Tłumaczenie Developer Chat z 16 kwietnia - Nowości - World of WarCraft

Nowości

Data publikacji : 17.04.2010

Tłumaczenie Developer Chat z 16 kwietnia

Dziś w nocy odbył się kolejny Developer Chat na Twitterze. Jego głównym tematem miały być zmiany w klasach (tłumaczenia ich zapowiedzi mogliście w ostatnim tygodniu przeczytać na łamach naszego serwisu), jednak zgodnie z tradycją czatów na temat World of Warcraft, pojawiły się także pytania dotyczące nadchodzącego dodatku - Cataclysm. Chat został podzielony na kategorie, aby łatwiej można było znaleźć interesujące Was informacje. Zapraszamy do zapoznania się z tłumaczeniem.

Klasy

Druid

Q: Czy Restoration druidzi są jedynym specem w grze który nie otrzyma nowych umiejętności?
A: Restoration otrzymają całkiem sporo. Na przykład Tree of Life dostanie nowy model (pomyślcie o Ancient of War) i będą mogli "zmieniać" swoje zaklęcia, aby te robiły szalone rzeczy w czasie kiedy druid korzysta z formy, na przykład Regrowth będzie rzucany natychmiastowo, a Lifebloom będzie nakładał dwa efekty na raz. Tranquility będzie obejmowało cały raid. Dodatkowo przyglądamy się wszystkim zaklęciom Restoration druida, aby upewnić się że każde z nich posiada odpowiednie zastosowanie. Ogólnie rzecz ujmując, granie Restoration druidem w Cataclysm powinno być inne (lepsze!) niż obecnie.

Q: Jaką zmianą jesteście najbardziej podekscytowani?
A: Jeden z nowych talentów Balance druidów, Solar Beam, który działa tak jak umiejętność Freyi - ucisza (silence) cel, który musi wyjść z obszaru działania zaklęcia, aby pozbyć się debuffu.

 

Kapłan (Priest)

Q: Czy bonus Mastery kapłanów Shadow nie powinien być czymś odróżniającym się od szamańskich orbów (na przykład kruki cienia)?
A: Pierwotnym pomysłem związanym z tym bonusem jest przechowywanie cienia, abyś następnie mógł użyć go wraz z Mind Blast lub Mind Spike aby te zadały więcej obrażeń. Nie jesteśmy przekonani co do kruków, ani tego jak się one mają do kapłanów Shadow, jednak możecie być pewni, że bonus ten będzie posiadał unikalną grafikę.

 

Łotrzyk (Rogue)

Q: Czy Smoke Bomb będzie działał na bossów? Jeśli tak, mógłby on pomóc unikać wielu mechanik.
A: Potencjalnie tak. Będzie on podlegał tym samym zasadom co zwykły line-of-sight. Jeśli stanie za kolumną pozwala ci uniknąć umiejętności bossa, Smoke Bomb również da ten efekt. Na przykład addy w walce z Lady Deathwhisper podbiegną do ciebie w zasięg melee jeśli będziesz znajdował się w efekcie Smoke Bomb.

Q: Biorąc pod uwagę fakt, że będziecie chcieli rozwijać Battlegroundy, czy planujecie coś zrobić z tym, jak bardzo zależną od cooldownów klasą jest łotrzyk?
A: Zdecydowanie chcemy nieco zwiększyć pasywną redukcję obrażeń u tej klasy przy jednoczesnym osłabieniu aktywowanych cooldownów. Wciąż chcemy aby fajnie się grało łotrzykiem, jednak nie chcemy aby nie mógł on stanąć do walki z inną klasą, jeśli nie ma do swojej dyspozycji cooldownów. Oh, Cloak of Shadows daje teraz 100% odporności. :)

 

Łowca (Hunter)

Q: Czy do gry zostaną dodane nowe rodziny petów, czy po prostu zobaczymy ulepszenia w już istniejących?
A: Nie jesteśmy jeszcze pewni czy tego dokonamy, jest to możliwe. Spodziewajcie się jednak małp, lisów i kilku innych możliwości!

Q: Czy mastery bonus Marksmanship (Double Shot) działa tak jak talent Wild Quiver (daje darmowy autoshot), czy też jak Lightning Overload (darmowe rzucone wcześniej zaklęcie)? Jednym słowem, czy Double Shot może wystrzelić drugi Chimera Shot?
A: Double Shot jest autoshotem zadającym połowę obrażeń. Wild Quiver będzie zwiększał jego obrażenia do 60-70% (mniej więcej). Lightning Overload (talent) zwiększy siłę mechaniki Elemental Overload.

