Patch 4.2 - podsumowanie informacji - Nowości - World of WarCraft

Nowości

Data publikacji : 17.06.2011

Patch 4.2 - podsumowanie informacji

W związku z faktem, że patch 4.2: Rage of the Firelands wkrótce zagości na serwerach World of Warcraft, przygotowaliśmy obszerne podsumowanie informacji oraz tłumaczenie patch notes najnowszej aktualizacji (jeśli Blizzard dokona jeszcze jakiś zmian, dokonamy niezbędnych poprawek w naszym tłumaczeniu). Serdecznie zapraszamy do lektury!

Patch notes 4.2 - wyjaśnienia Ghostcrawlera dotyczące zmian w klasach postaci zostały zamieszczone tutaj.

General

  • Nowe daily questy: The Regrowth oraz Molten Front
    • Duża ilość nowych daily questów i nagród dostępna jest w Hyjal, gdzie gracze mogą pomóc Guardian of Hyjal w pokonaniu sojuszników Ragnarosa i stworzeniu bazy w Firelands! Aby móc wykonywać zadania w Regrowth i Molten Front, gracze muszą zrobić zadania do Aessina's Miracle. Po jego wykonaniu gracze powinni porozmawiać z Matoclaw w Sanctuary of Malorne, aby wziąć udział w działaniach w Regrowth
  • Nowa seria zadań: Elemental Bonds
    • Nowa seria zadań jest dostępna dla 85-poziomowych postaci zarówno z Hordy jak i Przymierza, które wyśle graczy na pomoc Thrallowi. Zadanie The Call of World-Shaman dostępne jest w Stormwind i Orgrimmar.
  • Nowa strefa raid: Firelands
    • Znajdujące się w Elemental Plane, Firelands to zupełnie nowa strefa 10- i 25-osobowa oferująca wersję normalną i Heroic! Zaprawieni w bojach weterani Hordy i Przymierza mają szansę na walkę z Ragnarosem i jego wiernymi sługami wchodząc do ich siedziby przez Sulfuron Spire w Mount Hyjal.
  • Nowa legendarna broń: Dragonwrath, Tarecgosa's Rest
    • Wytrwali raidujący gracze mają szansę na wykonanie serii zadań aby stworzyć nową legendarną broń dla casterów. Aby zacząć proces składania laski, gracze muszą zabić Molten Lorda w Firelands. Po dokonaniu tego, gracze mogą zaakceptować zadanie A Legendary Engagement od Ziradormi lub Coridormi w Orgrimmar lub Stormwind.
  • Nowy element interfejsu: Dungeon Journal
    • Wiele informacji związanych ze strefami instance i raid jest dostępne w nowym elemencie interfejsu - Dungeon Journal. Dostęp do niego zapewnia nowy przycisk na pasku menu. W Dungeon Journal znajdziecie informacje na temat bossów, walk z nimi, umiejętności oraz rzucanych przedmiotów dla wszystkich bossów którzy zostali zintegrowani z tym systemem (wliczając w to wszystkich bossów ze stref raid i instance z Cataclysm). Dodatkowe strefy zostaną dodane w kolejnych aktualizacjach.
  • Wszystkie rasy mają dźwięk w /roar
  • Wszystkie obecne Valor Points w zakładce Currency zostały przekonwertowane w Justice Points. Wszystkie punkty powyżej limitu Justice Points zostały zmienione w gotówkę w stosunku 47 silver za punkt i przesłane do postaci.
  • Torba Keyring została usunięta z gry, aby dać więcej miejsca na interfejsie nowym jego elementom:
    • Klucze które nie są już używane w grze zostały usunięte z ekwipunku postaci. W ramach rekompensaty, otrzymują one gotówkę równą wartości klucza u vendora.
    • Klucze które są przedmiotami z zadań zostaną usunięte
    • Klucze które wciąż są użytecznie dla graczy zostaną przeniesione do normalnych toreb. Jeśli są one pełne, klucze będą zapisane w ekwipunku do czasu zwolnienia odpowiedniej ilości miejsca. Kiedy miejsce w torbie będzie dostępne, klucze pojawią się po przelogowaniu lub zmianie stref.
  • Bonusowe doświadczenie i darmowe poziomy z Recruit-A-Friend są dostępne do 80 poziomu, a nie 60

Achievements

  • Bear-ly Made It (nowy achievement): Uratuj wszystkich czterech więźniów zanim zostaną poświęceni w Zul'Aman na poziomie Heroic

