Podziemia World of WarCraft (klasyczne) - Instancje - World of WarCraft

Instancje

Data publikacji : 31.12.2009

Podziemia World of WarCraft (klasyczne)

Poniższe światowe strefy instance są już gotowe do gry! Składają się one z części instance (prywatna) i wspólnej (publiczna) gdzie gracze mogą spotykać i grupować się. Popytaj wokół aby dowiedzieć się gdzie znajdują się te miejsca. Gracze zarówno z Hordy jak i z Przymierza mogą wyruszyć i zwiedzać wszystkie te strefy. Instance pełne są wspaniałych przedmiotów jak i ciekawych, nowych doświadczeń. W większości przypadków wiele zadań prowadzi graczy do wspomnianych miejsc...

 

DEADMINES Westfall - Poziom 16-24
Niegdyś największe źródło wydobycia złota na ziemiach ludzi, Deadmines zostały porzucone kiedy Horda spaliła miasto Stormwind podczas pierwszej inwazji. Teraz bractwo Defias osiedliło się i przekształciło mroczne tunele kopalni w swą siedzibę. Plotka głosi iż złodzieje przekonali pomysłowe gobliny aby te pomogły im w budowie przerażającej konstrukcji na dni kopalni, ale czym ona jest tego nikt nie wie... Według pogłosek wejście do Deadmines leży pod spokojną wioską Moonbrook.
  Limit 5 graczy

.........................................................................................................................................................................................................................................

WAILING CAVERNS The Barrens - Poziom 16-24
Niedawno elficki druid Naralex odkrył sieć podziemnych tuneli leżących w sercu krainy Barrens. Tak zwane Wailing Caverns były wypełnione licznymi strumieniami i wodospadami które Naralex postanowił użyć do przywrócenia roślinności w Barrens, jednakże aby to zrobić musiał on zapaść w Szmaragdowy Sen aby odpowiednio wykorzystać tę moc. Jednakże znalazłszy się we Śnie, wizje druida zaczęły stawać się koszmarem. Wkrótce Wailing Caverns zaczęły się zmieniać - wody zostały splugawione zaś łagodne stworzenia przekształciły się w dzikie i zabójcze drapieżniki. Uważa się iż Naralex znajduje się gdzieś w sercu labiryntu, uwieziony w Szmaragdowym Śnie. Nawet jego uczniowie zostali skażeni koszmarem swego mistrza przez co zostali przemienieni w oszalałych Druidów of the Fang.
  Limit 5 graczy

.........................................................................................................................................................................................................................................

SHADOWFANG KEEP Silverpine Forest - Poziom 17-25
Podczas Trzeciej Wojny, magowie z Kirin Tor toczyli walkę z armią nieumarłych Plagi. Kiedy jednak ginęli w walce, powstawali z grobów aby dołączyć do wojsk Króla Lisza wzmacniając tym samym jego siłę. Zdenerwowany brakiem postępu (i przeciwko radom innych) Arcymag Arugal postanowił przywołać stworzenia aby wspomóc słabnące siły Dalaranu. Zaklęcie Arugala przyzwało do świata Azeroth dzikich worgenów. Te wilkołaki mordowały jednak nie tylko Plagę ale szybko obróciły się przeciwko magom, rozpoczynając przy tym oblężenie twierdzy Barona Silverlaine. Znajdująca się ponad niewielką wioską Pyrewood, twierdza popadła w ruinę i ogarnął ją mrok. Czujący się winny wszystkim wydarzeniom, Arugal zaczął traktować worgenów jak jego własne dzieci i wyruszył z nimi do noszącej nową nazwę twierdzy Shadowfang. Uważa się że wciąż rezyduje tam chroniony przez potężne stworzenie, Fenrusa - i nawiedzany przez mściwego ducha Barona Silverlaine.
  Limit 5 graczy

.........................................................................................................................................................................................................................................

