Podziemia Burning Crusade - Instancje - World of WarCraft

Instancje

Data publikacji : 31.12.2009

Podziemia Burning Crusade

World of Warcraft: The Burning Crusade przedstawia dziewięć nowych stref instance, które możecie odwiedzić. Większość z nich znajduje się osobnych skrzydłach, możesz więc wybrać według własnego uznania, czy wolisz zrobić wszystkie za jednym razem, czy odwiedzić tylko jedno z nich. A jeśli chcesz większych wyzwań, masz możliwość wyboru między dwoma poziomami trudności. Kreuj swą przygodę według własnego uznania.

 

HELLFIRE CITADEL Hellfire Peninsula - Poziom 60-72
W rozbitym świecie Outland, w samym sercu Hellfire Peninsuli znajduje się Hellfire Citadel, potężny bastion służący niegdyś jako główna siedziba Hordy w czasie Pierwszej i Drugiej Wojny. Przez lata wszyscy uważali, że ta ogromna forteca została porzucona... aż do niedawna.
 

Limit 5 graczy

  • Hellfire Ramparts (60-62)
  • The Blood Furnace (61-63)
  • The Shattered Halls (70-72)

Limit 25 graczy

  • Magtheridon

.........................................................................................................................................................................................................................................

COILFANG RESERVOIR Zangar Marsh - Poziom 62-72

Ten który kontroluje źródła wody, ma władze nad Outland.

To właśnie powiedział Lord Illidan Stormrage swojemu najbardziej zaufanemu porucznikowi, Lady Vashj. Krótko po zakończeniu Trzeciej Wojny, kiedy Illidan poprosił nagi o wsparcie, grupa tych istot pod przywództwem Lady Vashj odpowiedziała na jego wezwanie. Od tego czasu, Vashj zawsze okazuje wierność Illidanowi. Teraz naga uważnie monitoruje działania w Coilfang ze swej siedziby w Serpentshrine Cavern. Czując się znacznie lepiej w Coilfang, niż kamiennej Czarnej Świątyni, Vashj z bliska obserwuje swe sługi i osobiście nadzoruje operację wypompowywania wody z Zangarmarsh.

 

Limit 5 graczy

The Slave Pens (62-64)

Podstępne nagi zaczęły ostatnio brać w niewolę plemiona Broken, aby te pracowały w ich przedsięwzięciach w Outland. Niemal całe plemię Wastewalker zostało pochwycone i wysłane do pracy w Slave Pens w Coilfang, gdzie dzień i noc jest nadzorowane przez okrutne nagi.

Niektórzy z Broken zaakceptowali swój los. Inny zaś modlą się o pomoc ze strony jakiejś grupy z zewnątrz, która da im szansę na ucieczkę z tego miejsca. Są jednak tacy członkowie plemienia, którzy postanowili wykorzystać tą sytuację. Mennu jest jedną z takich osób: Broken-niewolnik, którzy zdradził swych braci, aby zyskać w oczach nag.

Pomimo wszystkich tych różnic, wszyscy członkowie plemienia Wastewalker nauczyli się jednego. Ci, którzy mieli nieszczęście znaleźć się w Slave Pens, nie zawsze odnajdują wyjście z niego.

The Underbog (63-65)

Tętniący życiem ekosystem znajdujący się głęboko w Coilfang Reservoir ukazuje jaskinie takimi, jak istniały przez niezliczone milenia. Właśnie w tym miejscu egzotyczna flora i fauna pozostały nienaruszone, nawet po pojawieniu się nag. Wielu mieszkańców Zangarmarsh spekuluje, że obecność wielu niebezpiecznych istot w tym miejscu, powstrzymała nagi przed większym ustabilizowaniem swej obecności. Inny zaś twierdzą, że przebiegła Lady Vashj ma specjalne plany związane z tym zaskakująco bogatym miejscem.

Obecność nag w Underbog jest minimalna, ale inne istoty jak lurkery, giganty, czy nietoperze wypełniają te jaskinie. Jedna z najbardziej niebezpiecznych istot zamieszkująca Underbog została zniewolona przez nagi: przerażające, trzygłowe monstrum, znane jako Ghaz'an.

The Steam Vaults (70-72)

Potężny system pompujący, cały czas działający w Coilfang Reservoir, został wybudowany przez nagi i ich niewolników, aby pozbawić wody krainę Zangarmarsh. W samym sercu tego kompleksu, znajduje się Steamvault, gdzie magiczna technologia napędza maszynerię użytą w procesie destylacji wody. Aby kierować działaniami inżynierów, Lady Vashj zatrudniła sławnego Mekgineera Steamriggera, utalentowanego gnoma, którego choroba doprowadziła do szaleństwa.

