Dragon Soul: tłumaczenie Dungeon Journal #2 - Nowości - World of WarCraft

Nowości

Data publikacji : 07.12.2011

Dragon Soul: tłumaczenie Dungeon Journal #2

Dziś na europejskich serwerach World of Warcraft odblokowana zostanie druga część strefy Dragon Soul w trybie Raid Finder. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat czterech ostatnich bossów - Ultraxion, Warmaster Blackhorn, Spine of Deathwing oraz Madness of Deathwing - serdecznie zapraszamy do zapoznania się z tłumaczeniem wpisów na temat tych starć z Dungeon Journala.

  • Część pierwsza - Morchok, Warlord Zon'ozz, Yor'sahj the Unsleeping oraz Hagara the Stormbinder

Poniższe tłumaczenie dotyczy strefy Dragon Soul w wersji Looking for Raid. Jeśli planujecie robić ją w innym trybie pamiętajcie, że wartości zadawanych obrażeń są wyższe, a niektóre umiejętności mogą działać w inny sposób

Ultraxion

Będący w większym stopniu plugastwem stworzonym z mrocznej energii niż smokiem, Ultraxion spędził swe krótkie życie na absorbowaniu energii pochwyconych smoków czeluści. Ultraxion jest jedynym smokiem zmierzchu, którego doceniał Deathwing, a jego arogancję przebija tylko wirująca energią przeszywająca jego spaczone oblicze. Lojalny wobec swego pana, Ultraxion poprzysiągł zniszczenie Wyrmrest Temple.

Unstable Monstrosity
Rosnąca niestabilność zmierzchu powoduje, że z grzbietu Ultraxiona wystrzeliwują łuki energii. Zadają one 536250 obrażeń typu Shadow co trzy sekundy, dzieląc je równo pomiędzy wszystkich graczy w Twilight Realm w promieniu 30 jardów od celu.

Każda kolejna minuta walki z bossem zmniejsza odstępy pomiędzy strzałami o sekundę. Maksymalna częstotliwość strzałów wynosi jedną sekundę. Dodatkowo, niestabilność sprawia, że Ultraxion nie może parować ataków.

Twilight Shift
Na początku walki Ultraxion ściąga ze sobą wszystkich wrogów do Królestwa Zmierzchu, gdzie ukaże prawdziwą siłę swoich ataków. W Królestwie Zmierzchu gracz otrzymuje umiejętność Heroic Will.

Heroic Will
Kiedy gracz użyje umiejętności Heroic Will, zostanie teleportowany na 5 sekund poza Królestwo Zmierzchu, lecz nie będzie mógł w tym czasie atakować, rzucać czarów ani ruszać się.

Fading Light
Ultraxion wysysa światło ze swojego aktualnego celu, wciągając go do Zmierzchu w czasie 5-10 sekund. Po upływie tego czasu gracze w Królestwie Zmierzchu natychmiastowo umierają, a gracze z normalnego świata są zmuszeni do jego zmiany na Królestwo Zmierzchu i zostanie na nich nałożony debuff Faded into Twilight.

Faded into Twilight
Usuwa dotychczasowy threat i blokuje jego generowanie na 10 sekund.

Hour of Twilight
Hour of Twilight spada na wrogów Ultraxiona. Gracze w Królestwie Zmierzchu otrzymują 195000 obrażeń typu Shadow. Gracze w normalnym świecie są zmuszeni do wejścia w świat Zmierzchu.

Twilight Burst
Jeżeli każdy gracz stoi poza zasięgiem potężnych pazurów Ultraxiona, uwalnia on z siebie rozrywającą energię Twilight, która zadaje 48750 obrażeń typu Shadow wszystkim graczom oraz zwiększa ich wrażliwość na magię o 50% na 6 sekund. Efekt ten nakłada się.

Twilight Eruption
Po upływie sześciu minut niestabilność Ultraxiona osiąga niemożliwe do zgromadzenia pokłady, co powoduje ogromną ekspolzję, która niszczy pobliskich wrogów smoka oraz jego samego.

Jeśli tarcza chroniąca Aspekty upadnie w trakcie walki, Ultraxion natychmiastowo użyje Twilight Eruption.

Protection of the Aspects
Aspekty zapewniają ograniczoną opiekę nad graczami, kiedy ci walczą ze smokiem.

