback forum, aby dowiedzieć się więcej na temat jego dostępności.

Obszarowe lootwanie

  • Obszarowe podnoszenie przedmiotów pojawi się w World of Warcraft. Po zabiciu grupy wrogów w niewielkiej odległości, kiedy będziesz lootwał jedne zwłoki, okienko z przedmiotami będzie zawierało również łupy z pozostałych ciał, które możesz lootwać.

Wsparcie BattleTag w World of Warcraft

  • Gracze, którzy włączyli swój BattleTag będą mogli:
    • Widzieć BattleTag znajomych z listy znajomych.
    • Dodawać i usuwać znajomych BattleTag.
    • Wysyłać zaproszenia BattleTag do innych graczy.

Klasy: Ogólne

  • Wszystkie klasy zostały zaktualizowane i korzystają z nowego systemu talentów, ulepszonych umiejętności oraz zaklęć (dostępnych na poziomach od 1 do 85). Talenty postaci zostały zresetowane.
  • Wiele starych talentów zostało zmienionych w umiejętności specjalizacyjne.
  • Druidzi otrzymali dostęp do czwartej specjalizacji: Guardian.
  • Nowe zaklęcia są uczone automatycznie. Trenerzy klas są potrzebni jedynie w przypadku zmiany talentów, glyphów, specjalizacji klasy oraz kupowaniu dual specialization.
  • Wszystkie postacie otrzymują 30% mniej obrażeń od innych graczy.

Konwersja walut

Przedmioty

  • Na istniejących przedmiotach Spell Penetration zostało zastąpione przez PvP Power.
  • Enchanty hełmów zostały usunięte:
  • Przedmioty typu relic, ranged oraz thrown:
    • Miejsce w którym poprzednio były umieszczane przedmioty typu relic, ranged oraz thrown zostało usunięte. Wszystkie bronie będą umieszczane w miejscu na broń.
    • Zasięgowe bronie, w tym różdżki, zostały poprawione tak, aby były potężniejsze.
    • Zasięgowe bronie nie posiadają już minimalnego zasięgu.

Profesje

  • System glyphów został zaktualizowany. Wiele glyphów zostało dodanych, zmienionych lub przeniesionych do innych kategorii.
  • Prime glyphs zostały usunięte.

Interfejs użytkownika

  • Wprowadzono nowy interfejs dla wierzchowców i kompanów.
  • Ekran tworzenia postaci został zaktualizowany.
  • Buffy zostały skonsolidowane w UI.
  • Dodano nowe okienko z wynikami rzutów. Ten nowy element może być sprawdzony po kliknięciu na słowo "[Loot]" na czacie lub po wpisaniu "/loot".
  • Okna kolejek PvE zostały ujednolicone. Możesz teraz wchodzić w kolejkę do stref instance, raid i innego contentu w jednym miejscu.
  • Vendorzy mają możliwość filtrowania oferowanych przedmiotów.
  • Księgi zaklęć zostały zaktualizowane tak, aby odzwierciedlić zmiany w głównych umiejętnościach i zawierają również krótki opis specjalizacji.
  • Dungeon Journal został zaktualizowany o informacje związane z walkami sprzed Cataclysm.
  • Nowy system pomocy został dodany do wielu elementów gry. Możesz go włączyć i wyłączyć klikając na przycisk "i" w górnym lewym roku danego okna.

powrót
drukuj
pdf
poleć

Autor: Grzegorz "Sigmar" Sadziński
Data publikacji : 21.07.2012
Liczba wyświetleń tekstu: 5496

Komentarz (40)

  • Ten punk naprawdę bardzo mnie boli: Nowe zaklęcia są uczone automatycznie. Trenerzy klas są potrzebni jedynie w przypadku zmiany talentów, glyphów, specjalizacji klasy oraz kupowaniu dual specialization.
    ~Slec80
    2012/07/21 14:46
  • Jakbyś nie wiedział to z każdym dodatkiem poza wotlk i tbc, blizz jebie grę na gorszą...
    Teraz będzie za łatwa
    ~shaylo
    2012/07/21 15:15
  • To mnie teraz robiłeś stwierdzeniem, że z każdym dodatkiem poza wotlk i TBC. W takim przypadku zostaje nam tylko Cata. Jak na 3 dodatki na gry, jeden według Ciebie okazał się słaby to chyba niezły wynik?

    Ale i tak stwierdzenie każdy na jeden dodatek to LOL
    ~Tremiec
    2012/07/21 16:13
  • Slec80- Moim zdaniem to duży plus. Mam alta z loomami, co 10min nowy level i muszę chodzić wte i wewte do trenera
    ~PysznyPlacek
    2012/07/21 16:29
  • Zgadzam się z ~PysznyPlacek, myślę że to bardzo uprzyjemni levelowanie altów z loomami ;)
    ~Naloriak
    2012/07/21 17:46
  • Hmm, kompletnie nie rozumiem poniższej zmiany :
    "Wszystkie postacie otrzymują 30% mniej obrażeń od innych graczy."

    Tak o, bez żadnych głośniejszych informacji nagle taka zmiana? Ma ktoś informację na temat tego, jak skaluje się to z Resilence lub PvP Defence/Power?
    Jeżeli po prostu od obecnych wartości odejmiemy 30% to oczywistą sprawą jest że kompletnie zmieni to PvP i wzmocni jeszcze bardziej znaczenie healingu.
    ~baka14
    2012/07/21 18:00
  • Moim zdaniem automatycznie uczenie się umiejętności to dobre rozwiązanie - osobiście często po zdobyciu "głównych umiejętności" na danym alcie zwyczajnie olewałem odwiedzanie trenerów po mniej istotne skille i wracałem dopiero jak pojawiło coś dobrego (przy okazji ucząc się pozostałych).

