Nadchodzące poprawki - Nowości - World of WarCraft

Nowości

Data publikacji : 08.01.2010

Nadchodzące poprawki

Na oficjalnym forum World of Warcraft pojawił się post autorstwa Ghostcrawlera, z którego możemy dowiedzieć się nieco więcej na temat "problemów", jakie pojawiły się w Azeroth wraz z patchem 3.3. Mimo, że brak konkretnych informacji na temat tego, w jaki sposób zostaną one wyeliminowane, gracze mogą już teraz zobaczyć, jakie elementy zostaną wkrótce poprawione:

Tak jak wielu z was podejrzewało, uważamy, że obrażenia zadawane przez łotrzyka są zbyt duże. Wprowadzimy zmiany, które zmniejszą maksymalne obrażenia w drzewkach Assasination, oraz Combat. Nerf dla Combat będzie niewielki. Oba drzewka nadal powinny się dobrze spisywać (mając na względzie umiejętności, przedmioty itd.), jednak nie powinny być znacznie lepsze od innych klas.

Przyglądamy się także innym elementom, które możemy wkrótce poprawić - nic nie obiecujemy, nie mamy jeszcze gotowych rozwiązań, które moglibyśmy ogłosić:

  • Obrażenia zadawane przez warlocka w PvE są zbyt niskie
  • Wojownicy Protection są zbyt dobrzy w PvP i zadają tam zbyt duże obrażenia. (nie chcemy jednak osłabić ich możliwości w tankowaniu PvE)
  • Planujemy dostosować (nie zmienić) setowy bonus szamańskiego setu Tier 10 - Elemental
  • Przyglądamy się i dopasowujemy wszystkie procs z broni z Icecrown
  • Inne rzeczy (tak, czytamy wasze sugestie), jednak powyższe elementy pozostają naszym priorytetem

Niektóre z ewentualnych zmian, mogą pojawić się poprzez hotfixy, inne zaś zostaną dokonane w nadchodzącym patchu. Zwykle nie robimy tego typu ogłoszeń zanim będziemy mogli podzielić się szczegółami, ale zobaczymy jak to się sprawdzi.

Kolejny dzień przynosi następne hotfixy. Za bardziej istotne wśród wielu opublikowanych przez Blizzarda, należy jednak uznać:

  • Życie Rotface'a w strefie dla 10 graczy zostało obniżone o 15%
  • Bazowy bonus do obrażeń z Hunger of Blood został zmniejszony z 10% do 5%

Komentarz (6)

  • Nie widze powodu aby obniżac Damage Rogala
    ~sledziu
    2010/01/08 14:24
  • Nom, w koncu rogalie sa w stanie zrobic tylko 20k dps...
    ~Ar
    2010/01/08 14:29
  • Ja bym powiedział, że głupotą jest ułatwianie IC od razu na początku...
    ~Xardas80
    2010/01/08 17:37
  • Rogale robią stanowczo za duzy dmg w pvp no a pve tez często bywają top ale no fakt taki hunter czy mag to ich przebija

    zwiększenie dpsu pve dla locka-wreszcie:D!!!
    ~ajak
    2010/01/08 20:18
  • wreszcie nerf tych rogali oby pozadny.
    ~kurka
    2010/01/08 21:14
  • chyba oni oszaleli myśląc ze obniżenie pvp tankowi to dobry pomysł ;)
    ~pvp tank?
    2010/01/08 21:39

Pozostałe nowości