BlizzCon 2011 - Mists of Pandaria FAQ - Nowości - World of WarCraft

Nowości

Data publikacji : 22.10.2011

BlizzCon 2011 - Mists of Pandaria FAQ

Zapraszamy do zapoznania się z oficjalnym FAQ poświęconym najnowszemu dodatkowi do World of Warcraft - Mists of Pandaria.

Q: Jaka jest fabuła dodatku World of Warcraft®: Mists of Pandaria™?

Okręty Sojuszu przemierzają oceany, a armie Hordy przetaczają się przez Kalimdor. Rosnące napięcie między tymi dwoma frakcjami grozi wybuchem wojny, która może ogarnąć całe Azeroth. W obliczu nieuchronnego konfliktu, w tajemniczy sposób pojawia się pewna nieodkryta dotąd wyspa...
Przesłonięta mgłą od czasów rozdarcia świata, czyli od ponad dziesięciu tysięcy lat, starożytna kraina Pandarii pozostała nietknięta przez wojnę. Gęste lasy i spowite chmurami góry tworzą złożony ekosystem i są domem dla egzotycznych stworzeń, wliczając w to tajemniczych pandarenów.
Pandarenowie, z wyjątkiem najodważniejszych odkrywców, przez tysiące lat trzymali się w ukryciu. Teraz, po dramatycznych wydarzeniach z World of Warcraft®: Cataclysm™, bohaterowie Pandarii wychodzą z cienia, aby opowiedzieć się po stronie Sojuszu lub Hordy oraz podzielić się z resztą świata niezwykłymi tajemnicami swojej sztuki walki.

 

Q: Kim są pandarenowie?

Pandarenowie to tajemnicza rasa pochodząca z kontynentu zwanego Pandarią. Są bardzo honorowi i uwielbiają dobre towarzystwo, dobre jedzenie, a od czasu do czasu, także dobrą bijatykę. Przez wiele lat spokojnie żyli w odosobnieniu, a ich kultura rozkwitała i rozwijała się z dala od wpływów zewnętrznego świata. Jednak od czasu do czasu na rodzi się pandaren żądny przygód równie mocno, co dobrego napitku. Rusza wtedy na wyprawę, aby zbadać, co znajduje się za brzegami Pandarii. Jednym z takich słynnych wędrowców był piwowar Chen Stormstout, który postanowił poszukać egzotycznych składników do swojego piwa, a skończył pomagając Hordzie podczas wydarzeń rozgrywających się w Warcraft® III: The Frozen Throne®.

Choć pandarenowie cenią sobie spokój, historia ich rasy zdominowana jest przez ciągłą walkę i konflikty. Po latach ucisku pod rządami okrutnych mogu, którzy zakazali używania wszelkiej broni, pandarenowie opracowali specjalny styl walki wręcz. Stał się on znakiem rozpoznawczym kasty mnichów. Wykorzystując te umiejętności pandarenowie uwolnili się spod panowania swych ciemiężycieli. Z upływem kolejnych stuleci, przerażające siły natury oraz przedziwne formy życia – takie jak żarłoczne modliszki, które pojawiają się raz na parę lat i pożerają wszystko na swojej drodze – również wpłynęły na styl życia pandarenów. Teraz rasę czeka największa jak dotąd próba – siły Hordy i Sojuszu przybijają do dziewiczych brzegów Pandarii...

Q: Jakie są główne cechy World of Warcraft: Mists of Pandaria?