    ~baka14: Wygląda na to, że 30% redukcji obrażeń wynika z podstawowej wartości PvP Defense. Resilience zmieniło się w PvP Defense, a wszystkie postacie otrzymały bazową wartość 30% tej statystyki. Więcej na temat tej zmiany znalazło się w blogu dotyczącym statystyk w Mists of Pandaria (ta konkretna w sekcji poświęconej Resilience): http://wow.battlenet.pl/portal/wow/1/1129/Kawa_z_deweloperami__Zmiany_Statystyk_w_Mists.html
    ~Sigmar
    Battlenet Network
    2012/07/21 18:34
  • Jak dla mnie gra coraz bardziej robiona pod dzieci, idiotów i leni. Bez urazy. Zaczynam się zastanawiać nad porzuceniem globala i przejściem na privy które są w wiekszości na WotLK-u gdzie gra miała jakieś ze tak to nazwe kłody. Trzeba było się zastanowić jak i kiedy je przeskoczyć. Teraz? Zaczyna się to zbliżać do FPS-a w nie trzeba odrobiny myśli...
    ~juzek1000
    2012/07/21 18:53
  • Co do tego battleTaga, to czy bedzie to jak w przypadku diablo 3 kiedy wejdę do party zamiast nicków bede widził battletagi czy dalej nicki wie ktoś może jak to bedzie działać ?
    ~Hini
    2012/07/21 19:10
  • No bez przesady...
    Zamiast np. powiększyć i skomplikować drzewka talentów, dodać albo zmienić aktualne BG/insty/raidy tak, żeby się można było pomęczyć nad wygrywaniem czy coś żeby utrudnić tę grę, to oni wszystko upraszczają ...
    ~oxlade
    2012/07/21 21:02
  • Nowy system talentów jest lepszy za jakiś czas sami to przyznacie.
    ~Hini
    2012/07/21 22:27
  • uaktualnili dungeon journal, ale naturalnie wciąż nie wznieśli grupowego vanilla-raidowania. w bieżącym układzie ciągle mija się z celem cała ta transmogryfikacja przedmiotów
    ~Naimadek
    2012/07/22 02:32
  • ale wy marudzicie z tym poziomem trudnosci az mi zal was , dla mnie to wielki plus ze robia wiekszosc rzeczy latwiejszych i mniej czasochlonnych , sam gram w wowa moze z 2h dziennie i bo nie mam na niego wiecej czasu i bardzo cieszy mnie ze choc troche upraszczaja wowa dzieki czemu grajac nawet te 2h dziennie nie odstaje tak bardzo od ludzi co maja wiecej czasu
    ~okozaoko
    2012/07/22 09:16
  • Cale to piepszenie ze za latwo, ze nuby beda mialy to samo co hardkory etc. Jestescie banda zalosnych klonow krzysia z "Kubusia Puchatka". Wiecznie placzecie na wszystko co blizz zmienia. Zgadzam sie, ze wow przez Cata bardzo ucierpial ale to niestety wina fuzji z Activision i myslenia w stylu koticka, ktory wciska kretynom 3 razy to samo (Modern Warfare) bo idioci i tak kupia. Niestety drugim powodem zmian w wowie, ktore nie wszystkim moga sie podobac jest debilowacenie spoleczenstwa i to wlasnie dla nich beda teraz robione gry. To wlasnie dlatego mamy pokemony i pandy w nastepnym dodatku, zeby dzieci z IQ 15 mialy w co pograc a raidy chocby byly super latwe i tak dla debili beda bariera nie do przejscia (patrzcie co sie dzieje na raid finderze). Cieszcie sie, ze blizza zabolal exodus 2 milionow graczy i postanowili nie odwalac takiej kichy jak z cata i w mop bedzie co robic. Talenty sa super bo nawet jak miales ich milion to tylko jedna kombinacja jest wlasciwa.
    ~wredzik
    2012/07/22 10:06
  • Każdy kto ma dostęp do bety i trochę tam pograł chyba widzi, że nowy system talentów jest o wiele ciekawszy i bardziej przemyślany niż poprzednie. Co z tego, że miałeś 72 punkty do rozdania, skoro robiłeś to automatycznie, bo i tak istniała jedna "słuszna" ścieżka rozwoju? Ja osobiście na swoim magu (bo nim właśnie gram), mam niezłą zagwozdkę, który talent wybrać (chociażby bomba arcane, która jest świetna na trash, a na bossie już niekoniecznie). Jeżeli czytacie blue posty to pewnie zauważacie, że raidy są nieustannie utrudniane (ostatnio chyba o całe 25%). Walki petów? Nikt nie rozkaże Ci z tego korzystać... Za to nie będzie super duper fioletowych itemów,to ma być coś nowego, odskocznia dla osób które chcą grać a nie rajdują i nie grają aren, albo zwyczajnie im się nudzi.
    ~ziolo1910
    2012/07/22 10:32
  • Calkowicie sie z Toba zgadzam. Druga sprawa to ciagle narzekanie na nerfy. Co chwila czytam zale "pro", ktorym sie nie podoba debuff w DS a przed nerfem DS HC wyczyscila garstka polskich gildii, ktorym kazdy nerf jest na reke bo sprzedaja boosty za duze ilosci golda i im latwiejsze jest DS tym mniej czasu na to poswiecaja. Proste i logiczne wiec jesli chcesz wylansowac sie na pro przestan plakac bo i tak nikt nie wierzy ze jestes zajebisty. Blizz wyciagnal wnioski z porazki jaka niewatpliwie jest Cata i ulatwia gre patrzac na statystyki. Dobrych graczy jest max 10% a to oznacza ze 90% sie frustruje i odchodzi dlatego levelowanie jest takie proste i szybkie, raidy sa nerfione po jakims czasie. Kiedy dobre gildie wyczyszcza Tier na HC wprowadzane sa nerfy dla tych, ktorym sie nie udalo. Nerfy sa stopniowe tak zeby pomoc ale nie grac za ludzi, a jesli jestes przechujem ale z jakiegos powodu nie zdazyles przed nerfem z wyczyszczeniem tieru to wylacz buffa i przestan jeczec.
    ~wredzik
    2012/07/22 11:14
  • widze tu wiele wypowiedz jacy wy jesteście inteligętni ? gdzie jakis przez was zrobiony poradnik do wow ? jak to gra stanie się łatwa , dużo ludzi gra dla zabawy by się oderwać od życia codzienego , a wy nazywacie ich debilowatymi ? to cos z wami nie tak jest bo nie wszyscy poświęcają cały czas grze jak by być rekordy czy chodzić na rajdy po 20 h trwajace , kto tu jest debilem lub brak ma IQ ? ten co gre traktuje jako zabawe
    ~rafalx1
    2012/07/22 20:12
  • Zdecydowanie nie potrafisz czytac ze zrozumieniem. Przeczytaj 3 posty nad Twoim, zastanow sie co ich autorzy mieli na mysli i przestan nazekac. Jesli potrzebujesz poradnika do WoWa to poza Google warto odwiedzic http://elitistjerks.com to najlepsze zrodlo wiedzy o wszystkich klasach napisane przez nerdow, ktorzy poswiecaja znacznie wiecej czasu na wowa niz normalni ludzie.
    PS. Popracuj nad formulowaniem zdan bo bardzo trudno wywnioskowac co chciales nam przekazac :)
    ~wredzik
    2012/07/22 23:26
  • Płakać mi się chce jak widzę posty typu: "gra będzie teraz za prosta" itp. Mogę się założyć że piszą to ludzie którzy nie mają progresu na raidach, rata na arenach czy RBG. Skoro to takie łatwe to czemu nikt tego nie zrobi i nie chodzi tu o brak czasu, znam ludzi którzy graja 2-3 godziny dziennie a np w pvp są nie do zabicia, mają wysokie ratingi itp. Ja także nie zaliczam się do ludzi super ogarniętych, ale nie narzekam że to za proste i dla dzieci.
    ~daros555
    2012/07/23 13:21
  • up - daros555 "ja także nie zaliczam się do ludzi super ogarniętych" - to wyjaśnia dlaczego dla ciebie to nie jest proste hahaha
    ~psimel
    2012/07/23 14:55
  • Dobra psimel i inni, którzy piszą ze gra będzie za prosta: jeżeli gra wam sięnie podoba to znam proste rozwiązanie: NIE KUPUJECIE DODATKU