Biorąc pod uwagę strategiczne znaczenie Steamvault, nie jest żadną niespodzianką to, że ta część jaskini Coilfang jest broniona przez elitarnych wojowników nag. Ich przywódcą jest Warlord Kalithresh, którego niezachwiana lojalność wobec Lady Vashj, jest równa jego zdolnościom bojowym. Nie okazuje on litości tym, którzy zagrażają bezpieczeństwu Coilfang.

Limit 25 graczy

  • Serpentshrine Cavern

.........................................................................................................................................................................................................................................

AUCHINDOUN Terokkar Forest - Poziom 64-72

Mieszakńcy Draenoru odkryli, że śmierć jest nieuchronną i nieprzyjemną konsekwencją życia. W związku z tym, kapłani draenei zaczęli chować swych zmarłych w podziemnej nekropolii znanej jako Auchindoun, ogromnym labiryncie znajdującym się głęboko pod lasem Terokkar.

Mówi się, że dawno temu, mroczny kult zaatakował Auchindoun, a w jego podziemiach odnalazł niesamowicie potężna istotę, uwięzioną przy pomocy magii. Przez swą arogancję, kultyści uwolnili stworzenie z jej więzienia, a jej oswobodzeniu towarzyszył wybuch, który rozerwał miasto. Jego okolice zostały pokryte szczątkami, niegdyś pochowanymi w nekropoli, zyskując tym samym nową nazwę: Bone Wastes.

Przez wiele lat Auchindoun pozostawał opuszczony. Jednak ostatnio wielu nieproszonych gości wkroczyło w tajemnicze labirynty w poszukiwaniu potężnych artefaktów. Pośród tych złodziei są mściwe arrakoa, oraz oportunistyczni ethereals.

Wszyscy ci, którzy wkroczą do Auchindoun powinni mieć na uwadze ostrzeżenia strzegących nekropolii Auchenai: ci którzy nie okażą szacunku zmarłym... pozostaną pochowali wraz z nimi.

 

Limit 5 graczy

  • Mana-Tombs (64-66)
  • Auchenai Crypts (65-67)
  • Sethekk Halls (67-69)
  • Shadow Labyrinth (70-72)

.........................................................................................................................................................................................................................................

CAVERNS OF TIME Tanaris - Poziom 66-72

Głęboko w Jaskiniach Czasu, przebudził się smok Nozdormu.

Kiedy świat był jeszcze młody, brązowe smoki podjęły się ochrony labiryntu, monitorując przemijający czas aby zapewnić że delikatny ład czasu nie zostanie zachwiany. Ale teraz, prastary smok Nozdormu jest zaniepokojony przez to co dzieje się w jego ukochanych jaskiniach: mroczni agenci przemierzają ścieżki czasu aby zmienić przeszłość, teraźniejszość i przyszłość świata Azeroth.

W związku z tym, brązowe smoki zaczęły poszukiwać bohaterów którzy podejmą się misji powstrzymania sabotażu trzech najważniejszych historycznych wydarzeń:

 

  • Ucieczki młodego Thralla z twierdzy Durnholde
  • Epicka bitwa o Górę Hyjal
  • I otwarcie Mrocznego Portalu przez szalonego czarnoksiężnika Medivha

Atak na ścieżki czasu rozpoczął się. Równowaga w czasie jest zachwiana, a jeśli przeszłość nie zostanie uratowana...Nie będzie przyszłości

 

Limit 5 graczy

  • Escape from Durnholde (66-68)
  • Opening of the Dark Portal (69-72)

Limit 25 graczy

  • Hyjal Summit

.........................................................................................................................................................................................................................................

TEMPEST KEEP Netherstorm - Poziom 69-72
Jako, że Outland stał się strategicznym punktem w walce przeciwko Płonącemu Legionowi, naaru skorzystali z Tempest Keep, aby dotrzeć do tego zniszczonego świata. Jednak, kiedy naaru opuścili swą siedzibę, Książe Kael'Thas i jego krwawe elfy zaatakowały między wymiarową fortecę i przejęli kontrolę nad jej systemami. Teraz, w nieznanym celu, Kael'thas manipuluje niespotykanymi technologiami twierdzy, aby ujarzmić chaotyczną energię Netherstormu.
 

Limit 5 graczy

  • The Mechanar (69-72)
  • The Botanica (70-72)
  • The Arcatraz (70-72)

Limit 25 graczy

  • The Eye

.........................................................................................................................................................................................................................................

MAGISTER'S TERRACE The Isle of Quel'Danas - Poziom 70+
Po porażce w Tempest Keep, Kael'thas Sunstrider ujawnił swój sojusz z Płonącym Legionem. Mając zamiar przywołania potężnego demona, Kil'jaedena, Kael'thas powrócił nad wyspę Quel'Danas, aby poczynić ostatnie przygotowania na przybycie swego pana.
  Limit 5 graczy

Pozostałe nowości