Zmiany w Siege of Orgrimmar w patchu 6.0 - Nowości - World of WarCraft

Nowości

Data publikacji : 06.05.2014

Zmiany w Siege of Orgrimmar w patchu 6.0

Blizzard przygotował krótki wpis, w którym przedstawił listę zmian, które zostaną wprowadzone w Siege of Orgrimmar wraz z wydaniem patcha 6.0, który poprzedzi wydanie dodatku Warlords of Draenor

W ostatnim artykule z serii Dev Watercooler: Rajdowanie w Azeroth - Warlords of Draenor #3 omówiliśmy zmiany w systemie rajdów, które pojawią się wraz z kolejnym dodatkiem. Przed wydaniem Warlords of Draenor gracze będą mieli szansę na sprawdzenie nowej struktury rajdów w Siege of Orgrimmar.

W nadchodzącej aktualizacji 6.0 i zmianach w systemach, które mają się pojawić przed Warlords of Draenor, Siege of Orgrimmar zostanie przerobione używając nowych poziomów trudności Normal, Heroic oraz Mythic. Wersja Normal i Heroic będą wspierały wielkości grup w trybie flexible oraz między-serwerowe narzędzie Grou Finder, zaś w Mythic będzie stała 20-osobowa wielkość strefy. W tym samym czasie do gry wprowadzony zostanie "stat squish", nowe mechaniki klas, a Hit oraz Expertise nie będą już statystykami na przedmiotach i zastpią je inne przydatne atrybuty. Raid jako taki zostanei ponownie zbalansowany - ogólnie rzecz ujmując, nie powinien być trudny niż obecnie i całkiem prawdopodobne jest to, że w wielu miejscach będzie nieco łatwiejszy.

Wraz zakończeniem dodatku, rajdowego tiera oraz wprowadzeniem nowego maksymalnego poziomu, pożegnamy również kilka nagród. Chcemy zachęcić wszystkich do zabawy w Siege of Orgrimmar zanim rozpocznie się wasza przygoda na Draenorze.

Poza zmianami wymienionymi powyżej, wraz z pojawieniem się aktualizacji 6.0:

  • Poziom trudności Flexible przestanie istnieć i zostanie usunięty z interfejsu kolejkowania do stref rajd. Nowa wersja trybu Normal będzie oferowała podobne doświadczenie co obecnie Flexible.
  • Nowe narzędzie Group Finder będzie dostępne. Ma ono służyć graczom do tworzenia i znajdowania między-serwerowych grup na Siege of Orgrimmar w trybie Normal i Heroic oraz na inną zawartość.
  • Osiągnięcia związane z Siege of Orgrimmar zostaną nazwane tak, aby odpowiadały nowej strukturze rajdów (np. "Heroic: Malkorok" będzie teraz "Mythic" Malkorok"). Gracze, którzy otrzymali je przed aktualizacją 6.0 dostaną nowe wersje osiągnięć.
  • Feat of Strength za pokonanie Garrosha Hellscream ("Ahead of the Curve" oraz "Cutting Edge") nie będą już dostępne do zdobycia.
  • Oznacza to, że Kor'kron War Wolf, nagroda za "Ahead of the Curve" nie będzie możliwy do zdobycia po wyjściu 6.0.
  • Wraz z wydaniem aktualizacji 6.0, szansa na wypadnięcie broni typu Heirloom z Garrosha Hellscreama na poziomie Normal, Heroic oraz Mythic zostanie znacznie zwiększona.
  • Gracze, którzy nie zdobyli jeszcze żadnej broni tego typu będą mieli 100% szans na otrzymanie broni typu Heirloom przeznaczonej dla ich specjalizacji, kiedy pokonają Garrosha na poziomie Normal lub wyższym.
  • Szanse na wypadnięcie kolejnej broni typu Heirloom zostały również zwiększone.

Po wydaniu Warlrods of Draenor, kiedy gracze będą mogli zdobyć wyższy poziom:

  • Garrosh Hellscream nie będzie już wyrzucał przedmiotów typu Heirloom.
  • Wierzchowiec Kor'kron Juggernaut nie będzie już gwarantowanym łupem z Garrosha Hellscream na poziomie Mythic. Będzie miał rzadką szansę na wypadnięcie (jak Invincible's Reins, Mimiron's Head itd.).

Inne przedmioty, osiągnięcia oraz kosmetyczne nagrody (jak zestaw do transmogryfikacji Kor'kron Dark Shaman, rzadkie battle pet itd.) pozostaną niezmienione.

Źródło: Battle.net

Komentarz (0)

  • Brak komentarzy

Pozostałe nowości