BLACKFATHOM DEEPS Ashenvale - Poziom 20-28
Znajdujący się wzdłuż Zoram Strand w Ashenvale, Blackfathom Deeps niegdyś było wspaniałą świątynia poświęconą elfickiej bogini księżyca - Elune. Jednakże podczas wielkie Rozdarcie roztrzaskało świątynie zatapiając tym samym jej znaczną część w morzu. Przez ten czas to miejsce pozostało zapomniane, jednakże niedawno przyciągnięte ogromną mocą - nagi i satyry zaczęły poznawać sekrety tego miejsca. Legenda głosi iż Aku'mai, ulubiony chowaniec jednego ze Starych bogów wybrał sobie to miejsce jako swe leże. Przycięgnięty obecnością Aku'mai, kult znany jako Twilight's hammer przybył do tego miejsca aby czcić złowrogą obecność starych bogów w Azeroth.
  Limit 5 graczy

.........................................................................................................................................................................................................................................

GNOMEREGAN Dun Morogh - Poziom 24-40
Znajdujący się w Dun Morogh, technologiczny cud znany jako Gnomeregan był stolicą gnomów od wielu pokoleń. Niedawno jednak wroga rasa zmutowanych troggów zaatakakowała liczne miejsca w Dun Morogh - włączając w to potężne miasto gnomów. W akcie desperacji aby zwalczyć najeźdźców High Tinker Mekkatorque rozkazał otwarcie zbiorników z odpadami radioaktywnymi. Wiele gnomów starało się znaleźć schronienie przez przerażającą bronią czekając tym samym aż troggi uciekną lub zginą. Niestety pomimo iż troggi zostały napromieniowane toksyczną bronią, oblężenie wciąż trwało. Te gnomy które nie zostały zabite przez toksyczne odpady, zostały zmuszone do ucieczki i schronienia się w leżącym nieopodal mieście krasnoludów - Ironforge. Właśnie tam High Tinker Mekkatorque szuka odważnych osób które pomogłyby jego rasie odzyskać ich ukochane miasto. Plotka głosi iż jego zaufany doradca - Mekgineer Thermaplugg zdradził swych ludzi pozwalając na inwazje. Teraz rezyduje w Gnomeregan gdzie planuje swe dalsze działania jako jego nowy władca.
  Limit 5 graczy

.........................................................................................................................................................................................................................................

RAZURFEN KRAUL The Barrens - Poziom 23-31
Dziesięć tysięcy lat temu - podczas Wojny Prastarych, potężny półbóg, Agamaggan, stanął do walki przeciwko Płonącemu Legionowi. Pomimo że gigantyczny dzik padł podczas walki, jego działania pomogły uratować Azeroth. Po pewnym czasie w miejscu gdzie została przelana jego krew, potężne pnącza i ciernie wyrosły spod ziemi. Kolcozwierze - uważane za śmiertelnych potomków potężnego boga, przybyły w te miejsca i uznały je za święte. Serce tych ciernistych ziem znane jako Razorfen zostało podbite przez członkinię starszyzny zwaną Charlga Razorflank. Pod jej przywództwem, kultywujące szamanistyczne tradycję kolcozwierze zaczęły atakować zarówno wrogie plemienia jak i wioski Hordy. Niektórzy spekulują iż Charlga zaczęła negocjację z agentami Plagi - sprzymierzając jej niczego nieświadome plemię z armią nieumarłych w dotąd nieznanym celu.
  Limit 5 graczy

.........................................................................................................................................................................................................................................

THE SCARLET MONASTERY Tirisfal Glades - Poziom 28-44
Monastyr był niegdyś dumnym bastionem Lordaerońskiego kapłaństwa - centrum nauki i modłów. W związku z powstaniem Plagi nieumarłych podczas Trzeciej Wojny, spokojny monastyr został przekształcony w siedzibę fanatyków znanych jako Scarlet Crusade którzy nie mieli zaufania do żadnej nie-ludzkiej rasy niezależnie od jej ideałów czy przynależności. Wierzą oni że każda osoba spoza ich grona jest potencjalnym nosicielem plagi i musi zostać w związku z tym zniszczona. Doniesienia głoszą iż podróżnicy którzy wkraczają do monastyru muszą stanąć na przeciwko Szkarłatego Dowódcy Mograine'a - który dowodzi ogromnym garnizonem fanatycznych wojowników. Jednakże prawdziwym zwierzchnikiem Monastyru jest Wysoka Inkwizytor Whitemane - przerażająca kapłanka która posiada moc wskrzeszania poległych w walce wojowników.
  Limit 5 graczy

.........................................................................................................................................................................................................................................