Mag (Mage)

Q: Dlaczego magowie otrzymają kolejną formę Crowd Controla?
A: Chcemy aby każda klasa i spec miał swój znak rozpoznawczy. W przypadku maga jest to kontrola. U wojownika jest to mobilność. Wolimy wzmacniać te elementy zamiast dawać klasom nowe umiejętności, które usuwają ich słabe strony. Twoja słabość powinna być czymś, czego powinieneś być świadomy w czasie gry. Jestem przekonany że Retribution paladyni chcieliby otrzymać Heroic Leap, a wojownikom przydałby się Polymorph, jednak pojawiłoby się wówczas ryzyko, że postać stałaby się jednoosobową armią, która nie potrzebuje wsparcia innych graczy w PvP czy PvE. Oczywiście istniałoby wówczas ryzyko zbyt dużego podobieństwa klas.

 

Paladyn (Paladin)

Q: Czy Healing Hands będzie paladyńskim odpowiednikiem Tranquility, czy może będzie miało znaczenie to czy postacie znajdują się w zasięgu?
A: Chcemy aby to gdzie znajduje się paladyn miało znaczenie, więc nie będzie to zaklęcie działające na cały raid jak Tranquility w Cataclysm. Musimy się upewnić że wartość efektu leczącego jest na tyle dobra, że paladyni będą chcieli z nich korzystać. Cooldown oraz czas trwania jeszcze nie są sfinalizowane.

Q: Czy w związku ze zmianą Holy Shock na podstawową umiejętność paladyna planujecie zmiany w talencie Art of War?
A: Podoba nam się to jak działa Art of War, więc nie wydaje nam się że zostanie on usunięty. Rozumiemy wasze obawy związane z tym, że Holy Shock może zastąpić Art of War, w związku z tym chcemy znaleźć odpowiednie rozwiązanie.

Q: Czy możecie się podzielić informacjami na temat PvP w drzewku Retribution?
A: Retribution paladyni otrzymają umiejętność typu interrupt. :)

 

Rycerz Śmierci (Death Knight)

Q: W związku ze zmianą w tankowaniu rycerza śmierci, Blood będącym głównym specem do tankowania, jakiego typu umiejętności (poza Death and Decay i Pestilence) będą oni posiadali do tankowania AoE?
A: Wydaje nam się, że Death and Decay oraz Pestilence są całkiem dobre. Wprowadzimy dodatkową umiejętność jeśli uznamy to za niezbędne, jednak pamiętajcie że strategia "zgromadźcie przeciwników a później zacznijcie AoE" nie będzie efektywna w Cataclysm do czasu, aż twoje przedmioty będą znacznie przewyższały strefy instance.

Q: Czy Dark Simulacrum będzie działało na bossów? Czy będzie ono użyteczne w PvE?
A: Będzie ono działało na wszystkich zaklęciach na których może zostać użyty Spell Reflect, w związku z tym będzie dotyczyło także określonych bossów. Pamiętajcie że Dark Simulacrum nie neguje efektu rzucanego na postać zaklęcia, w związku z tym łatwiej jest nam balansować użycie go przez rycerzy śmierci w PvE.

Q: Wciąż nie rozumiem dlaczego zmieniacie system run rycerza śmierci. Dlaczego po kilku latach postanowiliście to przerobić?
A: Wiele osób grających tą klasą uważało, że nie posiadają odpowiedniej ilości global cooldownów (GCD) aby korzystać ze swych umiejętności. W wielu przypadkach, system run opierał się w większym stopniu na naciskaniu odpowiedniego przycisku niż GCD. Chcemy aby rycerze śmierci mieli większy wybór co do tego jakiej kolejnej umiejętności chcą użyć. Kiedy patrzysz na osobę grającą dziś tą klasą, wygląda to jakby grali na pianinie - tak szybko uderzają w klawisze. Musimy dać im większą swobodę w rotacji, aby mogli oni lepiej wykorzystywać różne procs lub runy, które aktywują się przed czasem.

 

Szaman (Shaman)

Q: Czy planujecie rozdzielić mechaniki regeneracji many i redukcji obrażeń z Shamanistic Rage?
A: Jest to coś czemu się przyglądamy. Nie posiadamy jednak odpowiedniego rozwiązania które możemy ogłosić.

