Mag (Mage) - Klasy - World of WarCraft

Klasy

Data publikacji : 04.12.2009

 

Magowie władają żywiołami ognia, mrozu oraz magiczną energią aby niszczyć lub neutralizować swych wrogów.

Są oni potężną klasą, która ma możliwość zadawania ogromnych obrażeń na odległość, ciskania pociskami żywiołów w pojedynczy cel, czy zaatakować wrogów znajdujących się na pewnym obszarze. Magowie mogą również wykorzystać swoje umiejętności, aby wspomóc swych przyjaciół, przyzwać jedzenie i wodę, a nawet umożliwić im podróż na drugi koniec świata, dzięki otwarciu portalu.

  • Dostępna dla: Ludzie, Gnomy, Nieumarli, Trolle, Krwawe Elfy, Draenei
  • Typ: Zasięgowa klasa zadająca magiczne obrażenia
  • Podstawowe paski: Życie/Mana
  • Dostępny rodzaj zbroi: Cloth
  • Dostępny rodzaj broni: Staves, Wands, Daggers, Swords

Zalety klasy

  • Może tworzyć Jedzenie i Picie
  • Ma mocne czary Area of Effect (Masowego Zasięgu)
  • Potrafi się teleportować

Wady klasy

  • Trudno walczy mu się z potworami odpornymi na zaklęcia
  • Może być szybko i łatwo zabity w pewnych sytuacjach
  • Może nosić tylko cloth armor.

Rola w drużynie

Jeśli szukasz kogoś, kto może wprowadzić do świata dużo bólu, Mag będzie dobrym wyborem. Z ich atakami żywiołów oraz arcane, bezpiecznie jest znaleźć wroga, który nie będzie odporny na dane zaklęcia. Obrażenia to imię stylu gry Maga, oni robią to dobrze. Ich arsenał zawiera trochę mocnych zaklęć do kontrolowania tłumu, a także korzystając z umiejętności, trzymać hordy z daleka, faktycznie te zaklęcia mogą być użyte na większości typów kreatur w grze, czyniąc ich dotychczas szalenie cennych do tej czynności. Nie mówimy ci jak masz grać, to jedna z fascynujących praktyk, aby codziennie odkrywać nowe tajniki.

