Podziemia Wrath of the Lich King - Instancje - World of WarCraft

Instancje

Data publikacji : 31.12.2009

Podziemia Wrath of the Lich King

World of Warcraft: Wrath of the Lich King przedstawia wiele nowych stref instance, które możecie odwiedzić. Większość z nich znajduje się osobnych skrzydłach, możesz więc wybrać według własnego uznania, czy wolisz zrobić wszystkie za jednym razem, czy odwiedzić tylko jedno z nich. A jeśli chcesz większych wyzwań, masz możliwość wyboru między dwoma poziomami trudności. Kreuj swą przygodę według własnego uznania.

 

UTGARDE KEEP

Howling Fjord - Poziom 70-80

Utgarde Keep przez wiele lat uważano za opuszczony relikt zaginionej cywilizacji, wzniesiony na centralnych klifach w Howling Fjord. W ostatnim czasie coś jednak wzburzyło spoczywających w letargu mieszkańców tej twierdzy, vrykuli. W obawie przed sprzymierzeniem się z Plagą, dzika rasa zaczęła terroryzować okoliczne miasta. Dowodzący potężnymi proto-drake'ami i posiadający ogromne umiejętności walki, vrykule są bezpośrednim zagrożeniem dla misji Hordy i Przymierza w Northrend. Być może, że jedynym sposobem na złamanie ducha mieszkańców Utgarde, jest pokonanie ich potężnych przywódców. Bohaterowie postanowili podjąć się tego trudnego zadania, ale nie jest wiadomą, czy powrócą zwycięsko, czy też staną się wojennymi trofeami, które ozdobią prastare korytarze w fortecy vrykuli.
 

Limit 5 graczy

  • Utgarde Keep (70-72)
  • Utgarde Pinnacle (80)

.........................................................................................................................................................................................................................................

AZJOL-NERUB Azjol-Nerub - Poziom 72-80
Azjol-Nerub było potężnym imperium, kiedy Król Lisz pojawił się w Northrend. Pomimo że nerubianie stawiali wielki opór, wojska Plagi przejęły podziemne królestwo i zabiły jego mieszkańców. Zniszczone przez lata wojen, potężne Azjol'Nerub jest podzielone na dwie części. W Upper Kingdom, nieumarli nerubianie patrolują ruiny swego królestwa, strzegąc jaj z których mają wykluć się w przyszłości nowi wojownicy Plagi. W Old Kingdom, Ahn'kahet, czai się inne zło: faceless. Niewiele wiadomo na temat tych przerażających istot, ale plotka głosi, że służą oni złu, które spoczywa pod Northrend. Zniszczenie nieumarłych nerubian i ich splugawionych jaj z pewnością będzie sporym ciosem przeciwko Królowi Liszowi, a pokonanie tajemniczych faceless jest potrzebne, aby zdobyć zniszczone królestwo.
 

Limit 5 graczy

  • Azjol-Nerub (72-74)
  • Ahn'kahet: The Old Kingdom (73-75)

.........................................................................................................................................................................................................................................

THE NEXUS

Borean Tundra - Poziom 71-80
Aby ponownie zyskać władzę nad magią, niebieski Smoczy Aspekt, Malygos, rozpoczął brutalną kampanię, aby odciąć śmiertelne rasy od mistycznej energii płynącej przez Azeroth. Aby to osiągnąć, niebieskie smoki przekierowują całą magiczną energię świata do Nexus, siedziby potężnego Malygosa. Magowie z Kirin Tor sprzymierzyli się z czerwonymi smokami, których zadaniem jest ochrona życia, aby stawić czoła działaniom niebieskich smoków. Ich sojusz opóźnia plan Aspektu, jednak czas dobiega końca. Pozostaje tylko jedno pytanie... czy można zatrzymać Malygosa, zanim jego kampania doprowadzi do katastroficznych skutków?
 

Limit 5 graczy

  • The Nexus (71-73)
  • The oculus (80)

Limit 10/25 graczy

  • The Eye of Eternity

.........................................................................................................................................................................................................................................

DRAK'THARON KEEP Grizzly Hills - Poziom 74-76
Drak'tharon Keep służyło niegdyś trollom z plemienia Drakkari, jako fort na skraju ich królestwa, Zul'Drak, jednak inwazja Plagi spowodowała, że znalazła się ona w rękach Króla Lisza. Polegli obrońcy twierdzy są teraz nieumarłymi sługami Króla Lisza, którzy kierują się w głąb terytorium Drakkari. Nawet najwięksi wojownicy lodowych trolli nie byli w stanie odbić tego miejsca. Zneutralizowania zagrożenia, jakim jest Drak'tharon dla Zul'drak będzie wymagało niespotykanej odwagi. Musi to jednak zostać zrobione jak najszybciej, zanim całe imperium, wraz z mocami dzikich bóstw, wpadną w ręce Plagi.
  Limit 5 graczy

.........................................................................................................................................................................................................................................