Alexstrasza

Gift of Life
Alexstrasza tworzy kryształ składający się z czystej energii życia. Aktywowanie tego kryształu przepełni jednego healera esencją życia – leczenie będzie mocniejsze o 100% na cały czas trwania walki. Kryształ ma jeden ładunek. Tylko jeden buff oferowany przez Alexstrasza, Ysera i Kalecgos może być aktywny na graczu w danym momencie.

Ysera

Essence of Dreams
Ysera tworzy kryształ składający się z energii snów. Aktywowanie tego kryształu przepełni jednego healera mocą snów – leczenie będzie dwa razy mocniejsze i będzie się równo rozchodzić po graczach w promieniu 50 jardów. Kryształ ma jeden ładunek. Tylko jeden buff oferowany przez Alexstrasza, Ysera i Kalecgos może być aktywny na graczu w danym momencie.

Kalecgos

Source of Magic
Kalecgos tworzy kryształ składający się ze wzmocnionej, sekretnej energii. Aktywowanie tego kryształu przepełni jednego healera esencją magii – leczenie będzie kosztowało 75% mniej many oraz zostanie dodane 100% spell haste. Kryształ ma jeden ładunek. Tylko jeden buff oferowany przez Alexstrasza, Ysera i Kalecgos może być aktywny na graczu w danym momencie.

Nozdormu

Timeloop
Nozdormu łapie wszystkich graczy w Timeloop. Atak który normalnie zabiłby gracza, teraz przywraca ich życie do 100% oraz usuwa Timeloop.

Thrall

Last Defender of Azeroth
Thrall – Strażnik Ziemi Azeroth – daje tankom błogosławieństwo Niewzruszonej siły starożytnych kamieni świata. Cooldowny defensywne są o 50% krótsze, a defensywne umiejętności trwają o 100% dłużej.


Warmaster Blackhorn

Mimo, że niegdyś były bardzo liczne, dziś pozostaje przy życiu ledwie kilkadziesiąt smoków zmierzchu. Na grzbiecie tych potężnych istot znajdują się pozostałości armii Twilight's Hammer: elitarni smoczy jeźdźcy stanowiący osobistą straż Deathwinga. Dowodzeni przez Warmastera Blackhorna, ruszają aby chronić swego mrocznego pana.

Faza Pierwsza: Dragonriders, Attack!

Lecąc tuż obok Skyfire i przyglądając się scenie walki, w czasie kiedy jego potężny smok zmierzchu atakuje statek, Warmaster Blackhorn wydaje rozkaz, aby jego smoczy jeźdźcy ruszyli do walki.

The Skyfire
Sky Captain Swayze steruje ogromnym statkiem, wyposażonym w liczne działa i parę harpunów. Statek powietrzny jest potężny, jednak nie jest niezniszczalny, dlatego jeśli otrzyma zbyt wiele obrażeń, pogoń za Deathwingiem dobiegnie końca.

Harpoon Guns
Inżynierowie Przymierza wyposażyli Skyfire w dwa harpunowe działka, zdobyte w czasie ekspedycji w Northrend. Strzelcy wbijają harpun we wrogie smoki i przyciągają je w zasięg ataków dystansowych z pokładu. W trybie Looking for Raid, smoki nie uwalniają się od harpunów.

Goriona
Warmaster Blackhorn lata na tym potężnym smoku zmierzchu.

Twilight Onslaught
Goriona wypuszcza potężny pocisk mrocznej energii w losowe miejsce na pokładzie Skyfire. Twilight Onslaught zadaje 13000000 obrażeń typu Shadow, dzieląc je na wszystkich graczy w zasięgu 10 jardów oraz Skyfire'owi. Jeśli atak trafi pokład statku, nie zadając obrażeń żadnej postaci, Skyfire otrzyma wszystkie obrażenia.

Twilight Assault Drake
Smoki te latają nad pokładem statku, zrzucając na niego swych jeźdźców, a następnie uciekają na dystans, aby dalej bombardować Skyfire.

Twilight Barrage
Smoki zmierzchu wypuszczają pociski mrocznej energii w losowe miejsca na pokładzie Skyfire. Twilight Barrage zadaje 129999 obrażeń typu Shadow, dzieląc je na wszystkich graczy w zasięgu 5 jardów oraz Skyfire'owi. Jeśli atak trafi pokład statku, nie zadając obrażeń żadnej postaci, Skyfire otrzyma wszystkie obrażenia.