Niektóre z nowych cech World of Warcraft: Mists of Pandaria to:

  • Nowa grywalna rasa -- pandarenowie: Przemierzaj Azeroth jako pierwsza neutralna rasa w World of Warcraft i decyduj, z kim się sprzymierzysz – z Hordą czy Sojuszem.
  • Nowa grywalna klasa - mnich: odkryj tajemnice starożytnych, pandareńskich sztuk walki - zadawaj obrażenia, przyjmuj je na siebie lub zajmij się uzdrawianiem.
  • Limit doświadczenia podniesiony do 90. poziomu: poznając nowe obszary odkrywaj nowe elementy – potężne zaklęcia i zdolności.
  • Nowe obszary: przemierzaj bujny Jadeitowy Las (Jade Forest), zdradliwy Szczyt Kun-Lai (Kun-Lai Summit) i inne egzotyczne obszary Pandarii zaprojektowane dla postaci wyższych poziomów, a także odkrywaj tajemnice Wędrującej Wyspy (Wandering Isle).
  • Scenariusze: połącz siły ze znajomymi i wspólnie osiągajcie cele – brońcie się przed inwazją potworów w nowym, elastycznym trybie wyzwań PvE.
  • Tryby wyzwań dla podziemi: zostań mistrzem przygotowanej dla pięciu osób próby czasowej i zdobywaj prestiżowe nagrody w nowym trybie podziemi, który pozwoli sprawdzić twoją determinację i sprawność.
  • Walki towarzyszy: wystawiaj swoje stwory do zmagań z towarzyszami innych graczy w nowej, taktycznej mini-grze. Sprawdź, kto zostanie królem lub królową małego pola walki.
  • Nowy, poprawiony system talentów: modyfikuj postać tak, aby pasowała do twojego stylu gry.

Q: Co to znaczy, że pandarenowie są „neutralną” rasą? W którym momencie wybiera się, po czyjej stronie stanąć?

Pandarenowie, którzy zdecydują się na opuszczenie swojej ojczyzny, aby zbadać otaczający ich świat, zaczynają podróż na Wędrującej Wyspie (nowa strefa startowa dla pandarenów na poziomach od 1 do 10). Stawią tam czoło wielu próbom, a także spotkają postacie zarówno z Sojuszu jak i Hordy, by w końcu wyruszyć do Kalimdoru lub Wschodnich Królestw. Przez większość misji na Wędrującej Wyspie, pandarenowie pozostają neutralni, ale zanim odejdą, gracze muszą podjąć ostateczną decyzję, czy staną po stronie Sojuszu, czy też Hordy. Po dokonaniu wyboru, postacie będą traktowane jak pozostali członkowie danej frakcji w miastach, podczas misji oraz interakcji z innymi postaciami. Wybierz mądrze, ponieważ po podjęciu decyzji, nie będzie można już jej zmienić (z wyjątkiem skorzystania usługi Faction Change).

Q: Kim są mnisi? Czym różnią się od pozostałych klas w grze?

Mnich jest ekspertem od sztuk walki, specjalizuje się w walce wręcz i może skupiać na sobie ataki wroga, zadawać obrażenia lub leczyć, w zależności od tego, co wybierze gracz. Podobnie jak w przypadku większości klas w grze (z wyjątkiem rycerzy śmierci), mnisi rozpoczynają przygody na poziomie 1.

Mnisi mają do dyspozycji unikalną mechanikę i zasoby, które odróżniają ich od innych klas. Postać mnicha opracowano tak, by wymagała znacznie bardziej aktywnego podejścia do walki: każde uderzenie i kopnięcie będzie wykonywane po naciśnięciu odpowiedniego klawisza – mnisi nie mają domyślnego automatycznego ataku. Dodatkowo w trakcie kombinacji uderzeń, kopnięć i innych, typowych dla sztuk walki ciosów, mnisi będą gromadzić energię „chi”, którą następnie wykorzystają do wykonania specjalnych ataków kończących lub do bardzo skutecznego leczenia.

Q: Przedstawiciele jakich ras mogą być mnichami?

Odkąd doszło do kontaktu z członkami Hordy i Sojuszu, wielu pandareńskich mistrzów rozpoczęło szkolenie nowych sprzymierzeńców i wprowadziło ich w tajemnice sztuk walki. Obecnie wszystkie rasy poza goblinami i worgenami mogą kroczyć drogą mnicha.