RAZURFEN DOWNS The Barrens - Poziom 33-41
Stworzone z cierni tak jak Razorfen Kraul, Razorfen Downs jest tradycyjną stolicą kolcozwierzy. Pokryte kolcami, zawiłe labirynty są domem dla lojalnej armii tych stworzeń jak i ich potężnych kapłanów - plemienia Death's Head. Jednakże ostatnio, mroczny cień padł na to miejsce. Agenci Plagi - dowodzone przez Lisza znanego jako, Amnennar the Coldbringer - przejęli kontrolę nad rasą kolcozwierzy i przemienili ich miasto w bastion nieumarłych. Teraz kolcozwierze toczą desperacki bój aby odzyskać ich ukochane miasto zanim Amnennar rozszerzy swe wpływy w Barrens...
  Limit 5 graczy

.........................................................................................................................................................................................................................................

ULDAMAN The Badlands - Poziom 36-44
Uldaman jest starożytnym miastem Tytanów które spoczywało pod ziemią od czasu stworzenia świata. Krasnoludzcy archeologowie niedawno odkryli zapomniane miasto i wypuścili do Azeroth jeden z nieudanych tworów Tytanów - troggi. Legenda głosi iż Tytani stworzyli troggi z kamienia, jednakże kiedy zobaczyli że eksperyment zawiódł, postanowili odizolować je i spróbować jeszcze ras - czego skutkiem było stworzenie rasy krasnoludów. Sekrety stworzenia krasnoludów zostały zapisane na tajemniczych dyskach Norgannon - potężnym artefakcie Tytanów który spoczywa w mrokach starożytnego miasta. Jednak ostatnio krasnoludy z klanu Dark Iron rozpoczęły atak na Uldaman aby skraść tajemnicę dysków dla swego pana, Ragnarosa. Jednak miasto jest wciąż strzeżone przez wielu obrońców - gigantyczne kamienne stworzenia które niszczą wszystkich którzy staną na ich drodze. Same dyski są chronione przez potężnego strażnika Archaedasa. Niektóre plotki głoszą że nawet przodkowie krasnoludów których skóra jest stworzona z kamienia, ziemianie wciąż tkwią w antycznym mieście Tytanów.
  Limit 5 graczy

.........................................................................................................................................................................................................................................

MARAUDON Desolace - Poziom 40-52
Strzeżony przez brutalnych centaurów, Maraudon jest jednym ze świętych miejsc w Desolace. Potężna świątynia jest miejscem pochówku Zaetara, jednego z dwóch nieśmiertelnych synów półboga Cenariusa. Legenda głosi iż Zaetar i księżniczka żywiołaków ziemi, Theradras są twórcami rasy centaurów. Jednakże pewnego dnia barbarzyńskie cenataury obróciły się przeciwko swemu ojcu i zgładziły go. Niektórzy wierzą iż Theradras w swej rozpaczy uwięziła duszę Zaetara w podziemiach i używa jej mocy do nieznanych celów. Liczne tunele jaskini Maraudon zostały zamieszkane przez duchy Khanów centaurów a także żywiołaki - sługi księżniczki Theradras.
  Limit 5 graczy

.........................................................................................................................................................................................................................................

THE SUNKEN TEMPLE Swamp of Sorrows - Poziom 45-54
Niemalże tysiąc lat temu, potężne imperium Gurubashi zostało zniszczone przez trwającą tak wojnę domową. Wpływowa grupa kapłanów trolli znana jako Atal'ai, postanowiła przywrócić do życia potężnego boga krwii znanego jako Hakkar the Soulflayer. Pomimo iż kapłani zostali pokonani i wygnani, imperium trolli ostatecznie rozpadło się. Skazani na banicję Atal'ai ruszyli daleko na północ do Swamp of Sorrows gdzie wznieśli potężną świątynie ku czci Hakkara - gdzie rozpoczęli przygotowania do przybycia boga do świata fizycznego. Smoczy aspekt, Ysera poznała plany przebiegłych trolli i zatopiła świątynie w bagnach mrocznej krainy. Do tego dnia, ruiny świątyni są strzeżone przez zielone smoki które mają za zadanie powstrzymać każdego kto zechce wejść do środka lub ją opuścić. Jednakże wierzy się iż fanatyczni Atal'ai przetrwali gniew Ysery i nadal działają w imię Hakkara.
  Limit 5 graczy

.........................................................................................................................................................................................................................................