    Pozdrawiam
    ~Zygi123
    2012/07/23 23:51
  • Będzie mi brakowało tych rzeczy, ale pewnie tylko przez chwilę i wyłącznie przez sentyment.
    Nowy system talentów nie wiem do końca jak działa, ale prawdą jest, że stary system to tylko pic na wodę dający do własnego wyboru 2-3 talenty. A skille u trenera? Tak wielkie ułatwienie, że to nie ma nawet co grać w tą grę, bo jak low-level musi latać w te i we wte bo expi w EP a najbliższy trener jest w IF, to jest do oznaka, że WoW jest hardcorową grą dla ludzi z IQ 150
    ~Tasdeadman
    2012/07/24 12:00
  • to Krzyś z Kubusia grał w WoWa? wiedziałem, że musi być coś na rzeczy
    ~Naimadek
    2012/07/25 16:20
  • Gra jest obecnie robiona dla dzieci,półgłówków,Leni
    A gra już jest za prosta przykład ?
    mage który głową robi wysoki dps
    http://youtu.be/ISsOjfHgtws
    Alysrazor 10-Heroic solo
    http://youtu.be/_6F3bZSTdsI
    Już nie długo będzie nowy system który będzie powiadamiał na raidach:Nobie stoisz w ogniu wyjdź z niego noobie dalej stoisz w ogniu zaraz zginiesz noobie zginołeś ale się nie przejmuj dostaniesz tym razem blizzardowskiego ressa ale nie rób już tak więcej.
    raid finder jest dla ludzi którzy nie mają czasu długo siedzieć w wowie.normal jest dla tych co chcą sobie poraidować.heroic jest dla tych co lubią ciężkie wyzwania a przynajmniej powinno być teraz obecnie po czasie staje się wersją normal.Czary u trenera przecież dużo to nie zmieni prawda ? ale jak już dodać wiele takich małych ułatwień to już wychodzi o wiele większe ułatwienie i od razu widać że gra jest nudna i monotona ja robiąc questy np biorę wiele mobków naraz bo mi się nie opłaca bić po jedynym.
    ~Frezko11
    2012/07/26 15:16
  • Dlatego na to już nic nie poradzimy, po prostu od czasu Cata wchodzą zbyt wielkie ułatwienia, a w Pandzie to za duże. Jak kupowałem WoW'a do Wotlk, to się cieszyłem grą gdyż jeszcze Cata nie było, jak wyszło Cata to byłem zadowolony 50/50%, bo niektóre zmiany, a właściwie większość jest słusznych /(głownie chodzi mi o odskocznie fabularna i zmianę terenu), a jak będzie Panda to już po prostu żałuję że wydałem na WoW'a ponad 2000 zł.