 

Warlock

Q: Czy w związku ze zmianami w drzewku Demonology planujecie dodać unikalny talent redukujący threat dla tego speca?
A: Threat powinien mieć bardziej stały charakter. Powinieneś się martwić o jego ściągnięcie z tanka tylko w czasie pierwszych trzydziestu sekund (mniej więcej), w czasie kiedy tank zbiera threat, a nie po dwóch minutach ponieważ twój DPS jest zbyt wysoki. Chcemy się upewnić, że nie będziesz musiał zatrzymywać swojego DPSa w czasie walki ze względu na twój threat (tak jak w przypadku walki z Hodirem).

Q: Czy macie w planach wprowadzenie umiejętności (nie talentu), która pomoże warlockom poradzić sobie z efektami ogłuszenia (stun)?
A: Możliwe. Ale również możliwe że przyjrzymy się ogólnie efektom stun. Ogłuszenia powinny mieć jednak mniejszy wpływ na środowisko w którym gracze będą mieli znacznie więcej życia niż obecnie.

 

Wojownik (Warrior)

Q: Czy planujecie dać wojownikom Fury więcej Hit z Precision, lub inny talent w związku ze zmianą Heroic Strike?
A: Problemem jest to, że wojownicy Fury nie doceniają Hit przez to jak obecnie działa Heroic Strike. Upewnimy się że po zmianach będą oni zadawali odpowiednie obrażenia, jednak na pewno nie będzie talentu w stylu "Nie muszę się martwić o statystykę Hit na moich przedmiotach."

Q: Czy wojownicy Protection będą lepiej tankowali AoE w Cataclysm?
A: Upewnimy się, że nie będą oni czuli się słabsi niż pozostałe trzy klasy tankujące. Na pewno nie otrzymają oni umiejętności, którą będą mogli spamować, aby utrzymać aggro całej grupy. Wydaje nam się że Thunder Clap i Shockwave dobrze spełniają tą funkcję. Chcemy abyś musiał starać się utrzymać aggro, jednak nie powinno to być bardzo trudne. (Dodatkowo w Cataclysm może być ogólnie nieco mniej tankowania AoE).


Mastery Bonus

Q: Czy możecie więcej powiedzieć na temat Vengeance? Wygląda na to że off-tankowie będą w znacznie gorszej sytuacji.
A: Chcemy, aby Vengeance trwało na tyle długo, żeby off-tankowie nie tracili swojego bonusu do obrażeń. W większości przypadków, off-tank cały czas coś tankuje. Najgorszy scenariusz wyglądałby tak, że walka wymaga OT w fazie trzeciej, a nie pierwszej. Pamiętajcie jednak, że nawet w takich przypadkach klasy będą posiadały odpowiednie narzędzia które pomogą generować dużo threata. Vengeance został dodany po to, aby upewnić się, że DPS nie będzie ściągał aggro później w czasie trwania walki.

Q: Czy w związku z faktem że przedmioty będą wpływały na bonus Mastery, gracze nigdy nie będą chcieli zamienić przedmiotów leather na cloth?
A: Taki jest nasz plan. Wciąż będą mogli z nich korzystać, jednak będzie się to wiązało z utratą określonej ilości statystyk.

Q: W porównaniu do innych trzecich bonusów mastery (Radiance itd.) inne są nieco nudne (+crit na przykład). Czy jest to zamierzone?
A: Bonusy mastery są oczywiście całkiem nowym elementem gry. Istnieje ryzyko że mogą one być nudne i nie wpływać na odpowiednio na rozgrywkę; z drugiej strony w przypadku niektórych speców mogę one sprawić, że będą one zbyt skomplikowane. Chcieliśmy dodać do gry bardzo różnorodne bonusy aby zobaczyć które z nich będą działały najlepiej w czasie bety. Planujemy je dopracować.

Q: Czy chcecie aby spece do tankowania były grywalne w PvP? Czy Vengeance będzie użyteczne w PvP?
A: Naszym celem jest sprawienie żeby większość speców miała swoje miejsce w jak największej ilości aspektów w grze. Obecnie niektóre tank spece nie tyle że są grywalne, co przegięte (ponieważ zadawane przez nie obrażenia są porównywalne z innymi, a przeżywalność jest znacznie większa), w związku z tym w czasie dopasowywania ich były dobre w PvP, musimy wykluczyć tego typu problemy

 

Mechaniki Klas

Q: W jaki sposób Haste będzie wpływał na zaklęcia typu channeled. Czy będzie to podobnie do efektów HoT i DoT?
A: Będą channelowane szybciej, jednak czas trwania pozostanie niezmieniony. Otrzymasz więcej ticków przy tym samym zaklęciu.