BLACKROCK DEPTHS Between Searing Gorge and Burning Steppes - Poziom 48-60
Będące niegdyś stolicą krasnoludów z klanu Dark Iron, wulkaniczne labirynty służą obecnie jako siedziba potężnego Ragnarosa. Ragnarosa odkrył sekret dawania życia kamieniom i planuje zbudowanie potężnej armii niezwyciężonych golemów które mają mu pomóc w podbiciu całej góry Blackrock. Chcący za wszelką cenę pokonać Nefariana i jego smoczych podwładnych, Pan Ognia zrobi wszystko aby osiągnąć ostateczne zwycięstwo.
  Limit 5 graczy

.........................................................................................................................................................................................................................................

BLACKROCK SPIRE Between Searing Gorge and Burning Steppes - Poziom 53-61
Potężna forteca wyryta w ognistej otchłani góry Blackrock została zaprojektowana przez krasnoludzkiego mistrza Franclorna Forgewrighta. Mająca być symbolem potęgi krasnoludów z klanu Dark Iron była ich siedzibą przez wiele stuleci. Jednakże Nefarian - przebiegły syn smoka Deathwinga - miał inne plany dotyczące ich wspaniałej siedziby. On i jego smoczy podwładni przejęli kontrolę nad górną częścią góry i rozpoczęli wojnę przeciwko krasnoludom którzy schronili się w jej wulkanicznych głębiach. Po dowiedzeniu się iż krasnoludami dowodzi potężny żywiołak, Ragnaros - Nefarian poprzysiągł zniszczyć swych wrogów i wziąć w posiadanie całą górę Blackrock.
  Limit 5 graczy

.........................................................................................................................................................................................................................................

DIRE MAUL Feralas - Poziom 54-61
Wzniesione niemalże dwanaście tysięcy lat temu przez tajną sektę magów nocnych elfów, starożytne miasto Eldre'Thalas miało na celu chronić sekrety magii Królowej Azshary. Jednakże zniszczone przez wielkie Rozdarcie wspaniałe miasto obróciło się w ruinę znaną wszystkim jako Dire Maul. Trzy dzielnice zrujnowanej siedziby magów stały się domem dla wszelkiego rodzaju stworzeń - przede wszystkim duchów, przeklętych satyrów i brutalnych ogrów. Tylko najbardziej odważne grupy podróżników mogą wkroczyć do tego miejsca i stawić czoła zła zamkniętego w murach Eldre'Thalas.
  Limit 5 graczy

.........................................................................................................................................................................................................................................

STRATHOLME Eastern Plaguelands - Poziom 56-61
Będące klejnotem północnego Lordearonu, miasto Stratholme było miejscem gdzie książe Arthas sprzeciwił się swemu mentorowi, Utherowi Lightbringerowi, i zabił setki swych poddanych którzy rzekomo mieli kontakt ze straszną plagą nieumarłych. Upadek Arthasa i jego ostateczne poddanie się woli Króla Lisza nastąpiły niedługo po tych przerażających wydarzeniach. Zniszczone miasto jest obecnie zamieszkiwane przez sługi Plagi - dowodzone przez potężnego lisza, Kel'thuzada. Kontyngent Scarlet Crusade któremu przewodzi Grand Crusader Dathrohan również objął w posiadanie część przeklętego miasta. Te dwie siły toczą ze sobą nieustającą, brutalną walkę. Wystarczająco odważni (lub głupi) podróżnicy których wkroczą do Stratholme będą zmuszeni do przeciwstawienia się tym frakcjom. Według wielu doniesień miasto jest strzeżone przez trzy potężne wieże, jak i potężnych nekromantów, banshee i plugastwa. Również wiadomo że w Stratholme znajduje się Rycerz Śmierci który na grzbiecie swego przeklętego wierzchowca gotów jest walczyć z każdym kto zechce przeciwstawić się Pladze.
  Limit 5 graczy

.........................................................................................................................................................................................................................................