    Lepiej faktycznie dofinansować prywatny serwer tymi tysiącami i sami będą mieli serwer mieszczący przynajmniej z 5k ludu :), na którym nie ma tragedii.
    ~shaylo
    2012/07/29 13:32
  • Ale dyrdymaly. Znalazla sie masa hardkorow, ktorzy nie wyczyscili "prostego" DSa na HC a pierdola o zniszczeniu gdy przez ulatwienia. Jestem super hardkorem bo smigam co 15 minut przez pol kontynentu zeby kupic skilla. Pochwalcie sie swoim progressem zeby wszyscy zobaczyli ze najbardziej nazekaja najwieksze pizdy. Wydalem kupe kasy na WoWa i nie zaluje bo sobie pogralem, a jak mnie znudzi to przestane placic i grac i nie bede zachowywal sie jak cipa na forach placzac, ze mi zniszczyli gre. Co do solowania Raidow to wezcie pod uwage jedno: to mega skillowi ludzie, maly ulamek graczy. Jak bedziecie z palcem w odbycie robic takie rzeczy jak oni to mozecie nazekac ze wow jest za latwy w innym przypadku: "Talk to the hand...".
    ~wredzik
    2012/07/29 16:41
  • Wyczyścić DSa na HC może teraz każdy wystarczy kupić sobie bosta więc to nie jest jakiś tam wyznacznik wie to prawie każdy ogarnięty gracz.Ja też wysolowałem Alysrazor tak jak i dziesiątki innych graczy w końcu co w tym trudnego zbierać piórka i wlatywać w kółeczka i podleczyć się od czasu do czasu.Równie dobrze mogę powiedzieć że największe cipy to ci którzy bronią obecnego poziomu gry bo gdy było za trudno to właśnie tacy płakali na forach że nic nie mogą zrobić.
    Obecnie jeśli się gra undeadem idzie się po czary do undercity elfem do silvermoon itd teraz te miasta będą zbędne no bo po co do nich iść jak się szło tylko po czary ? To jest jeden z bardzo wielu nerfów.Kiedyś że by zdobyć dane czary trzeba było robić questy np Warlockiem trzeba było walczyć z demonami pierw by później je zdobyć.Druidem że by zdobyć formy trzeba było gnać do moonglade tak przy każdej klasie wykonywało się epickie fabularne questy nie umiałeś to wchodziłeś na neta a obecnie teraz poziom gry to kpina i nudy.
    ~Frezko11
    2012/07/31 02:02
  • Podstawa dyskusji wzajemne zrozumienie. Z tego co widac nie rozumiesz co napisali ludzie przed Toba. Dobrzy gracze handluja boostami (co napisalem troche wyzej)wiec jest im to na reke bo idzie szybciej, lepiej, latwiej, a slabi, probujacy sie dowartosciowac udajac na forach super pro i placzki marudza ze taki stan rzeczy jest zly :) Ot i tyle. Funkcja miasta jako miejsca gdzie jedynie sie kupuje skille to mega zly przyklad. Jest naciagany, nielogiczny i obolnie rzecz biorac glupi. Nie rozumiem co fajnego/oldshoolowego/przyjemnego moze byc w poginaniu przez pol kontynentu (np z Eastern Plaguelands do IF) zeby zaplacic pare srebrnikow za skilla. Bulszit prosze pana ;) Tym tokiem myslenia mozna argumentowac, ze kupowanie skilli jest kaszualowaniem gry bo kazdy idiota moze kliknac "Train". Gralem w gre, w ktorej kazdy skill mial kilka stopni a za kazdy trzeba bylo zaplacic mase Skill Pointow, ktore zbeiralo sie lejac maaaaasy mobkow. Tydzien farmienia zeby kupic jeden skill na niskim lvl.

    Taki gracz powinien powiedziec ze WoW to gra dla debili bo wystarczy zaplacic a zloto na taki skill zbiera sie 15 sekund. Dla mnie jednak takie rozwiazania sa debilne i uwazam ze WoW idzie w dobrym kierunku bo czym innym jest sprawienie ze gra jest wygodna a czym innym ze dla debili. Ulatwianie WoWa to sprawa sporna bo wystarczy spojzec na statystyki. Pierwsze tygodnie zwyklych instancji 5 man HC pokazaly ze Altarius w Vortex Pinnacle byl zapora nie do przejscia dla 95% graczy. Co z tego ze zabijalem go ekipa z gildii skoro wypad z pugiem byl juz bez sensu? Nie zawsze mialem czas/ludzi zeby isc z gildia. Druga sprawa w WotLKu niektore raidy byly banalne i nikt nie narzekal. Problemem wowa jest Cata jako dodatek, ktory za szybko sie skonczyl i tyle. Przestancie udawac kogos kim nie jestescie. Poprosze o linka na Armory do Waszych mainow a najlepiej jeszcze z SS na ktorym widac na czacie dla wow.battlenet.pl Jesli faktycznie udowodnicie ze jestescie tacy ogarnieci jak tutaj sie kreujecie

    to uznam ze macie za duzo wolnego czasu i nie potraficie tego spozytkowac zarabiajac na nubach placacych za boosty :)
    ~wredzik
    2012/07/31 17:43
  • @wredzik
    Co nie zmienia faktu że gra idzie w bardzo złym kierunku, a to pojęcie "latać co 15 minut do miasta", ja tam nie znam waszych problemów życiowych, ja latałem raz na dzień i było git, i to w dodatku nie koniecznie po to aby się czegoś wyuczyć. Nikt nie srał jak ty, ani w dodatku nikt nie mówi że jest zajebisty Pro itd, tylko ty tak uważasz, a zapewne jesteś gorszy niż połowa tutaj spotkanych. Poza tym to jest 1 poprawka, nawet nie wiem czy to jest 100% opisana poprawka, czy to nie może pre patch, nie wiem.