Twilight Elite Dreadblade

Blade Rush
Dreadblade szarżuje w stronę losowego, odległego gracza, zdając 65000 obrażeń fizycznych wszystkich postaciom znajdującym się na jego drodze.

Degeneration
Miecz Dreadblade'a zadaje 52000 obrażeń typu Shadow wszystkim wrogom przed nim oraz 39000 obrażeń typu Shadow co 2 sekundy przez 1 minutę. Efekt ten nakłada się.

Twilight Elite Slayer

Blade Rush
Elite Slayer szarżuje w stronę losowego, odległego gracza, zdając 65000 obrażeń fizycznych wszystkich postaciom znajdującym się na jego drodze.

Brutal Strike
Slayer potężnie uderza swym mieczem, zadając 97 obrażeń Fizycznych oraz 3900 obrażeń Fizycznych co 2 sekundy przez 1 minutę. Efekt ten nakłada się.

Faza Druga: Looks Like I'm Doing This M...
Kiedy obrońcy Skyfire pokonają trzy fale smoczych jeźdźców, Warmaster Blackhorn zeskakuje na pokład statku.

Warmaster Blackhorn

Devastate
Blackhorn rozbija zbroję swojego obecnego celu, zadając 120% obrażeń broni oraz redukując wartość armor gracza o 20% na 30 sekund. Efekt ten nakłada się.

Disrupting Roar
Warmaster Blackhorn głośno krzyczy zadając 42250 obrażeń Fizycznych wszystkim wrogom na pokładzie statku. Okrzyk przerywa także rzucanie zaklęć na 8 sekund wszystkim graczom w zasięgu 10 jardów.

Shockwave
Blackhorn uderza w pokład, wywołując falę potężnej energii, która zadaje 65000 obrażeń Fizycznych wszystkim wrogom w zasięgu 80 jardów przed Warmasterem i ogłusza ich na 4 sekundy.

Vengeance
Kiedy Warmaster Blackhorn otrzymuje obrażenia w czasie walki, zadaje 1% więcej obrażeń za każdy procent utraconego życia.

Goriona
Po zrzuceniu swego pana na pokład Skyfire, Goriona lata obok statku i dalej atakuje znajdujących się na nim graczy. Kiedy Goriona otrzyma wystarczająco dużo obrażeń, ucieknie, pozostawiając swego pana na pokładzie Skyfire.

Twilight Flames
Goriona wypuszcza potężny pocisk mrocznej energii w losowe miejsce na pokładzie Skyfire. Twilight Flames zadaje 26000 obrażeń typu Shadow wszystkim graczom w zasięgu 8 jardów. Twilight Flames pozostaje na pokładzie, zadając 19500 obrażeń typu Shadow graczom w zasięgu 7 jardów co sekundę przez 30 sekund.


Spine of Deathwing

Kiedy Deathwing po raz pierwszy użył mocy Duszy Smoka przeciwko innym lewiatanom, potężna energia, którą uwolnił mogła go rozedrzeć. Zamiast porzucić tę broń, postanowił zespolić swe ciało przy pomocy płyt adamentium połączonych z jego łuskami. Następnie wzmocnione przy pomocy elementium, płyty te są teraz jego słabością.

Barrel Roll
W czasie trwania walki, Deathwing próbuje zrzucić graczy ze swego grzbietu, kiedy poczuje, że wszyscy stoją po tej samej stronie. W czasie wykonywania korkociągu, Deathwing zrzuca z siebie graczy i wszystkie istoty, które nie trzymają się jego grzbietu.

Elementium Reinforced Plates
Pierwsze uderzenie Duszy Smoka zniszczyło jedną z potężnych płyt na grzbiecie Deathwinga, poruszając kolejne trzy. Gracze muszą usunąć wszystkie płyty, aby Thrall miał możliwość oddania celnego strzału.

Burning Tendons
Gracze odsłaniają Burning Tendons kiedy odrywają jedną z płyt Deathwinga. Zniszczenie tych tkanek jest kluczem do całkowitego usunięcia płyt.

Seal Armor Breach
Po tym jak gracze oderwą płytę, Burning Tendoms przyciągając ją ponownie, chroniąc się przed kolejnymi obrażeniami i zapobiegając odpadnięciu płyty.