SCHOLOMANCE Western Plaguelands - Poziom 56-61
Scholomance mieści się w licznych kryptach leżących pod zrujnowaną twierdzą Caer Darrow. Niegdyś należące do szlacheckiej rodziny Barov, Caer Darrow zostało zniszczone podczas Drugiej Wojny. Jako mag, Kel'Thuzad przekonywał członków jego Kultu Potępionych że Król Lisz wzamian za ich pomoc zagwarantuje im nieśmiertelność. Rodzina Barov uległa charyzmie Kel'Thuzada i zaoferowała swe krypty i twierdzę Pladze. Kultyści zabili członków rodziny i przekształcili starożytne krypty w szkołę nekromancji znaną jako Scholomance. Pomio że Kel'Thuzad nie przebywa już w tym miejscu, przeklęci kultyści i ich instruktorzy wciąż się tutaj znajdują. Potężny Lisz, Ras Frostwhister, rządzi tym miejscem w imieniu Plagi podczas kiedy śmiertelny nekromanta, Darkmaster Gandling służy jako zarządca przeklętej szkoły.
  Limit 5 graczy

.........................................................................................................................................................................................................................................

RAGEFIRE CHASM Orgrimmar - Poziom 13-20
Ragefire Chasm to sieć tuneli wśród wulkanicznych jaskiń leżących pod nową stolicą orków - Orgrimmar. Jednakże plotki głoszą iż kult służący demonicznej Radzie Cieni założył tam swoją siedzibę. Ten kult, znany jako Burning Blade, zagraża wszystkim stworzeniom Durotaru. Pomimo że wiele osób uważa iż Wódz Thrall zdaje sobie sprawę z działalności grupy to postanowił nie niszczyć jej aby dotrzeć przy pomocy jej członków do samej Rady Cienia. Tak czy inaczej mroczne siły emanujące z Ragefire Chasm zagrażają wszystkim o co dotychczas walczyli orkowie.
  Limit 5 graczy

.........................................................................................................................................................................................................................................

THE STOCKADES Stormwind - Poziom 21-29
Stockade jest dobrze strzeżonym kompleksem więziennym umieszczonym w Stormwind. Zarządzane przez Strażnika Thelwatera, Stockade są domem rzezimieszków, morderców, spiskowców i najbardziej niebezpiecznych kryminalistów. Ostatnio wybuchła tam rewolta która zmusiła strażników do wycofania się z więzienia a wszyscy skazani wyszli ze swych cel. Strażnik Thelwater uciekł z tamtego miejsca i chroniąc Stormwind przed wyjściem więźniów ze Stockade szuka śmiałków którzy są w stanie powstrzymać zamieszki wywołane przez przebiegłego Bazila Thredd.
  Limit 5 graczy

.........................................................................................................................................................................................................................................

ZUL'FARRAK Tanaris Desert - Poziom 42-50
Skąpane w słońcu Zul'Farrak jest miastem trolli z plemienia Sandfury, znanych ze swej brutalności i mrocznej magii. Legenda głosi iż potężny miecz znany jako Sul'thraze the Lasher, był zdolny wywołać przerażenie w osobach które zostały nim zranione. Dawno temu jednak broń została rozbita na dwie części które podobno nadal znajdują się w murach Zul'Farrak. Liczne doniesienia mówią również o grupie najemników która wyruszyła z Gadetzan w poszukiwaniu miasta trolli. Jej los jest jednak zupełnie nieznany. Jednakże najbardziej niepokojące informacje dotyczą starożytnej bestii śpiącej w świętych wodach w sercu miasta - potężnego półboga który z pewnością zniszczy każdego kto zechce go wybudzić ze snu.
  Limit 5 graczy

Pozostałe nowości