    Co do armory, sam pokaż pierwszy, ja się nigdy w życiu nie chwaliłem jaki to jestem zajebisty itd, WoW to gra uzależniająca, która akurat na mnie nie działa, po 2 miechach gry potrafię nie grać z pół roku, i zagrać sobie w coś innego. A co do swojego skilla, grałem jedynie przez wszystkie dodatki Hunterem, a w Cata zacząłem też Pal, poza całym systemem w huncie jego super poprawa mana ---> focus = delete&change more some spells, jest do niczego przydatną zmianą..
    ~shaylo
    2012/07/31 19:58
  • Ja nie nazekam, ze gra jest za latwa. Progress mam 3/8 Pre nerf i dalej nie gralem bo gildia przestala raidowac z powodu nudy, ale mimo to nie placze na forach ze wow sie stacza. Ciagle nazekacie jakbyscie mieli 8/8hc w pierwszym tygodniu. Gra nie jest ulatwiana tylko robiona bardziej user friendly a to duza roznica.

    "Nikt nie srał jak ty, ani w dodatku nikt nie mówi że jest zajebisty Pro itd, tylko ty tak uważasz, a zapewne jesteś gorszy niż połowa tutaj spotkanych. "

    @up
    1. Ja nie sram to Wy hejterzy piepszycie ciagle jaki to swiat i blizzard sa zli bo Wam niszcza gre.
    2. Twierdzac ze gra jest banalna twierdzicie ze jestescie przechuje. Ja nigdzie nie dalem do zrozumienia ze jestem debesciakiem :) - jak nie rozumiesz o czym mowa to wracaj komentowac na onecie.

    Konczcie trollowanie. Bo to cale hejtowanie i narzekanie na ulatwienia jest zalosne.
    ~wredzik
    2012/07/31 22:41
  • Dajesz nie mi, ale "nam" do zrozumienia że jesteśmy super pro

    "Dobrzy gracze handluja boostami (co napisalem troche wyzej)wiec jest im to na reke bo idzie szybciej, lepiej, latwiej, a slabi, probujacy sie dowartosciowac udajac na forach super pro i placzki marudza ze taki stan rzeczy jest zly :) Ot i tyle."

    + inne wypowiedzi.

    W dodatku nadal nie dałeś armory :).

    I nie zmienia faktu to że to ty zacząłeś nas hejtować, my się jedynie, albo ja, jak wolisz. Wypowiadałem się na temat gry/patcha, a ty zacząłeś beztrosko po nas jechać udając super zajebistego dzieciacka z nadzieją na jakieś plusy ze strony adminów, nie wiem, dobrze że wakacje kończą się za miesiąc, mogły by dla ciebie trwać krócej, bo takim trollom pospolitym jak ty nie należy się internet :), powinieneś nie pisać w ogóle nic w tym temacie mówiąc coś graczach którzy grają dłużej i się coś im nie podoba, od tych którzy zapewne dojdą w pandzie. Bez porównania i przestań sam płakać :)
    ~shaylo
    2012/08/01 11:15
  • Dobrzy gracze handluja boostami (co napisalem troche wyzej)wiec jest im (<--- im, nie nam co swiadczy ze nie mowie o sobie :) to na reke bo idzie szybciej, lepiej, latwiej...

    Widze ze jestes albo za glupi zeby zrozumiec co inni pisza albo masz to w tyle bo i tak masz swoja wersje i nie warto czytac z uwaga bo to i tak bullshit :)

    sa 2 wyjscia:

    1. jestes tak tepy ze nic nie dociera tylko zacietrzewiasz sie widzac jedynie swoja "prawde". Prawdopodobnie jest to spowodowane cierpieniem ze nie bedziesz mogl biegac do miasta zeby wykupic skille u trainera lub nie bedziesz mial juz jedynej slusznej kombinacji talentow ale za to do wyboru z kilkudziesieciu (z czego wiekszosc jest bez sensu).

    2. robisz takie rzeczy liczac na to ze wylansujesz sie na super goscia jednoczesnie sprowadzajac innych do poziomu gimbusa, ktory ma za dlugie wakacji ;)

    Bez wzgledu na to ktora bramke wybrales i tak musiales mnie pomylic z kims, kto przejalby sie tymi dennymi zaczepkami ;)

    Rozmowy w stylu
    Ja. pokaz armory
    ty. to ty pokaz!!!!
    ty. lama nie pokazal

    i odwracanie kota ogonem robiac z kogos, kto wysmiewa placzacych placzkiem sa duzo ponizej poziomu widywanego w gimnazjum wiec pocwicz jeszcze zanim przeniesiesz sie z onetu na normalne serwisy ;)

    Dziekuje wszystkim za uwage i nadal twierdze, ze w pandach wow odzyje bo im wiecej gram w bete tym lepsze mam odczucia co do nowego dodatku. Blizz przyjal na klate odpowiedzialnosc za strate 2 milionow graczy i po najgorszym dodatku czyli cata przyklada sie bardzo do Mists of Pandaria. Klimaty i cukierkowosc grafiki nie musza nie podobac wszystkim nie zmienia to jednak faktu ze poswiecaja duzo pracy w podreperowanie wowa.

