Podstawowe informacje o dodatku - The Burning Crusade - World of WarCraft

The Burning Crusade

Data publikacji : 29.11.2009

 

Minęło kilka lat od porażki Płonącego Legionu na górze Hyjal a rasy Azerothu zaczęły odbudowywać swoje siedziby. Wraz z odnowionymi siłami, bohaterowie Hordy i Przymierze rozpoczęli odkrywanie nowych ziem zamkniętymi za Mrocznym Portalem aby zbadać nieznane krainy spoza znanego świata. Czy ci bohaterowie odnajdą przyjaciół czy wrogów? Jakie niebezpieczeństwa i nagrody oczekują za mrocznym portalem? I co zrobię kiedy dowiedzą się że demony które zostały rzekomo zniszczone powróciły i planują odnowić swą Płonącą Krucjatę? World of Warcraft: The Burning Cursade jest ekscytującym dodatkiem do wielokrotnie nagradzanego MMORPG'a Blizzarda. Poszerza on grę poza wszelkie granice, dodając nowe rasy, krainy, battlegroundy, profesje, przedmioty i wiele, wiele więcej! Poniżej znajduje się krótka lista tego czego możesz spodziewać się po dodatku do World of Warcraft:

  • Zwiększenie maksymalnego poziomu do 70!
  • Dwie nowe rasy grywalne, w tym magiczne Krwawe Elfy i Draenei
  • Nowa strefa startowa w Quel'Thalas
  • Całkiem nowy kontynent - Outland, do którego można dostać się przez Mroczny Portal
  • Wiele nowych, wysoko-poziomowych stref instance do odwiedzenia w Azeroth, Outlandzie i innych miejscach
  • Nowe latajce wierzchowce w Outlandzie
  • Wiele nowych i niebezpiecznych przeciwników włączając w to potężnych bossów
  • Setki nowych zadań
  • Setki nowych przedmiotów
  • Nowa profesja: Jewelcrafting
  • Przedmioty z miejscami na kamienie
  • I wiele, wiele więcej...

Dwie nowe rasy w World of WarCraft The Burning Crusade:

Niemalże dwadzieścia pięć tysięcy lat temu, rasa eredar powstała w świecie Argus. Byli oni bardzo inteligentni i w naturalny sposób połączeni z czytymi formami magii. Używając swych umiejętności, utworzyli ogromne i wspaniałe społeczeństwo...

czytaj dalej

Tysiące lat temu, wygnani Szlachetnie Urodzeni wylądowali na brzegach Lordaeronu i stworzyli magiczne królestwo Quel'Thalas. Wysokie elfy, gdyż tak się nazwali, odkryli potężną magiczną energię w sercu ich ziem - Sunwell...

czytaj dalej

Cechy rozszerzenia:

Caverns of Time

Głęboko w Jaskiniach Czasu, przebudził się smok Nozdormu. Kiedy świat był jeszcze młody, brązowe smoki podjęły się ochrony labiryntu, monitorując przemijający czas aby zapewnić że delikatny ład czasu nie zostanie zachwiany. Ale teraz, prastary smok Nozdormu jest zaniepokojony przez to co dzieje się w jego ukochanych jaskiniach: mroczni agenci przemierzają ścieżki czasu aby zmienić przeszłość, teraźniejszość i przyszłość świata Azeroth.

czytaj dalej

Szamani i Paladyni

W ostatnich latach, Velen, szlachetny przywódca draenei miał wizję... Ujrzał w niej Broken; niegdyś zdrowych draenei którzy ulegli zmiane podczas morderczych krucjat orków mających na celu wybicie rasy draenei. Według wizji Velena, Broken wkrótce mieli posiąść potężnąmoc i wspomóc swych braci.

czytaj dalej

Książe Kael'thas Sunstrider i jego krwawe elfy czekały aż nowo przybyły naaru opuści Tempest Keep. Nie interesowało go to czego naaru chcieli dokonać w tym zniszczonym świecie; to właśnie Tempest Keep przywiodła go tutaj.

czytaj dalej

Nether Drakes

Niecałe dwadzieścia lat temu, świat orków, Draenor został rozdarty przez potężne moce magiczne kilku między wymiarowych portali które poszarpały planetę na strzępy. Ta katastrofa pozostawiła Draenor jako strzaskany świat który został nazwany przez tych którzy przeżyli Outlandem. Do dziś niektóre miejsca pozostają poza zasięgiem stóp czy łodzi, lewitujące w oddali przypominają o straszliwej eksplozji sprzed wielu lat. Jednakże mieszkańcy Outlandu nauczyli się oswajać i wykorzystywać niektóre gatunki istot jako latające wierzchowce, pozwalając podróżnikom na dotarcie do najbardziej odległych i niebezpiecznych rejonów tego dzikiego świata.

czytaj dalej

Historia Krwawych Elfów

Niemalże siedem tysiącleci przed Pierwszą Wojną, wygnane wysokie elfy wylądowały na brzegu Lordaerunu aby znaleźć dla siebie nowy dom. Ci wygnańcy prowadzeni przez Dath'Remara Sunstridera, którego nazwisko oznaczało "ten który kroczy za dnia". Odciętci od potężnych energii Studni Wieczności i już pozbawieni nieśmiertelności wielu elfów zmarło ze zmęczenia lub głodu podczas ich długiej podróży. W dodatku do tych przeszkód, elfy zostały zmuszone do opuszczenia pierwszego z ich obozowisk w Tirisfal Glades, z powodu tajemniczego zła które doprowadziło do szaleństwa wielu spośród ich ludu.

czytaj dalej

Bestiariusz

Burning Crusade wprowadzi do gry wiele nowych lokacji i lochów. Ogromne zastępy dziwnych, zdumiewających i przerażających istot zamieszkuje te dzikie, nieposkromione ziemie. Na stronie tej znajdziecie kilka, z całego wachlarza wielu, nowych potworów, które tworzą rozległy i różnorodny bestiariusz Burning Crusade. Od spektralnych (widmowych) złodziei do dzikich i barbarzyńskich demonicznych bogów, od koszmarów czasów starożytnych do imponujących i wspaniałych bestii, których nie widziały jeszcze oczy żadnego śmiertelnika.

czytaj dalej

Hellfire Citadel

W zniszczonym świecie Outland, w samym sercu Hellfire Peninsula stoi Hellfire Citadel, twierdza nie do zdobycia która służyła Hordzie jako baza operacyjna podczas Pierwszej i Drugiej Wojny. Przez lata tą ogromną twierdzę uważano za opustoszałą.

Aż do teraz...

czytaj dalej

Krazhan

Pomiędzy Duskwood i Swamp of Sorrows leży opuszczony region znany jako Deadwind Pass gdzie postrzępione iglice granitu górują nad pozbawionymi życia lasami z kamienia. Jak mówi sama nazwa tego miejsca jest to kraina całkowicie pozbawiona życia.

czytaj dalej

Outland

Zniszczony świat Outland jest jedyną rzeczą która pozostała po Draenorze, niegdyś pięknym domie orków. Po Drugiej Wojnie, Przymierze zaatakowało Draenor dzięki przekroczeniu Mrocznego Portalu. Ku ich przerażeniu, odkryli że Ner'zhul - mroczny wódz Hordy - otworzył wiele nowych portali które miały poprowadzić Hordę do nowych światów.

czytaj dalej

 

Zainstaluj wtyczkę FLash'a aby zobaczyć odtwarzacz.
World of WarCraft The Burning Crusade

Pozostałe nowości