Grasping Tendrils
Macki te wypełzają z dziur w grzbiecie Deathwinga, w których nie ma obecnie macek Corruption. Tendrils chwytają graczy, którzy podejdą za blisko, redukując ich szybkość poruszania się o 35% oraz zadając 6499 obrażeń typu Fire co 5.2 sekundy, do czasu aż odejdą. Ten efekt sprawia, że gracze nie mogą zostać zrzuceni z grzbietu Deathwinga.

Corruption
Te macki są przerażającą manifestacją spaczenia Starych Bogów, które wypełnia ciało Deathwinga. Wypełzają one z dziur na jego grzbiecie, pozostawionych przez usunięte płyty i całkowicie zamykają rany, sprawiając, że nie wychodzą z nich inne istoty.

Hideous Amalgamation
Te niestabilne kreatury są połączeniem fragmentów zbroi z Elemetium i ciała aspektu, a utrzymuje je jego płonąca krew.

Absorb Blood
Amalgamation absorbuje Corrupted Blood. Za każdym razem, kiedy to zrobi, staje się coraz bardziej niestabilny i zwiększa zadawane przez siebie obrażenia o 10% oraz szybkość ataku o 20%. Przy 9 efektach staje się Superheated.

Superheated Nucieus
Esencja Amalgamation staje się bardzo niestabilna, przez co zadaje 11375 obrażeń typu Fire wszystkim wrogom co 3 sekundy. Jeśli gracze zniszczą Amalgamation w tym stanie, wywoła to efekt Nuclear Blast.

Nuclear Blast
Amalgamation wybucha zadając 243750 obrażeń typu Fire wszystkim graczom w zasięgu 10 jardów. Wybuch podważa jedną ze znajdujących się w zasięgu płyt z Elementium na grzbiecie Deathwinga.

Corrupted Blood
Te żyjące krople krwi Deathwinga wydają się być słabe, jednak pozostawiają po sobie niezniszczalny ślad, kiedy zostaną zabite.

Burst
Po zniszczeniu Corrupted Blood wybucha zadając 13000 obrażeń Fizycznych celom w zasięgu 200 jardów.

Residue
Zniszczenie Corrputed Blood pozostawia niezniszczalną pozostałość, która powoli zbliża się do najbliższej dziury w grzbiecie Deathwinga, gdzie odbudowuje się w nowy Corrupted Blood.


Madness of Deathwing

Zniekształcona masa płonącej nienawiści i niewyobrażalnej mocy, ta pozbawiona formy bezmyślna bestia nie może zostać pokonana. To co pozostało z Nelthariona, Strażnika Ziemi, już dawno zniknęło, a jego umysł i duszę splugawili starzy bogowie. Ta przerażająca istota pragnie zniszczenia i końca wszystkiego.

Faza Pierwsza: The Final Assault
Deathwing atakuje swych wrogów w czasie, kiedy przymocowany jest do platform przy pomocy swych łap.

Assault Aspect
Deathwing poszukuje kolejnego celu swojego ataku. Atakuje on platformę z największą liczbą graczy i przymocowaną do niej łapą.

Cataclysm
Deathwing próbuje zakończyć swe dzieło przywołując drugi Kataklizm, zadając 975000 obrażeń typu Fire wszystkim graczom.

Elemetium Bolt
Deathwing tworzy Elementium Bolt i ciska nim w stronę platformy.

Elementium Blast
Jeśli Elementium Bolt dotrze do swego celu, zada 253500 obrażeń typu Fire wszystkim graczom oraz dodatkowe 390000 obrażeń typu Fire co 5.2 sekundy, do czasu, aż gracze zniszczą Elementium Bolt. Obrażenia są mniejsze im dalej gracze znajdują się od tego miejsca.

Hemorrhage
Macki Deathwinga wywołują efekt Hemorrhage, tworząc kilka Regenerative Blood w pobliżu.

Regenerative Blood
Regenerative Blood otrzymuje 10 energii co sekundę. Ataki Regenerative Blood wywołują efekt Degenerative Bite.

Regenerative
Kiedy Regenerative Blood osiągnie maksymalną wartość energii, uleczy się ono do 50% maksymalnego życia.

Degenerative Bite
Zadaje 1300 obrażeń typu Shadow co sekundę przez 10 sekund. Efekt ten nakłada się.

Limb Tentacle
Deathwing chwyta każdą platformę jedną ze swoich łap.