    PS. Nie bede karmil troli i nie odpowiem juz na dalsze zaczepki hejterow blizza. Zalozcie sobie pirata (twierdzac ze to priv) i tam sobie spokojnie progressujcie ICC (swoja droga bardzo fajny raid choc wole ulduar to do ICC wracam czesto :)
    ~wredzik
    2012/08/01 18:10
  • To ty jesteś taki tępy że ze swojej wypowiedzi nie potrafisz znaleźć dobrego słowa, o którym drąży się twój temat, specjalnie dałem dłuższy cytat aby taki debil jak ty mógł znaleźć swoją wypowiedź łatwiej... ale cóż nawet to nie pomogło :(.

    Co do wyjść:
    1. To że powiedziałem że nie będzie chodzenia do trainera itd., to to jest jedna z najgorszych zmian, są jeszcze inne które mi się nie podobają, ty się uczepiłeś tej jednej :)o mnie.
    2. Sprawdzając stan Gimbusa, mogę szczerze powiedzieć że jesteś jednak niżej postawiony niż Gimbus w hierarchii szkolnej :), po twoich wypowiedziach/błędach ortograficznych, oraz braku chęci pisania ą,ć,ę itd.

    Ty się przejmujesz zaczepkami :), jakby tak było to byś dawno po np. drugiej twojej wypowiedzi przestał już komentować, sam sobie kopiesz dołki, przepraszam :)

    Także na onet to jedynie ty możesz przebywać, tak samo jak na o2, wp, interia, ja ci nie przeszkadzam, tylko proszę, jednak masz rację nie wypowiadaj się już :)
    ~shaylo
    2012/08/01 20:21
  • ~wredzik
    2012/08/02 14:02
  • Fajny gołąb z ciebie :D
    ~shaylo
    2012/08/02 16:49
  • http://img2.demotywatoryfb.pl/uploads/201108/1314085887_by_kama3107_500.jpg

    A teraz na powaznie:

    Blizz bardzo sie postarał robiac pandy. Fakt ze sama postac Pandarenow byla w W3 ale jak dla mnie to najslabsza strona nowego dodatku - tuz za nia pokemony - pet battles, ale poza tym Mists zapowiada sie na calkiem fajny dodatek. Bedzie wiecej World PvP, stare Azeroth zmieni sie nie tylko wizualnie jak w Cata (eskalacja konfliktu Ally - Horda), orientalne klimaty mimo, ze srednio pasuja do wowa to i tak sa bardzo fajne. Blizzard na pewno przylozy sie i da nam wiecej raidow i 5 osobowych instancji z nowym trybem challenge, ktory moim zdaniem jest krokiem w dobrym kierunki. Nowe talenty dadza wieksza swobode gry swoja postacia. Do tej pory mamy kilkadziesiat talentow ktore i tak sprowadzaja sie do max 2 wariantow ustawien bo cala reszta jest bezuzyteczna. Reasumujac Talentow bedzie mniej ale wiekszy realny wybor.

    Nowa klasa Mnicha tez jest bardzo ciekawa. Nie gralem Healerem ale DPS i Tank daja duzo radosci :) Przebudowane glyphy tez sprawiaja, ze mamy wieksza elastycznosc i zamiast (jak to jest obecnie) wybierac jedyny sluszny zestaw, dopasowyjemy je takm zeby gralo nam sie wygodnie i w naszym stylu ;)

    PS. Polskie czcionki wyszly na spacer i zabladzily w zwiazku z czym musicie pogodzic sie z ich brakiem w moich postach ;)

    PPS. Co sadzicie o nowym wykorzystaniu Valor Points?
    ~wredzik
    2012/08/02 17:57
  • 1.Dobrze widzę to co napisali ludzie tylko że mam inne zdanie.
    2.Dobrzy gracze handlują bostami bo już nie mają co robić innego myślę że woleli by jakiś unikalny achiv,tytuł,Mount ciężki do zdobycia nie tak jak teraz statystyczny.
    3.Jak by wow szedł w dobrą stronę to by nie zwiało 2 Miliony graczy.
    4.Funkcja miast jaką podałem jest bardzo dobry bo np do silvermoon tylko po to idę.
    5.No nic nie poradzę że nie którzy gracze są na tyle leniami że nie chce im się ruszyć 4 liter raz na dzień.
    6.Kiedyś każda klasa musiała gnać w dane miejsca że by zrobić epickie i fabularne quest np Formy Druida czy Totemy Shamana ale oczywiście takie płaczki jak ty również w tedy jęczały i blizzard to usunął.
    7.Co do Altariusa to daj jakiś link do tych statystyk chyba że sam wymyśliłeś te statystyki ?
    8.W wotku również były trudne raidy np Ulduar.
    9.Nikt nikogo tutaj nie udaje.
    10.Gra jest ułatwiona ponieważ nie trzeba w niej myśleć mylisz pojęcia z user friendly.

    11.Wnioskuje po słowach typu pipeszycie że nie masz za wiele lat
    12.To że ktoś ma inne zdanie niz ty to od razu musi być przez ciebie atakowany i wyzywany
    13.Czepiasz się rozmowy o armory którą sam zaczołeś no ale w sumie nie ma to jak pojechać samemu sobie.
    14.Ładnego gołębia dałeś który idealnie cię odzwierciedla.
    A co do dodatku to Panda wzorowana na Kung Fu Pandzie No i Pokemony z tego co zauważyłem to nawet niektóre mają te same ataki.World pvp to dobra zmiana ale dadzą jakieś bariery z czasem jak dzieci zaczną jęczeć że ich biją.Udawany Konflikt aly vs Horde czyli w trakcie wojny Vol'Jin znowu poślę do stormwind poselstwo z prośbą o pomoc.raidy czyli standard to co zwykle za bardzo się nie postarali.Tryb Challenge to znowu dzieci będą płakać że za trudny i znerfią go tak że by każdy ukończył i będzie sprzedaż bostów.Mnich:I Kopał oraz okładał pięściami tak deathwinga że ten nie miał szans.
    Uważam że dodatek to trochę za mało jak na półtora roku i znowu po czasie zwieją ludzie.