Q: Jakie klasy są dostępne dla pandarenów?

W tej chwili pandarenowie mogą być łowcami, magami, kapłanami, łotrzykami, szamanami, wojownikami i – oczywiście – mnichami. Pandarenowie nie mogą natomiast zostać rycerzami śmierci, druidami, paladynami ani czarnoksiężnikami.

Q: Jakie elementy będą dostępne dla graczy po osiągnięciu 90. poziomu?

W World of Warcraft: Cataclysm skupiliśmy się na przebudowie starego świata i poprawie wrażeń, jakie czerpią z gry użytkownicy podczas awansowania od poziomu 1. do 60. W konsekwencji nie stworzyliśmy zbyt wielu nowych przeszkód do pokonania dla graczy, którzy osiągną maksymalny poziom. Jednym z naszych najważniejszych celów podczas prac nad Mists of Pandaria było przygotowanie nowej zawartości i różnych trybów gry, dostępnych po osiągnięciu poziomu 90. – elementów wykraczających poza heroiczne wersje podziemi, rajdy i codzienne zadania, do jakich wszyscy są już przyzwyczajeni. Dlatego do Mists of Pandaria wprowadzimy trzy nowe funkcje: scenariusze, tryb wyzwań 5-osobowych dla podziemi oraz bitwy towarzyszy.

Q: Co to są scenariusze?

Scenariusze to nowy rodzaj wyzwań PvE, przygotowanych dla grup od 3 do maksymalnie 25 osób. Scenariusze wymagają, by gracze współpracowali ze sobą starając się osiągnąć określone cele, takie jak np. obrona Goldshire przed atakiem gnolli czy utworzenie wyłomu w fortyfikacjach Hordy. W każdym scenariuszu są do wykonania określone, unikalne zadania. Forma rozgrywki w podziemiach będzie zatem znacząco odbiegać od typowego schematu walki ze zwykłymi przeciwnikami i bossami.

Scenariusze pozwolą na większą elastyczność w doborze grupy, niż ma to miejsce w przypadku podziemi. Drużyna nie będzie musiała składać się z określonej liczby postaci, które skupiają na sobie ataki wroga, leczą czy mają zadawać jak największe obrażenia (choć konkretne wymagania będą się różnić pomiędzy scenariuszami). Choć scenariusze będą rozgrywać się w znanych miejscach, to każdy odbędzie się w oddzielnej instancji. Ukończenie scenariusza powinno trwać od 10 do 30 minut.

Q: Czym są tryby wyzwań 5-osobowych dla podziemi?

Tryb wyzwań to nowa, zaawansowana forma rozgrywki w podziemiach, zaprojektowana dla graczy, którzy szukają najtrudniejszych sprawdzianów koordynacji i umiejętności. W trybie wyzwania trzeba będzie przejść istniejące podziemia w jak najkrótszym czasie, wykazując się przy tym jak najlepszymi umiejętnościami. W zależności od tego, jak dobrze spisze się grupa, gracze będą otrzymywać cenne i prestiżowe nagrody, takie jak: wierzchowce, towarzysze, osiągnięcia czy specjalne wersje pancerzy, które można wykorzystać do zmiany wyglądu przy pomocy funkcji przekształcenia. Inspiracją dla trybów wyzwań były 45-minutowe ataki na Barona Riverdale w Stratholme czy przejście podziemi Zul’Aman na czas, w celu zdobycia bojowego niedźwiedzia Amani.

Chcemy, aby tryby wyzwań stały się testem umiejętności gracza, a nie jego sprzętu. Dlatego z chwilą rozpoczęcia wyzwania statystyki całego pancerza i wyposażenia postaci zostaną ujednolicone do ustalonego poziomu. W konsekwencji gracze będą mieli dokładnie takie same szanse powodzenia, bez względu na to, czy ich postacie mają sprzęt uzyskany podczas wykonywania zdań, czy zdobyty w heroicznych rajdach. Bez względu na rodzaj wyposażenia, tryby wyzwań będą tak samo trudne na końcu dodatku, jak tuż po premierze.