Burning Blood
Burning Blood tryska z Limb Tentacle, zadając obrażenia typu Fire co 2 sekundy. Zadawane obrażenia rosną wraz ze zmniejszaniem się życia macki.

Blistering Tentacle
Mając 75%, 50% oraz 25% życia Limb Tentacle wypuszczają kilka Blistering Tentacles, które są odporne na obrażenia obszarowe (AoE).

Blistering Heat
Blistering Heat zadaje 1625 obrażeń typu Fire co 2 sekundy i zwiększa swoje obrażenia o 5% na sekundy. Efekt ten się nakłada.

Agonizing Pain
Ból po odcięciu łapy Deathwinga przerywa jego koncentrację, ogłuszając go i zadając mu obrażenia wartości 20% jego życia.

Mutated Corruption
Mutated Corruption pojawia się krótko po zaatakowaniu platformy.

Crush
Ciężar Mutated Corruption zadaje 64999 obrażeń Fizycznych przeciwnikom znajdującym się przed Corruption.

Impale
Mutated Corruption nabija swój cel, zadając mu 259999 obrażeń Fizycznych.

Faza Druga: The Last Stand
Mając 20% życia, Deathwing upada na platformę.

Elementium Fragment
Od Deathwinga odrywają się fragmenty jego zbroi, tworząc w pobliżu trzy Elementium Fragments.

Shrapnel
Fragmenty wystrzeliwują Shrapnel w losowego gracza, zadając mu 130000 obrażeń Fizycznych.

Elementium Terror
Od Deathwinga odrywają się fragmenty jego zbroi, tworząc w pobliżu dwa Elementium Terror.

Tetanus
Uderzenia Elementium Terror wywołują efekt Tetanus, zadając 52000 obrażeń Fizycznych i dodatkowe 19500 obrażeń Fizycznych co sekundę. Efekt ten nakłada się.

Corrupted Blood
Corrupted Blood tryska z Deathwinga zadając obrażenia typu Fire co 2 sekundy. Zadawane obrażenia rosną wraz ze spadkiem życia Deathwinga - zwiększają się na 15%, 10% i 5% życia.

The Aspects
Smocze Aspekty wspierają graczy w walce z Deathwingiem. Każdy z nich rzuca Expose Weakness na Limb Tentacle, kiedy Deathwing zaczyna rzucać Cataclysm. Expose Weakness zwiększa otrzymywane obrażenia o 100%.

Każdy Aspekt używa Concentration po tym, jak gracze zniszczą daną łapę, co powstrzyma je przed wspieraniem graczy swą obecnością i umiejętnościami. Aspekty powracają do walki, kiedy rozpocznie się Faza Druga.

Alexstrasza

Alexstrasza's Presence
Obecność Alexstraszy zwiększa maksymalne życie graczy o 20%.

Cauterize
Alexstrasza atakuje Blistering Tentacles, zadając im obrażenia w czasie 5 sekund. Cauterize redukuje również obrażenia zadawane przez Corrupted Blood.

Nozdormu

Nozdormu's Presence
Obecność Nozdromu zwiększa haste graczy o 20%.

Time Zone
Nozdormu tworzy Time Zone w danym miejscu, sprawiając, że Elementium Meteor leci znacznie wolniej po tym jak znajdzie się w pobliżu. Szybkość ataku wrogów znajdujących się w Time Zone jest zmniejszona o 50%.

Ysera

Ysera's Presence
Obecność Ysery zwiększa efekty leczenia graczy o 20%.

Enter the Dream
Obecność Ysery pozwala graczom na wejście do Snu, zmniejszając otrzymywane obrażenia o 50% na 2.5 sekundy.

Kalcegos

Kalcegos's Presence
Obecność Kalcegosa zwiększa obrażenia zadawane przez graczy o 20%.

Spellweaving
Obecność Kalcegosa pozwala atakom i umiejętnościom na wywołania efektu Spellweaving, który zadaje 23000 obrażeń typu Arcane wszystkim wrogom znajdującym się w zasięgu 6 jardów, poza obecnym celem.

Thrall

Carrying Winds
Carrying Winds pozwalają graczom na przemieszczanie się między platformami oraz zwiększają ich szybkość poruszania się o 60% na 10 sekund. Efekt ten nakłada się.

Komentarz (0)

  • Brak komentarzy

Pozostałe nowości