Q: Kiedy skończycie z ujednolicaniem klas? Paladyni zaczynają wyglądać jak kapłani. Co z różnorodnością?
A: Chcemy aby pokonywanie przeciwników zarówno w PvE jak i PvP zależało od tego jak świetnym jesteś strategiem, a nie od tego czy uda ci się znaleźć reprezentanta określonej klasy. Mimo że jest dla nas bardzo, bardzo ważne aby klasy się różniły, istotne jest także to, żeby znajomi mogli grać ze sobą.

Q: Czy każda klasa lecząca powinna potrafić leczyć efektywnie tanka, czy niektóre spece będą w tym lepsze niż inne?
A: Każdy healer ma swoje mocne strony, na przykład Restoration druid posiada HoTy, zaś paladyn jest silny w bezpośrednim leczeniu, kapłan Discipline w absorbowaniu obrażeń itd. Mimo to chcemy, aby każda klasa lecząca mogła utrzymać przy życiu tanka i posiadała lepszą niż obecnie mechanikę jego leczenia.

Q: W jaki sposób poradzicie sobie z "active spell is more powerful" po pozbyciu się dot clippingu?
A: A może pozbędziemy się całkowicie "a more powerful spell is active"? Jeśli ktoś zastępuje twój mocniejszy buff lub debuff, chcielibyśmy, abyście załatwili to między sobą.

 

Cataclysm

Q: Czy będzie się przyglądali w Cataclysm przedmiotom typu relic oraz wands?
A: W przypadku reliktów chcemy, aby były one wspólne dla niektórych klas. Oznacza to, że będzie relikt +strength, którego będą chcieli używać zarówno paladyni, jak i rycerze śmierci. Myślimy, że pozwoli to nam na dodanie większej ich ilości. Będą nieco bardziej przypominały różdżki.
Sporo dyskutowaliśmy na temat tego, jak sprawić, aby różdżki i relikty bardziej pasowały do gry. Wolimy jednak aby warlockowie, magowie, oraz kapłani rzucali swoje zaklęcia, a nie strzelali różdżkami. W Cataclysm nie spodziewamy się, że postacie będą z nich korzystali, nawet na niskich poziomach.

Q: Czy kiedy mówicie o większym uniwersalizmie reliktów macie również na myśli idols druida?
A: Druidów, szamanów, paladynów i rycerzy śmierci. Możliwe jest że będzie kilka bardzo specyficznych dla określonej klasy lub speca. Ogólnie rzecz biorąc nie jesteśmy zadowoleni z obecnego ich zastosowania, gdzie użycie określonej umiejętności daje ci buff. Jeśli jest to umiejętność z której nie korzystasz zbyt często, wówczas przedmiot jest beznadziejny. Również fakt że tworzymy ich tak wiele uniemożliwia nam danie wam wyboru którego chcecie używać. Z każdym nowym tierem tworzony jeden dla Resto druida, czy Enhancement szamana. Bardziej interesujące by było, gdyby trzeba było wybrać między crit + Intellect, lub haste + Intellect.

Q: Co się stanie z naszymi gemami i enchantami na naszych przedmiotach posiadającymi statystyki które zostaną usunięte w Cataclysm?
A: Zmienimy większość gemów i enchantów które posiadają statystyki takie jak armor pen, czy defense.

Q: Czy crowd control będzie ważnym aspektem gry PvE w raidach i strefach instance dla pięciu graczy?
A: Tak.

Q: Czy planujecie żeby wszystkie latające wierzchowce (280%) przyspieszyły do 310% kiedy postać otrzyma wierzchowca 310%, czy tylko niektóre mounty będą posiadały taką cechę?
A: Obecnie planujemy że w Cataclysm będzie kolejny stopień umiejętności latania, który przyspieszy wszystkie latające mounty do 310% (nawet te które obecnie są 280%). To z pewnością największa szybkość z jaką będą poruszały się wierzchowce. Nie chcemy aby po otrzymaniu mounta 310% gracze rezygnowali z korzystania pozostałych.