Q: Co to są bitwy towarzyszy?

W dodatku Mists of Pandaria znajdzie się taktyczna mini-rozgrywka, w której gromadzeni przez graczy towarzysze, tacy jak śnieżnobiałe zajączki, mechaniczne wiewiórki czy inne małe stworzonka, będą mogli robić coś więcej, niż tylko ślicznie wyglądać.

Podczas bitew towarzyszy gracze wystawią swych miniaturowych kompanów do strategicznej rywalizacji z towarzyszami innych graczy (lub do walki z dzikimi stworami na całym świecie). Starcia odbywać się będą w systemie turowym. Towarzysze w miarę zdobywania doświadczenia będą awansować na wyższe poziomy, a każdy z nich otrzyma własne atrybuty – takie jak współczynnik ataku i obrony – oraz unikalne zdolności taktyczne. Podczas bitwy gracze będą mogli wymieniać towarzyszy w zależności od tego, z kim przyjdzie im się zmierzyć lub jakie zdolności okażą się potrzebne.

Walki towarzyszy mają być całkowicie niezależne od rozwoju postaci, a zdobyte w nich nagrody nie będą w żaden sposób pomagać podczas normalnej rozgrywki PvP czy PvE, podczas bitew czy rajdów – pomogą jednak skrócić czas oczekiwania, aż grupa pozbiera się po wyjątkowo bolesnym laniu.

Q: Czy planowane są jakieś zmiany w obrębie podziemi i rajdów?

Tak jak w nadchodzącej aktualizacji 4.3, dodatek Mists of Pandaria będzie zawierał trzeci poziom trudności rajdów. Poza poziomem trudności podobnym mniej więcej do obecnego normalnego trybu, jeden będzie odpowiadał mniej więcej obecnemu trybowi heroicznemu i dodatkowo pojawi się poziom bardziej przyjazny dla grup losowych. Chcemy, aby więcej graczy mogło korzystać z przygotowanych elementów gry – szczególnie ze spotkań z najważniejszymi bossami, którzy w każdym dodatku stanowią ważne postacie dla fabuły – ale jednocześnie zależy nam, aby zadowolić tych, którzy chcą pokonywać najtrudniejsze wyzwania i zdobywać największe nagrody.


Q: Czy pojawią się nowości w profesjach?

Nie planujemy dodawać żadnych całkowicie nowych profesji do Mists of Pandaria, ale każdej z istniejących zostanie podniesiony limit umiejętności i udostępnione zostaną nowe formuły oraz zawartość.

Q: Jakie nowe strefy wprowadzacie?

Kontynent Pandarii składać się będzie z pięciu ogromnych stref dostępnych dla graczy na poziomie 85. i wyższym. Nowi gracze-pandarenowie zaczną przygodę w unikalnej strefie startowej oddzielonej od ojczyzny pandarenów. Oto opis stref, wraz z ich aktualnymi nazwami:

  • Jadeitowy Las: wysokopoziomowi poszukiwacze przygód wylądują w Jadeitowym Lesie, gdzie spotkają część rdzennych ras Pandarii, takich jak rybopodobnych jinyu i małpopowatych hozu.
  • Dolina Czterech Wichrów (Valley of the Four Winds): kraina farm, jak i lasów deszczowych, to tutaj poszukiwacze przygód znajdą legendarną Gorzelnię Stormstout (Stormstout Brewery).
  • Szczyt Kun-Lai: wśród zdradzieckich terenów górzystych gracze natkną się na Shadowpan, tajemniczą sektę, której zadaniem jest strzec najmroczniejszych sekretów Pandarii.
  • Pustkowia Townlong (Townlong Wastes): to tutaj wielki mur oddziela zielone lasy i równiny Pandarii od pustkowi pozostawionych na pastwę żarłocznych modliszek.
  • Dolina Wiecznego Rozkwitu (Vale of Eternal Blossoms): poszukiwacze przygód z obu frakcji mogą napić się wspólnie w głównym mieście Pandarii. W tej strefie postacie, które osiągnęły maksymalny poziom, codziennie będą dostawać nowe zadanie.
  • Wędrująca Wyspa: to tutaj, na tajemniczej wyspie, która bezustannie zmienia swoją lokalizację, rozpoczną swoją przygodę pandareńscy śmiałkowie pragnący zbadać świat poza Pandarią.

