Oficjalna zapowiedź setów T14 - Nowości - World of WarCraft

Nowości

Data publikacji : 21.09.2012

Oficjalna zapowiedź setów T14

Na łamach oficjalnej strony World of Warcraft pojawiła się zapowiedź setów T14, które będą dostępne w nadchodzącym dodatku do gry.

Death Knight

Druid

Hunter

Mage

Monk

Paladin

Priest

Rogue

Shaman

Warlock

Warrior

Komentarz (12)

  • Death Knight w spódnicy.
    ~jenot21
    2012/09/21 10:26
  • Myślałem że już gorszego seta dla DK nie można zrobić.. widać myliłem się...
    ~Kunzite
    2012/09/21 12:44
  • Warlock wygląda jak coś z horroru czyli idealnie :D
    ~PuTaJK
    2012/09/21 14:47
  • DK zaczynal w "spodnicy" i bylo git.
    ~Nekkro
    2012/09/21 14:54
  • Widzę, że im wyższy numer tier tym mniejsza powaga gry... ale pocieszę się, że przynajmniej nad shamanem siedzi ktoś kto ma, wprawdzie mgliste, ale ma pojęcie o tym jak shaman powinien wyglądać. Druid z hełmem w kształcie psiej głowy XD ubawiłam się setnie
    ~Elune
    2012/09/21 15:37
  • Paladyn i Warlock wyglądają super. Reszta klas już co najwyżej średnio jak dla mnie, a Monk czy Warrior to jakaś porażka.
    ~baka14
    2012/09/21 16:41
  • Mi się monk bardzo podoba, rogue tez dosc fajny ale Warlock jest po protu pro.
    Lepiej wypadaja jednak sety Chalenge mod.
    ~Slec80
    2012/09/21 18:42
  • LOL! DK to śmiech na sali!!! a reszta to beznadzieja.....
    ~Aligator
    2012/09/21 20:52
  • Sprzęt z sezonu 12 jest całkiem spoko. Rogue, shaman, warlock i warrior mają tam najlepiej wyglądający gear.
    wowhead.com/news=204968/mists-of-pandaria-pvp-gear-preview#armor-death-knight
    ~PysznyPlacek
    2012/09/22 11:27
  • Taa a priest na głowie ma prezerwatywę, bo jeżeli to coś ma być hmm tiarą czy mitrą to pozdro 600. Oj słabiutko wygląda ten set w porównaniu z moim favor T5 lub T8. :P
    ~Sprezynka
    2012/09/23 23:04
  • hmmm dziwne trochę :P mi np. shamek przypomina firelands z Cata :)
    ~zwyklygracz
    2012/09/24 08:34
  • set dla wareka dk i monka to porażka. rogal hunter chyba najlepiej wypadają
    ~88Bialy88
    2012/09/26 08:45

Pozostałe nowości