Informacje z oficjalnego forum - Nowości - World of WarCraft

Nowości

Data publikacji : 18.12.2009

Informacje z oficjalnego forum

Na łamach forum World of Warcraft pojawiło się sporo postów autorstwa pracowników Blizzarda. Mimo, że niedawno informowaliśmy o tym, jakie hotfixy zostały wprowadzone w Icecrown Citadel, Daelo przedstawił listę kolejnych poprawek, jakich doczekała się najnowsza strefa raid w Azeorth.

  • Umiejętność Deathbringera Saurfanga, Rune of Blood, została zmodyfikowana tak, aby leczyła 10-krotność zadawanych przez niego obrażeń, zamiast 5-krotności. Sprawi to, że walka to będzie trudniejsza, jeśli będziesz chciał skorzystać tylko z jednego tanka. Opis umiejętności nie odzwierciedla tej zmiany, zostanie to poprawione w przyszłym patchu
  • Lord Marrowgar nie jest już odporny na umiejętności typu taunt
  • Muradin oraz Saurfang nie zyskują kolejnych stacków Battlefury od totemów. Dodatkowo, czas trwania Battlefury został zredukowany.

Kolejne zmiany dotyczą już stref instance. Głównie mają one za zadanie przyspieszyć nudne elementy walki, które sztucznie wydłużały żywot bossów, nie mających szans z graczami w wysokopoziomowych przedmiotach, ale również pewna zmiana dotknęła Halls of Reflection.

  • Ionar w Halls of Lightning korzysta z umiejętności disperse tylko raz w czasie walki
  • Prophet Tharon'Ja w Drak'tharon Keep korzysta z umiejętności steal flesh tylko raz w czasie walki
  • Zwiększone zostały wymagania dotyczące przedmiotów w systemie Looking For Group dla strefy Halls of Reflection tak, żeby pasowały one do poziomu trudności walk w tym miejscu.

Z pewnością wielu z Was, którym nie jest obca strefa raid Icecrown Citadel, zauważyło, że wśród nagród od Ashen Verdict, brakuje pierścienia opartego na statystyce siły. Czy Blizzard nie lubi klas korzystających z tego typu przedmiotów? Jak się okazuje, powód dla którego nie ma takiej wersji pierścienia jest zupełnie inny:

Przyczyna dla której nie został on wprowadzony to dosyć frustrujący techniczny problem, który nie pozwala nam na dodanie więcej niż czterech nagród w tego typu zadaniach. Chcemy to naprawić i dodać pierścień z siłą w przyszłości, jednak nie jesteśmy pewni, czy uda się nam to zrobić w przypadku Ashen Verdict, czy będziemy musieli poczekać, aż kolejny raz skorzystamy z tego systemu, na przykład w jakimś patchu.

[...] Jest wiele ograniczeń związanych z tego typu pierścieniami, jednak gracze nie są świadomi technicznych problemów związanych z nimi.

W przeszłości również były tylko cztery pierścienie, i o ile dziś gracze dokonują wyboru statystyk w bardziej przemyślany sposób, nie powinno się wymagać, żeby każde źródło przedmiotów oferowało optymalne rozwiązania dla wszystkich klas i speców. Jeśli nie podoba się jeden przedmiot, zawsze jest jakiś alternatywny.

Na sam koniec, Bornakk napisał posta w którym zdradził pewne informacje dotyczące Wintegrasp, oraz systemu, który ma pomagać stronie, której zwykle gorzej idzie w czasie walki o dominację nad tą strefą:

Chcemy uniknąć nieporozumień które dotyczą walki o Wintergrasp. Nie podamy dokładnych szczegółów związanych z tym jak działa system, aby nie zachęcać nikogo do jego nadużywania, ale istnieje pewne rozwiązanie, które może zmieniać sposób w jaki odbywa się walka.
Jeśli jednej frakcji udaje się obronić twierdzę częściej niż drugiej, system da pewien bonus, na przykład w postaci szybszego dostępu do katapul i czołgów, stronie atakującej. Na serwerach, gdzie jedna frakcja zwykle broni twierdzy, inna zaś ma z tym problemy, system postara się pomóc zapewniając bonusy stronie, której rzadko kiedy udaje się obronić Wintergrasp.

Komentarz (0)

  • Brak komentarzy

Pozostałe nowości