Q: Jakie zmiany nastąpiły w systemie talentów?

W Mists of Pandaria wprowadzamy kilka większych zmian dotyczących talentów i specjalizacji klas. Po pierwsze, specjalizacje nie będą zależne od wyboru talentów. Kiedy osiągniesz poziom 10., wybierzesz jedną ze specjalizacji, np. dyscyplinę (Discipline), świętość (Holy) lub kapłaństwo cienia (Shadow Priest), która określi rolę, styl gry i charakterystyczne zdolności dostępne twojej postaci. Dodatkowo, podczas awansu na kolejne poziomy, otrzymasz więcej określających twoją specjalizację zdolności.

Po drugie, system talentów został całkowicie przeprojektowany. Od teraz w regularnych odstępach (na poziomach: 15., 30., 45., 60., 75. i 90.) gracze będą mogli wybierać jeden z trzech potężnych talentów. Wszystkie trzy specjalizacje mają dostęp do tych samych trzech rodzajów talentów. Chcieliśmy, aby były one atrakcyjne dla wszystkich specjalizacji, oraz uniknąć sytuacji, w którejś dany wybór okazuje się najlepszy tylko w niektórych przypadkach. Na przykład wojownicy na poziomie 15. będą mogli wybrać jeden z trzech talentów związanych z poruszaniem się: Juggernaut, który na stałe skraca czas odnawiania się zdolności Charge; Double Time, który pozwala wojownikowi na użycie zdolności Charge dwa razy przed aktywacją czasu odnawiania; oraz Warbringer, który sprawia, że cel zostanie unieruchomiony w wyniku użycia Charge. Po wybraniu talentu z danego poziomu, pozostałe dwa talenty zostają zablokowane, nawet po awansie na kolejny poziom. Chcemy, aby gracze mogli zmieniać kombinacje talentów niezależnie od specjalizacji i bez potrzeby odwiedzania instruktora danej klasy. Nowy system został zaprojektowany tak, aby zapewnić graczom wyraziste opcje wyboru i umożliwić dopasowanie stylu gry do sytuacji oraz oczekiwań.

Q: Dlaczego system talentów został przeprojektowany?

Podobnie jak w przypadku zmiany w systemie talentów, w dodatku Cataclysm naszym celem było udostępnić graczom sensowny sposób na modyfikację postaci oraz wyeliminować szablonowe kombinacje talentów. W Cataclysm udało nam się zrealizować ten cel tylko częściowo, wiele talentów nadal robiło wrażenie obowiązkowych dla danej specjalizacji, a niektóre z talentów wybranych w drzewku nie były szczególnie ciekawe. Mamy nadzieję, że oddając graczom talenty – automatycznie i w ramach specjalizacji – oraz pozwalając, aby dowolna specjalizacja mogła wybrać każdy z talentów, umożliwimy graczom podejmowanie bardziej interesujących i znaczących decyzji, które wpłyną na rozwój postaci.

Q: Czy zmienicie sposób działania statystyk?