Umiejętności Maga

Arcane Magic

Arcane Intellect (Buff)
Zwiększa Inteligencję wybranego celu o X, na 30 minut.
Arcane Brilliance (Party Buff)
Dodaje błyskotliwość członkom twojej drużyny, zwiększa ich Inteligencję o X, na 1 godzinę. Wymagany składnik: Arcane Powder.
Arcane Missiles
Rozpoczyna „Arcane Misslies” na wroga, zadaje X obrażeń każdej sekundy, przez Y sekund. Ten czar ma widowiskową animację. „Arcane Misslies” nie może być użyty, gdy jest się wyciszonym (silenced).
Polymorph
Transformuje wrogą bestię, Humanoida lub Kreatury w owieczkę, zmuszając go do włóczenia się na czas trwania czaru. Podczas włóczenia się, owieczka nie może atakować lub używać magii, ale będzie bardzo szybko regenerować swoje Zycie. Tylko jeden wrogi cel naraz może być przeobrażony, najmniejsze obrażenie spowoduje jego powrót do normalnej formy, jeśli to możliwe, spowoduje, że przeciwnik zsiądzie z „mounta”. Jest także wzmożona szansa na przełamanie czaru, gdy jest on użyty na jakimś graczu. Gracze dostają krótszy czas trwania czaru i większą szanse na wyrwanie się, dlatego zwykle efekt nie przekracza 15 sekund. Kilkukrotne użycie czaru na jednym, wybranym celu spowoduje zmniejszenie czasu trwania każdego efektu.
Dampen Magic
„Dampen magic” zmniejsza efekty od magii na wybranym członku drużyny. Obniży to otrzymane obrażenia od szkodliwych czarów o X oraz leczących czarów o Y. Ostatnie Z minut. Użyj tego, aby chronić swoich sojuszników od złośliwych czarów, ale pamiętaj, że obniża to efekty leczenia, które są na nich użyte.
Amplify Magic
Wzmacniająca magia, która używana na członkach drużyny, zwiększa ich zadawane obrażenia od czarów, lecz zwiększa skuteczność czarów leczących. Ostatnie Z minut. Może to być bardzo przydatne, dla kogoś, kto chce być efektywniejszym na leczenie i nie zależy mu na dużych obrażeniach.
Arcane Explosion (AOE)
Tworzy eksplozję tajemniczej magii wokół maga, zadając od X do Y obrażeń wszystkim celom znajdującym się w zasięgu Z jardów. Ta umiejętność jest przydatna, kiedy jesteś otoczony przez wrogów
Remove Lesser Curse
Usuwa 1 klątwę z sojuszniczego celu. Klątwy mogą przez dłuższy czas zadawać obrażenia i są wkurzające. Użyj tego na sobie i przyjaciołach, aby je zlikwidować.
Blink
Teleportuje castera kawałek do przodu, uwalniając się i wyswobadzając ze wszystkiego, co więziło Maga. „Blink” jest lubianym zaklęciem. Ma wiele zastosowań, od uciekania od czarów przeciwników do pomocy w zwiedzaniu i podróżowaniu. „Blink” niweluje efekty oszałamiające.
Mana Shield
Absorbuje X obrażeń psychicznych, kosztem many. Ostatnie Y minut. Jest to dobry czar, kiedy masz kłopot i jesteś bliski śmierci. Ponieważ zabiera to manę, musisz mieć nadzieję, że potwór zginie prędzej od ciebie (zwykle w sytuacjach drużynowych).
Counterspell
Kontruje czar wroga X% czasu, zapobiega go od użycia tego czaru i innych czarów z tej szkoły magii przez 10 sekund. Ta umiejętność jest użyteczna przeciwko innym casterom. Pamiętaj, że potwory będą bardzo złe, gdy użyjesz tego na nich.
Mage Armor
Zwiększa odporność na wszystkie rodzaje magii o X i pozwala zwiększyć o Y% regeneracji Many podczas czarowania. Ostatnie Z minut.
Slow Fall
Zmniejsza prędkość spadania na X sekund. Możesz użyć tej umiejętności do skakania z dużych wysokości, aby nie doznać obrażeń. Ta umiejętność wymaga składnika.
Teleport
Teleportuje Maga do miasta X. Musisz nauczyć się podróżować do różnych lokacji. Ta umiejętność również wymaga składnika.
Portal
Tworzy portal, aby teleportować swoją grupę, do miasta X. Musisz nauczyć się podróżować do różnych lokacji. Ta umiejętność wymaga składnika. Każdy portal ma oddzielny czas ładowania.
Arcane Blast
Uderza cel z siłą od X do Y obrażeń. Za każdym razem gdy czarujesz Arcane Blast, czas rzucania czaru jest zmniejszony gdy jego koszt many zwiększony. Efekt sumuje się 3 razy i działa przez Z sekund
Invisibility
Zanika castera przez 5 sekund do niewidzialności, redukując agresję przez każdą sekundę. Efekt może zostać przerwany przez każdą czynność. Kiedy jesteś niewidzialny, możesz widzieć tylko niewidzialnych lub osoby, które widzą niewidzialnych.
Spellsteal
Kradnie pożyteczny magiczny efekt (buff) z przeciwnika. Efekt działa do X minut.
Conjure Water
Tworzy X butelek wody dla siebie i członków drużyny. Butelki jednak znikają z inwentarza jeżeli gracz się wyloguje lub jeśli z nich nie skorzysta w ciągu 15 minut.
Conjure Food
Tworzy X chlebów dla siebie i członków drużyny. Chleby znikają z inwentarza jeżeli gracz się wyloguje lub jeśli z nich nie skorzysta w ciągu 15 minut.
Conjure Mana Gem
Tworzy kamień, którego użycie powoduje natychmiastowe przywrócenie X punktów many.
Conjure Refreshment
Tworzy 20 ciastek manny dla Ciebie i drużyny. Ciastka znikają z inwentarza jeżeli gracz się wyloguje lub jeśli z nich nie skorzysta w ciągu 15 minut.
Evocation
Gdy wykonujesz to zaklęcie, przywraca ono 60% Twojej many w 8s.