    I zapewne w niedługim czasie odejdą następne osoby.
    ~Frezko11
    2012/08/03 00:02
  • Miło usłyszeć choć trochę wsparcia :), przepraszam przeczytać.
    Pozdrawiam
    ~shaylo
    2012/08/03 00:03
  • Ad.2. Nudza sie dobrzy i slabi ale nie dlatego, ze jest zbyt latwo ale z powodu zbyt malej ilosci bossow do zabicia. Porownaj sobie ilosc bossow z WotLK do tych z Cata.

    Ad.3. Ponad 3 miliony (info z wczoraj). WoW idzie w zlym kierunku ale tylko jesli bierzemy pod uwage pomylke zwana Cata. Za malo, zbyt nudne oraz wtorne jak Diablo 3 bo jak inaczej okreslic dodatek, ktorego glowna cecha sa zmiany kosmetyczne?

    Ad. 5. Na poczatkowych levelach, ktore wpadaja bardzo szybko miales do wyboru leciec do miasta po 5 zaleglych skilli albo wbic w tym czasie kolejne 3 lvle. Wedlug mnie miasto jest od tego zeby zalozyc gildie, sprzedac albo kupic cos na AH etc. etc. Moim zdaniem najwiecej czasu powinnismy spedzac poza miastem.

    6. Albo zrobic questy na mounta klasowego. Tu moim zdaniem WoW poszedl w zla strone bo wszystkie skille powinny wpadac w ten sposob.

    7. Poszukaj w Blue Postach. Nie chce mi sie szukac czegos co czytalem kilka miesiecy temu. Nawet Ghostcrawler napisal artykul pt.

    "Dungeons are hard!" czy jakos tak. Tu moja uwaga co do nerfienia contentu. Na poczatku 5 man hc byly strasznie trudne i wymagaly duzego ogarniecia postaci i swietnej wspolpracy oraz wrecz wymuszaly ciagle CC czego nie uswiadczyles w WotLKu. W WotLK 5 man hc robilo sie z tankiem ubranym w sprzet dps i healerem, ktory dpsowal wiecej niz leczyl.

    Ad. 8. Thadius, Sapphiron, Putricide HC, LK HC rowniez ale poza stosunkowo prostym DS spojz na niektore walki w FL czy BoT/BWD.

    Ad. 10. Nie trzeba myslec na RF. HC nie zostawia miejsca na bledy nawet mimo nerfa.
    Ad. 11. Nie wnioskuj bo slabo Ci to wychodzi.
    Ad. 12. Za duzo tego nazekania na blizza na kazdym kroku niektore twierdzenia jak np. "
    Jakbyś nie wiedział to z każdym dodatkiem poza wotlk i tbc, blizz jebie grę na gorszą...
    Teraz będzie za łatwa" az prosza sie o wysmianie. Nie dosc ze gosciu napisal to jakby tych dodatkow bylo 15 a tylko 2 dobre to jeszcze calkowicie nieprawdziwe.

    Wiem, ze w WotLKu niektore raidy byly trudne, ale to w Cata podniesli poprzeczke. Anub Arak, LK, Halion czy nawet Kel'Thuzad mieli o wiele latwiejsze mechaniki niz Cho'Gall, Nefarian czy Ragnaros. Mielismy mega trudny Achiev z tytulem Awesome podobny do Undying i Immortal, ktory zostal zdjety szybciej niz te 2 z WotLK (zostal sam achiev). Wiec nie wmawiajcie mi ze gra jest ciagle ulatwiana. Pomijam kwestie duzo trudniejszych instancji 5 man hc bo poruszylem je wczesniej.

    Ad. 13. Powiedzialem zeby ci, ktorym wow wydaje sie zbyt latwy podali swoje osiagniecia bo nie wierze ze wyczysciliscie DS na HC i poprzednie tiery sam napiaslem jaki mam progress i nigdzie nie sugerowalem ze gra jest dla mnie za latwa wiec pokaz co zrobiles albo przestan nazekac ze zbyt latwo.

    Ad. 14. Rozmowa jak z dziecmi - takimi malymi bo 8 latek jest w stanie wymyslic lepsza riposte niz:
    - Płaczek!
    - "sam jestes placzek"
    itd. Mozesz byc pewny jednego.

    Nie wywolujesz we mnie zadnej zlosci. Wchodze tu i odpisuje bo lubie dyskutowac, ale dyskusja to wymiana argumentow a nie odzywki pani/panu, ktoremu zajumali dezodorant :)

    Jesli ktos twierdzi, ze WoW jest banalny to niech zerknie na statystyki, ktore nie klamia. Wedlug wowprogress:

    H: Madness of Deathwing: 8496 (13.82%)
    Glory of the Dragon Soul Raider: 4759 (7.74%)

    Dla porownania:

    H: The Lich King (25): 1101 (1.85%)
    H: The Lich King (10): 5664 (6.71%)

    DS jest podane bez rozdzielenia na 10 i 25 tak wiec ICC ma ladznie 8,56%.

    Heroic Anub'arak (10): 36260 (41.54%)
    Heroic Anub'arak (25): 2527 (4.26%)

    Chyba nie potrzeba komentarza.