Q: Czy to że będzie można nauczyć się latania z szybkością 310%, oznacza że będziemy mogli latać w Azeroth od samego początku?
A: Rozważaliśmy koncepcję "Old Weather Flying." Żartuję. Prawdopodobnie będzie można latać od samego początku.

Q: W czasie BlizzConu wspomnieliśmy o tym, że wszystkie umiejętności rasowe zostaną poprawione. Czy możecie coś powiedzieć na ten temat?
A: Zrobimy coś podobnego do tego co się stało we Wrath of the Lich King, gdzie odświeżyliśmy niektóre z nich tak, aby były zbalansowane i fajne. Możecie się spodziewać że krasnoludy otrzymają bonus do Archeology, zaś nieumarli nową, aktywowaną umiejętność która będzie użyteczna w PvE.

Q: Czy możecie podzielić się informacjami na temat nagród związanych z Path of the Titans? Punkty talentów? Dodatkowe talenty?
A: Path będą odblokowywały tak zwany Ancient Glyph. Nie ulepszają one umiejętności danej klasy, mają pasować do wszystkich. Będą one dawać bonusy pasujące do większej ilości postaci oraz czasem pewne umiejętności. Jeśli uważasz że twój pasek umiejętności jest pełny, wówczas będziesz mógł zdecydować się na pasywny bonus a nie aktywowaną umiejętność.

Q: Biorąc pod uwagę fakt, że we Wrath of the Lich King raiduje więcej osób niż kiedykolwiek wcześniej, czy planujecie podnieść poziom trudności aby dopasować go do poziomu umiejętności oraz doświadczenia?
A: Poziom trudności heroic jest stworzona dla graczy poszukujących dodatkowego wyzwania. Jedną z rzeczy którą wynieśliśmy z Icecrown było to że wersje heroic został otwarte zbyt późno i gracze mieli już ogromną wprawę z normalnych; w związku z tym przejście było łatwiejsze niż w przypadku Ulduaru gdzie gracze w czasie hard modes wciąż uczyli się podstaw niektórych walk. (Na naszą obronę możemy powiedzieć że czas w którym wydaliśmy Icecrown wymógł na nas decyzję żebyśmy nie żądali od graczy wyboru między świętami i raidowaniem hard modes).

Q: Czy Ragnaros będzie posiadał w Cataclysm nową broń, skoro ukradliśmy i przekuliśmy poprzednią? Jestem pewien że nie był zadowolony z tego faktu.
A: No przecież ona nigdy dla was nie wypadła.
Ale tak szczerze to chyba nie ma zapotrzebowania na broń ze statystykami Strength, Stamina, Fire Resist, oraz kosmetycznym procem w postaci Fireballa? :)

Q: Czy nowy system rozwoju gildii zniszczy wiele mniejszych z nich?
A: Naszym celem nie jest zmuszenie graczy to zmiany istniejących już gildii. Zdajemy sobie sprawę z faktu że niektórzy preferują mniejsze, a inni większe gildie i nie będziemy chcieli żebyście to zmieniali.

Q: Czy planujecie jakieś zmiany w UI (szczególnie jeśli chodzi o leczenie raidu)?
A: Chcieliśmy nieco zaktualizować standardowe UI. Ma ono kilka słabych stron, jak na przykład brak możliwości pokazywania buffów i debuffów jednocześnie. Z pewnością nie posuniemy się tak daleko jak niektóre mody które dają ogromne możliwości wyboru, dlatego tak wiele osób lubi z nich korzystać. Wydaje nam się że gracze zasługują na w pełni funkcjonalne UI dla osób, które nie lubią instalować addonów. Mamy nadzieję dokonać tej zmiany w Cataclysm, ale poprawiamy także UI księgi zaklęć, drzewek talentów, okienka profesji, statystyk postaci, gildii, znajomych i pewnie wielu innych rzeczy o których teraz zapomniałem, więc wszystko zależy od tego ile będziemy mieli czasu.