Ritual of Refreshment
Zapoczątkowuje rytuał, który tworzy tablicę odnowień. Uczestnicy raidu muszą wówczas kliknąć prawym przyciskiem na odpowiedni przedmiot z tablicy (chleb, rogaliki itp). Tablica aktywna jest przez 3 minuty lub na 50 przedmiotów. Rytuał wymaga 2 casterów i dwóch dodatkowych członków zespołu. Dodatkowo wymaga dwóch arcane powders.

Mirror Image
Tworzy 3 kopie castera na 30 sekund.

 

Fire Magic

Fireball
Miota kulę ognia, która zadaje X obrażeń od ognia i dodatkowe A obrażeń przez Z sekund.

Fire Blast
Uderza wroga ogniem zadając X do Y obrażeń.
Flamestrike (AOE)
Tworzy słup ognia, paląc wszystkich wrogów wewnątrz od X do Y obrażeń od ognia i dodatkowe Z obrażeń przez 8 sekund.
Fire Ward
Absorbuje X obrażeń od ognia. Ostatnie Z minut. Użyj tej umiejętności gdy walczysz z przeciwnikiem władającym ogniem.
Scorch
Atakuje wroga od X do Y obrażeń od ognia.
Molten Armor
Zadaje X obrażeń atakującemu, zwiększa szanse na krytyczne uderzenie magią o 35%, zmiejsza szanse na otrzymanie krytycznego uderzenia o 5%.  Tylko jeden czar opancerzenia może być aktywny w jednym czasie. Czar trwa 30 minut.

Frostfire Bolt
Wystrzeliwuje ładunek frostfire w przeciwnika, powodując obrażenia X do Y od ognia, spowalniając o 40% i dodając Z obrażeń od ognia przez 9 sekund. Jeżeli cel jest nieodporny na zimno, wówczas zaklęcie spowoduje obrażenia od zimna zamiast od ognia.

 

Frost Magic

Frost Armor
Wzmacnia pancerz o X. Jeśli wrogowie uderzą castera, mogą zostać spowolnieni do 30% oraz ich ataki zwolnione do 25% normalnej szybkości na 5 sekund. Tylko jeden czar opancerzenia może być aktywny w jednym czasie. Czar trwa 30 minut.

Frostbolt
Uwalnia pocisk lodu na wroga, zadając od X do Y zamrażających obrażeń, obniża również prędkość poruszania się o 40% na Z sekund. Ta umiejętność jest przydatna aby zatrzymać uciekających wrogów, zanim wezwą oni pomoc.

Frost Nova
Uszkadza pobliskich wrogów o X zamrażających obrażeń i zamraża ich w miejscu na 8 sekund.
Blizzard (AOE)
Odłamki lodu na zaznaczonym terenie zadają X obrażeń w ciągu Y sekund.
Frost Ward
Absorbuje X zamrażających obrażeń. Trwa 30 sekund.
Cone of Cold
Cele w stożku z przodu maga otrzymują X do Y zamrażających obrażeń i są spowolnieni do 50% ich normalnej prędkości na 8 sekund. Ten czar może być przydatny przy ucieczce.
Ice Armor
Wzmacnia pancerz o X i odporność na zimno o Y. Jeśli wrogowie uderzą maga, ich prędkość poruszania się może zostać spowolniona o 50% i ich ataki o 25% na 5 sekund. Tylko jeden czar opancerzenia może być aktywny w jednym czasie. Czar trwa 30 minut.
Ice Block
Zostajesz uwięziony w bloku lodu, który chroni cię przed wszystkimi atakami fizycznymi i czarami przez 10 sekund, jednak przez ten czas nie możesz atakować, poruszać się i rzucać zaklęcia. Powoduje także hipotermię przez co nie możesz rzucić czaru Ice Block ponownie przez 30 sekund.
Ice Lance
Uderza wroga z siłą od X do Y obrażeń. Zadaje potrójne obrażenia przeciwko zamrożonym celom.

Pozostałe nowości