    Wyjatkiem jest Ulduar, ktory jak zauwazyles byl trudny bo tam jest to w granicach 7%.

    Patrzac na poziom trudnosci Ulduaru wez pod uwage, ze Sinestre zrobilo niecale 3% graczy, Nefariana HC, 4,7%, Al'Akira 4%, Ragnarosa 9%. Smialo mozna powiedziec ze poza DS Cata wcale nie bylo takie latwe.
    ~wredzik
    2012/08/03 23:14
  • 2. Jest mniej bosów i do tego są łatwe i myślę że profesionalnie gracze woleli by unikalny achiv,tytuł,Mount
    ciężki do zdobycia nie tak jak teraz statystyczny.
    3.No weszło w cata więcej niż wchodzi w pandari czyli to oznacza że w pandari za jakiś czas znowu zwieją ludzie.
    5.Takie rzeczy jak opisałeś przeważnie ludzie robią w głównych miastach ogrimmar czy stormwind a miasta typu
    Undercity,Silvermoon,Exodar pozostają puste i obecnie momenty w których się je odwiedzało było to że szłeś tam po czary
    typu grasz elfem to idziesz do silvermoon po czary bo masz bliżej niż do ogrimmaru obecnie teraz nie będzie się tam nic robić
    6.Tu wow na pewno poszedł w złą stronę i dalej idzie patrząc na następne ułatwienia których coraz więcej przybywa.

    7.Tak przeszukałem to ale nic o tych 95% nie znalazłem.A co do HC w wotku to dopiero tam wymagało ogarnięcia np taki
    Ocuclus przy którym jak się wylosowało to od razu większość osób wychodziła potem dzieci za czeły jęczeć i tak znerfili
    Ocuclus że w ostatniej fazie bossa dało się zrobić w 5 Brązowych smoków i do tego że by ludzie zachęcić to blizzard dawał
    dodatkowe nagrody że można było wylosować kryształki i niebieskiego smoka.
    8.Zrobiłem FL,BWD i Bota może na początku trochę stawiały lekką trudność ale po nerfie byle półgłówek mógł to zrobić i nie mają
    co się równać do takiego np Ulduaru.
    10.HC zrobi każdy kto ma trochę czasu gdyż nie trzeba tam za wiele myśleć.
    11.Wnioskuje po słowach używanych przeważnie przez młodych nie wyżytych ludzi.

    12.Gra nie będzie za łatwa tylko już jest na tyle łatwa by się znudziła ludziom i odchodzą.A co dodatków to myślę że chodziło
    raczej o coś typu że każdy dodatek łatwiejszy np : BC był trudnym dodatkiem Ale Wotlk już łatwiejszym od BC ale nadał jeszcze
    trzymał ciekawy poziom a Cata łatwiejsze o Wotlk które już jest na tyle łatwe że nudne i ludzie odchodzą a pandaria będzie jeszcze
    łatwiejsza.W cata ją usuneli a nie podnieśli w prawdzie coś np jak ragnaros było lekko trudno ale jak dostał nerfa
    to u nas dla zabawy rzucaliśmy się kulkami które puszczał na końcu.LK miał o wiele trudniejszą taktykę niż Chogal i Nefarian
    których pokonanie było niemal że banalne a na LK byle osoba weszła w defila i już się padało.A co do 5 man to nie znam na nich
    taktyki bo jedyne co tam robiłem to stałem i niukowałem bo nic innego nie trzeba było robić pomijając nie które wyjątki w których
    to trzeba było zbić addy czy gdzieś stanąć itd.

    13.Ogólnie to ty się uważasz za wielkiego znawce mimo że nie wyczyściłeś sam dsa i jak to napisałeś (pochwalcie się swoim progressem
    żeby wszyscy zobaczyli ze najbardziej narzekają największe pizdy) Więc może ty się pochwal i pokaż że nie jesteś pizdą ? A co do
    wyczyszczenia ds hc nie uważam to za wyznacznik dla czego ? Czy jesteś noobem,graczem pvp,pro,czy nie masz też eq możesz mieć
    wyczyszczonego hc wystarczy że np wejdziesz na jedną z takich stron http://signum-guild.pl/forum/viewtopic.php?f=53&t=1403
    i tam sobie kupujesz co zechcesz glory,raidy,achivy i inne duperele dla tego każdy półgłówek może mieć teraz ds hc.

    A co do Statystyk to przeoczyłeś wiele szczegółowych danych np:
    W chwili progressowania wotlka grało o 3 miliony więcej graczy czyli 1/3 obecnej liczby osób.
    Wersja 10 i 25 różniła się nie mal wszystkich nagrodami,achivami,lootem, więc wiele osób co cisneło wersje 10 robiło też i 25
    teraz w większości gildi masz przeważnie 10 albo 25
    Icc trwało o wiele dłużej niż DS więc gracze mieli więcej czasu na jego zrobienie do tego ds się jeszcze nie zakończył
    W cataclysm weszło RBG i wiele osób się przerzuciło na granie pvp a w wotku miałeś tylko areny więc więcej osób progresowało
    nawet powstawały profesionalne gildie które zajmują się wyłącznie rbg.
    Również weszło Diablo 3 przez co wiele gildi przerwało swoje raidowanie.
    Można by tak doliczyć

    A można też przydzielić inne przykłady typu:
    -He Feeds On Your Tears (H): 332 (0.62%)
    -A Tribute to Immortality: 11 (0.02%)
    -They're Coming Out of the Walls (H): 742 (1.38%)
    Więc widać że jednak cata był łatwy :D
    ~Frezko11
    2012/08/12 23:38


Archiwalne wiadomości