Tak. Podobnie jak World of Warcraft rozrósł się wraz z wypuszczaniem kolejnych dodatków, aktualizacji i kategorii wyposażenia, tak równie gwałtownie wzrosły statystyki graczy. Groziło nam, że liczby określające wartości zdrowia, many i innych wymkną się spod kontroli. Aby temu przeciwdziałać i doprowadzić notowania do porządku – a wraz z nimi całe Azeroth – w Mists of Pandaria wyrównamy krzywą statystyk tam, gdzie nie ma potrzeby, aby rosłe one gwałtownie (głównie na końcowych etapach starszych dodatków). W praktyce oznacza to, że po wypuszczeniu dodatku, wartości siły, zdrowia, intelektu, obrażeń itd. zostaną znacznie obniżone w porównaniu z tym, co widzieliście wcześniej, od poziomu 1. do 85. Wszystko jest oczywiście względne – statystyki przeciwników i bossów zostaną również obniżone, więc wojownik na 85. poziomie będzie potrzebował mniej więcej tyle samo co wcześniej uderzeń miecza i zdolności, aby zabić potwora na tym samym poziomie,. Oznacza to jednak również, że różnica między poziomami – od 1. po 85. – znacznie się zmniejszy – może się okazać, że przeciwnik o 5 lub 10 poziomów słabszy od ciebie będzie o wiele silniejszy niż wcześniej.

Q: Czy gracze będą mogli dostać się na Pandarię drogą powietrzną?

Po przybyciu do Pandarii nie będzie można latać, dopóki nie osiągnie się określonego etapu w trakcie wykonywania zadań. Chociaż latanie jest dużym udogodnieniem dla graczy, którzy przebrną przez pewną część gry, to „uziemiając” ich podczas opowiadania historii toczącej się w Pandarii zdołamy przedstawić im znacznie ciekawsze i zróżnicowane zadania oraz większe nagrody.

Q: Czy nastąpią jakieś zmiany od strony graficznej i czy zmienią się wymagania sprzętowe?

Tak, w tym dodatku wprowadzimy szereg znacznych zmian i aktualizacji grafiki. Na przykład poprawiliśmy sposób wyświetlania tekstur. Dokładne wymagania systemowe podamy przed premierą.

Komentarz (10)

  • Juz się nie mogę doczekać premiery :D
    ~Kamrol49
    2011/10/22 22:09
  • Nie nastawiam się z góry źle na ten dodatek ale przyznam że nieporównywalnie bardziej podekscytowany byłem zapowiedziami WOTLKa i Cata.
    ~Grind
    2011/10/22 22:13
  • wszyscy tylko narzekają na Pandy. Dla mnie one są zajebiste :D
    Fabuła owszem, nie powala. Walka między horda a przymierzem była częścią fabuły w każdym dodatku, tym razem została wyłożona na pierwszy plan. Ale może jest to cześć planu Blizzarda? Cisza przed burzą? Czyli przed kolejnym (chyba ostatnim) dodatkiem, w którym to po raz ostatni stoczymy ostateczną bitwę z Płonącym Legionem To będzie epickie.

    A pandy są fajne, mnisi też :D

    Co do mnichów - to czy "zadawaj obrażenia, przyjmuj je na siebie lub zajmij się uzdrawianiem." oznacza, że mnisi będą nowymi tankami? healerami? kolejna hybryda? nawet ciekawe, chociaż dwie hybrydy w grze chyba w zupełności wystarczą :) Chociaż ciekawi mnie bardzo sposób tankowania i leczenia z użyciem Czi :D
    ~flaaj
    2011/10/22 23:07
  • flaaj answer -
    Nie wiem jak ty, dodatek ten nie jest na bank ostatni i będzie ich jeszcze trochę, sam blizzard tak twierdził, gdyż pisali również taki temat na tej właśnie stronie.

    Ja osobiście uważam że skopali Pandarią WoW'a, zabierają się za coś, co zupełnie nie jest potrzebne, robią z tego "niesmaczny kisiel", najlepsze czasy to WOTLK, lub TBC.

    Gra nie była za łatwa w porównaniu do Cata, oraz zapowiadanej pandarii.