Q: Jakimi zmianami jesteście najbardziej podekscytowani?
A: Zmiana starych stref jest z pewnością bardziej ekscytująca niż wydaje się to większości graczy. Miejsca takie jak Stonetalon są praktycznie nie do poznania. Są całkiem nowe zadania i nagrody, a sama lokacja uległa również dramatycznym zmianom. Strefa taka jak Western Plaguelands została poprawiona tak, aby odzwierciedlała fakt że Plaga przegrywa (co nie oznacza, że nie ma innych zagrożeń). Niezależnie od tego gdzie pójdziesz, zobaczysz coś nowego i zaskakującego. Wydaje mi się, że wielu graczy jest podekscytowanych strefami od 80 do 85 poziomu (i powinni być!) oraz lokacjami startowymi goblinów i worgenów (które wierzcie lub nie są lepsze niż miejsce w którym zaczynali rycerze śmierci), jednak wydaje mi się że wielu graczy chętnie zacznie grę nową postacią istniejącej już rasy aby zobaczyć jak wszystko uległo zmianie.

 

Różne

Q: Dzięki za ten czat! Z tego co zauważyłem wiele zmian jest związanych z PvP. Czy oznacza to że gra zwraca się w stronę PvP?
A: Obecnie chcemy, aby umiejętności były interesujące i wypełniały określone nisze, zamiast dodawać Sinister Strike z inną nazwą. Wiele talentów i umiejętności które planujemy dodać wydaje się na pierwszy rzut oka posiadać jedynie zastosowanie w PvP, jednak okażą się one również przydatne w PvE (jak na przykład Dispersion, Body & Soul, czy Typhoon).

Q: Jak planujecie powstrzymać zanieczyszczenia w Azeroth? Motocykle, samoloty, metan z gazów Kodo, venture company??
A: Cóż z jednej strony szeregi druidów zasilą trolle oraz worgeni. Z drugiej zaś będzie więcej goblinów, a jak doskonale wiecie, ich nic nie obchodzi. Posiadają one swoją siedzibę w Orgrimmar, gdzie mają rozłożone małe krzesełka ogrodowe skierowane w stronę rur pompujących ropę do jeziora. Z trzeciej strony (?) będziesz czyścił toksyczne zanieczyszczenia w Gnomeregan jeśli uda ci się je odbić.

Q: Gdzie jest mój łoś?
A: Cóż, szukamy strefy do której mógłby on pasować. Niestety stworzyliśmy już kiedyś idealne miejsce dla łosi, Grizzly Hills. Z drugiej strony, powiedzmy, że posiadamy pustynną strefę nawiązującą klimatem do Egiptu w Cataclysm...

Q: Czy twórcy nauczyli się czegoś po wydaniu rycerzy śmierci o czym planują pamiętać przy wydaniu kolejnych klas?
A: Um, może nie powinni słuchać opinii gracz na temat tego że klasa potrzebuje więcej umiejętności, większych obrażeń i przeżywalności? (Żartuję) :)
Dodanie nowej klasy jest wielkim wyzwaniem dlatego nie chcemy tego robić w każdym dodatku. Jest to bardzo dobre pytanie i wolelibyśmy trochę pomyśleć zanim na nie odpowiemy.

Komentarz (6)

  • Co do klas to mało się dowiedziałem powini zrobić takie coś na temat każdej klasy.
    Trochę lipa że od razu będzie można latać po Azaroth.
    ~Frezko
    2010/04/17 19:43
  • Czy ja wiem czy lipa . Moim zdaniem to lepiej niż jak gdzieś czytałem wydać 10k golda . Ja mam na co wydawać swoje pieniądze niekoniecznie na latanie , wolałbym po prostu wydać te pieniądze na co innego .
    ~vood
    2010/04/18 10:31
  • Żadna lipa, latające mounty mamy od 60 to skoro można latać po Outland to czemu nie po Azeroth? Jedynym wyjątkiem jest Northrend gdzie trzeba umieć latać w "Mroźnym powietrzu" :D
    ~Gorack
    2010/04/18 11:53
  • Fajnie że wspomnieli o tym ze protection warr wróci na swoje stanowisko ale nic nie ma o arms pvp ani o tym że Bladestorm można zdisarmować -.- albo krótkie dobre pytanie: "Jak mam sobie poradzić 1v1 z retri palem??"
    ~Orzelo
    2010/04/19 11:27
  • Mniej tankowania AoE oznacza mniej mobów co oznacza łatwiej :D
    ~mikusdziki
    2010/04/21 15:09
  • do wojownika:
    - co będzie dla ARMS !?

    [Edytowane przez admina]
    Ziomuś masz jakąś nadpobudliwość?
    ~MateuszJes
    2010/04/21 20:47

Pozostałe nowości