CAVERNS OF TIME Tanaris - Poziom 66-80
Przed połączeniem się z Królem Liszem, Arthas prowadził wojnę przeciwko Pladze, aby pozbyć się nieumarłych z Lordaeronu. Po tym, jak ujrzał on mieszkańców wiosek ogarniętych przez mrok, a swych poległych poddanych przemienionych w nieumarłe istoty, jego umysł ogarnęły strach i nienawiść. Kiedy ujrzał ślady plagi w Stratholme, wiedział, że to tylko kwestia czasu, zanim mieszkańcy miasta zostaną przemienieni w sługi Plagii. Dla Arthasa było tylko jedno rozwiązanie, oczyścić miasto. Jednak w Jaskiniach Czasu tajemnicza magia pojawiła się w Stratholme. Przebiegli agenci infinite dragonflight obrali za cel Arthasa i spalenie przez niego miasta, aby zmienić bieg historii świata. W obawie o to, że zmiany wpłyną na istnienie Azerothu, brązowe smoki wezwały śmiertelników, którzy mają za zadanie dopilnować, że oczyszczenie Stratholme się odbędzie. Niezależnie od tego, jakim złem było to wydarzenie, strażnicy czasu wiedzą, że musi się ono wydarzyć.
 

Limit 5 graczy

  • The Culling of Stratholme (80)

.........................................................................................................................................................................................................................................

GUN'DRAK Zul'Drak - Poziom 76-78
Desperacko pragnące ocalić swe królestwo przed upadkiem, trolle z Zul'drak zwróciły się przeciwko swym prastarym bogom. Dzikie bóstwa są teraz postrzegane jako źródło niesamowitej mocy, a ich krew ma być środkiem, aby odeprzeć atak sług Króla Lisza, które zajęły już części krainy. Bohaterowie dotarli do Zul'drak, aby powstrzymać dzikich Drakkari i ich szalonych proroków.

Największe zagrożenie znajduje się jednak w stolicy lodowych trolli, Gundrak. W mrokach miasta, najświętsze kapliczki są zanurzane w mojo zabitych bogów. Spowici mroczną energią, prorocy Drakkari rosną w siłę. Jeśli nic nie zostanie zrobione, trolle z Gundrak mogą wkrótce wyzwolić przerażającą moc, która sprawi, że ten region ogarnie chaos.

  Limit 5 graczy

.........................................................................................................................................................................................................................................

VIOLET HOLD Dalaran - Poziom 75-77
Wśród zdobionych iglic i magicznych uliczek Dalaranu, mrok pojawił się za potężnymi murami Violet Hold. Wykorzystywane jako więzienie, w miejscu tym przetrzymywane są niebezpieczne istoty, nadzorowane przez Kirin Tor. Jednak niedawny atak osłabił mechanizmy obronne twierdzy, stwarzając niebezpieczeństwo dla wszystkich, znajdujących się za murami. Korzystając z Violet Hold jako drogi do wdarcia się do miasta, Malygos i jego niebieskie smoki zaczęły niszczyć zabezpieczenia tego miejsca, aby zawłaszczyć sobie całą magię świata Azeroth. Tylko najodważniejsi bohaterowie strzegący wiezienia, powstrzymują Dalaran od całkowitej zagłady.
  Limit 5 graczy

.........................................................................................................................................................................................................................................

ULDUAR Storm Peaks - Poziom 77-80
Po opuszczeniu Azeroth, tytani powierzyli zadanie chronienia Ulduaru, enigmatycznego miasta znajdującego się w górach Storm Peaks, swych zaufanym strażnikom. Ich liderem został Loken, jednak mając do dyspozycji cała moc miasta tytanów, zwrócił się on w stronę ciemności. Powody zdrady Lokena i los pozostałych Strażników, wciąż pozostają tajemnicą, jednak plotki głoszą, że za upadkiem miasta tytanów stoi potężne zło. Odważni bohaterowie będą mogli wkroczyć do tego ogromnego kompleksu w poszukiwaniu odpowiedzi na te pytania. Jak do tej pory, niewielu wróciło, aby opowiedzieć o swych odkryciach.
 

Limit 5 graczy

  • Halls of Stone (77-79)
  • Halls of Lightning (80)

Limit 10/25 graczy

  • Ulduar

.........................................................................................................................................................................................................................................

CRUSADERS' COLISEUM Icecrown - Poziom 80+
   Nadchodzi czas ataku na Plagę. Ciemne chmury pojawiły się na niebie Azeroth, a potężni bohaterowie gromadzą się pod sztandarami, przygotowując się do walki. Mówi się, że nawet przez najciemniejszą chmurę przebije się promień światła. Właśnie to jest nadzieją dla dzielnych mężczyzn i kobiet z Argent Crusade: nadzieja, że Światło zwycięży; nadzieja, że dobro zatriumfuje nad złem; nadzieja, że błogosławiony przez Światłość bohater zakończyć mroczne panowanie Króla Lisza.
 

Limit 5 graczy
Limit 10/25 graczy

.........................................................................................................................................................................................................................................

FROZEN HALLS Icecrown - Poziom 80+
Górująca nad pustkowiami Northrend, Icecrown Citadel oczekują na tych, którzy chcą, aby Król Lisz i jego Plaga zniknęły ze świata Azeroth. Na tych, którzy postanowią wejść do środka, czekają niewyobrażalne potworności. Jednak zanim zaczniesz szturmować główną bramę icecrown Citadel; alternatywne wejście do pięcioosobowej strefy Icecrown Citadel: The Frozen Halls, oczekuje na ciebie.
  Limit 5 graczy
Limit 10/25 graczy

Pozostałe nowości