    Jedyna rzecz która może ją dla mnie ratować to system talentów, lecz i do niego mogę nie być przekonany, bo nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale pisali coś że talenty są co 15 lvli, czyli łącznie 6 z 18 na całe drzewko, tak ? Dobrze zrozumiałem. Bo jak tak to i również to schrzanili. Może i w Cata, wydawały się konieczne, ale i w tej możliwości będą zbyt mało zachęcające do gry, gracz lubi mieć kontrolę i chcę wiedzieć że "acha za 3 lvl'e, będe miał talent który zwiększy tyle i tyle, to tamto i będe zaje***ty"

    Jakbym miał teraz oceniać dodatek Pandy to 2,5/10 punktów
    ~shaylo
    2011/10/22 23:54
  • Prawda jest taka ze WoW stracił swoja epickość na dodatku Woltk, wtedy był dreszczyk emocji podniecenie ciary na plecach zajebiste soundtracki fabula i klimat
    wtedy, dozenie do obalenia wielkiego Króla lisza, wtedy ta gra miała sens i można bylo oderwać sie od ponurej rzeczywistości i wskoczyć do gry, a tutaj? cala otoczka gry żywcem zerwana z Kung fu Panda, lokacje żywcem wyjęte z jakis tanich japońskich rpgow i ta muzyka w tle traileru drażni uszy azjatyckim stylem, to już nie to tutaj nie wczuje sie w Bohatera który walczy o losy świata Azeroth, coz takie jest moje zdanie na obecna chwile dalsze losy pokażą czy dodatek jest dobry czy nie a narazie moim zdaniem to kicz.
    ~Master1995
    2011/10/23 00:58
  • 15/10 tyle ode mnie :)
    ~Sora
    2011/10/23 01:03
  • to akurat mi się kompletnie nie podoba. Osobiście nie mam nic do obecnego systemu talentów i z tego, co wiem, to mało osób się skarżyło. Talenty są między innymi po to, aby ingerowały w rotację. Dlatego właśnie każdy ma możliwość stworzenia własnego, unikalnego drzewka. Były owszem talenty obowiązkowe, z których rezygnacja jest 'bolesna' w skutkach, lecz około 1/4 punktów talentów może pójść tam, gdzie sobie tego życzymy. Obecny system jest idealny.

    ajjj... pomyliłem tematy -.-
    ~flaaj
    2011/10/23 10:34
  • @Master1995, to smutne że dla Ciebie rzeczywistość poza wow'em jest ponura. Ale w sumie nie dziwię się, gdybym miał za znajomego takiego bezmyślnego hejtera też bym się od niego odwrócił.
    Klimat Pandarii był opisany na długo przed filmem kung fu panda, więc nie gadaj, że został zerżnięty. Rzekłbym, że było zupełnie na odwrót.
    Czekam niecierpliwie na pierwsze wzmianki o mechanice nowych bossów. Jeśli będzie na poziomie firelands pod względem skomplikowania, MoP będzie dla mnie najlepszym dodatkiem.
    ~Surag
    2011/10/23 12:30
  • hehe... jak się nazywa kobieta pandaren?.. Pandarynka :P
    ~guzimierz
    2011/10/23 16:52
  • Pandarenka może ale niezły concept ;) wiecie co do MoP'a to kto co woli Wotlk był tajemniczy zimny i wgl i każdemu się podobał bo w gry mmorpg nie gra za dużo dziewczyn i jak sie gra w mmorpg to ludzie lubią takie klimaty. Jednak MoP to klimaty typowo chińskie Japonia i moze anime choć nie bedzie takiej grafy, to juz kto woli ;) ALe ludzie szczerze mówiąc już od dawna się spodziewalismy Pandarenów bo byli w Warcrafcie 3 więc wgl o czym mowa?
    ~Kamrol49
    2011/10/23 21:16

Pozostałe nowości