General: Classes

  • Wszystkie krytyczne efekty leczenia są dwa razy mocniejsze niż normalne (+100%), a nie półtora raza jak dotychczas (+50%)
  • Gracze mogą ponownie swobodnie tańczyć w czasie walki (bez występowania graficznych problemów). Inne animacje, jak na przykład atak, będą miały priorytet nad tańcem. Postać powróci do tańca po tym, jak animacja z wyższym priorytetem zostanie zakończona. Odnerfowaliśmy zabawę.
  • Buffy
    • Wszystkie umiejętności, które nakładają na przyjazny cel buff, nie generują już threata. Dotyczy to raidowych buffów takich jak Mark of the Wild i Power Word: Fortitude, ale również efektów takich jak Blessed Resilience, Fingers of Frost, oraz buffów obejmujących pojedynczy cel jak Dark Intent i Hysteria. Wyjątkiem są buffy, które bezpośrednio leczą, lub zadają obrażenia, jak Thorns czy Renew. Te umiejętności wciąż generują normalny threat.
  • Crowd Control
    • Wiele umiejętności typu crowd control nie sprawia już, że przeciwnicy atakują gracza, kiedy ten z niej skorzysta. Potwory nie zaatakują gracza, kiedy efekt crowd control zniknie, a pobliscy wrogowie również nie okażą wrogości wobec gracza. Celem tego jest ułatwienie grupom w strefach instance korzystania z crowd control, oraz pullowania przeciwników. Umiejętności dotknięte tą zmianą to: Hibernate, Entangling Roots, Wyvern Sting (będzie budzić wrogość w momencie w którym zacznie zadawać obrażenia), Freezing Trap, Polymorph, Repentance, Shackle Undead, Blind, Hex, Bind Elemental, Banish, Seduction
  • Pets
    • Aggressive stance został usunięty i zastąpiony przez Assist stance. Sprawia on, że pet gracza atakuje cel gracza. Pet nie zmieni celu, chyba, że jego właściciel atakuje innego przeciwnika przez kilka sekund
  • Spell Interrupts
    • Kiedy przerwane zostanie rzucanie zaklęcia z pojedynczej szkoły jak Mind Flay, czy Frostbolt, gracze wciąż będą mogli rzucać czary z podwójnej szkoły jak Mind Spike (Frost i Shadow), lub Frostfire Bolt (Frost i Fire). Jednak jeśli przerwane zostanie rzucanie zaklęcia z podwójnej szkoły, zaklęcia z obu zostaną powstrzymane
  • Stats
    • Rycerze śmierci, paladyni oraz wojownicy nie otrzymują już bonusu do szansy na unik [Dodge] z Agaility. Ich podstawowa szansa na dodge to stała wartość 5%
    • Rycerze śmierci, paladyni oraz wojownicy otrzymują teraz 27% ich bonusów do Strength jako parry rating, a nie 25% jak dotychczas. Konwersja ta dotyczy Strength powyżej jej podstawowej wartości
  • General Class Bug Fixes
    • Gracze nie powinni otrzymywać informacji o tym, że przerwali rzucanie zaklęcia, kiedy faktycznie tego nie zrobili
    • Paski umiejętności nie będą znikały na chwilę kiedy postać posiadająca pasek stance wejdzie do pojazdu

Death Knight

  • Bazowe obrażenia Obliterate zostały zredukowane ze 160% do 150% obrażeń broni
  • Talenty:
    • Frost
      • Hungering Cold ma 1.5-sekundowy czas rzucania
      • Might of the Frozen Wastes zwiększa obrażenia zadawane bronią dwuręczną o 3/7/10%, a nie 4/8/12%
    • Unholy
      • Unholy Might zwiększa Strenght o 20%, a nie 5%
  • Glyphs
    • Glyph of Dark Succor został zmodyfikowany. Zamiast przywracania 15% maksymalnego życia przez Death Strike użyty we Front lub Unholy Presence, kolejny Death Strike użyty 15 sekund po zabiciu przeciwnika który daje doświadczenie lub Honor Points leczy rycerza śmierci za przynajmniej 20% jego maksymalnego życia (wciąż wymaga Frost lub Unholy Presence)
  • Death Knight Bug Fix
    • Talent Killing Machine jest poprawnie wywoływany przez ataki bronią off-hand tak jak main-hand

Druid

  • Druidzi otrzymują 1 attack power za punkt Strength, a nie 2. Wciąż będą oni otrzymywać 2 attack power za punkt Agility w Cat oraz Bear Form. Dodatkowo skalowanie Cat Form z przedmiotami było wolniejsze niż w przypadku pozostałych klas, dlatego ich obrażenia były słabsze na wyższych poziomach przedmiotów. Aby zrekompensować zmianę w Strength i poprawić skalowanie, wprowadzono następujące zmiany. Wszystkie liczby dotyczą 85-poziomowych druidów:
    • Obrażenia Ferocious Bite zostały zwiększone o 15%. Dodatkowo, podstawowy koszt został zredukowany do 25 Energy i może użyć do 25 dodatkowego Energy, aby uzyskać do 100% bonusowych obrażeń.
    • Obrażenia Mangle (Cat) zostały zwiększone z 460% do 540% obrażeń broni, a bonusowe obrażenia zmniejszone do 302
    • Początkowe obrażenia Rake są równe jego periodycznym obrażeniom (są traktowane tak samo dla wszystkich obliczeń w walce). Periodyczne obrażenia otrzymują 14.7% Attack Power, a nie 12.6%, a bazowe obrażenia za każdy efekt zostały zmniejszone z 557 do 56. Jest to znany problem z opisem Rake, który zostanie poprawiony w kolejnym patchu.
    • Obrażenia Ravage zostały zwiększone z 850% do 950% obrażeń broni, a bonusowe obrażenia zmniejszono do 532.
    • Savage Roar zwiększa obrażenia automatycznych ataków w walce wręcz o 80%, a nie 50%. Bonus Glyph of Savage Roar pozostaje niezmieniony.
    • Obrażenia Shred zostały zwiększone z 450% do 540% obrażeń broni, a bonusowe obrażenia zmniejszono o 302.
  • Entangling Roots oraz jego odpowiednik rzucany przy pomocy Nature's Grasp nie zadaje już obrażeń
  • Innervate daje sojusznikowi 5% jego maksymalnej many w czasie 10 sekund, jednak wciąż 20% maksymalnej many druida w czasie 10 sekund jeśli zostanie rzucony na siebie
  • Czas trwania buffu clearcasting z Omen of Clarity został wydłużony z 8 do 15 sekund
  • Obrażenia Starfire zostały zwiększone mniej więcej o 23%
  • Swipe (Cat) zadaje 600% obrażeń broni na 80 i wyższych poziomach, a nie 670%
  • Obrażenia Wrath zostały zwiększone mniej więcej o 23%
  • Talenty:
    • Balance
      • Czas trwania Earth and Moon został wydłużony z 12 do 15 sekund
      • Poprawiono wygląd efektu zaklęcia Fungal Growth
      • Lunar Shower został zmieniony. W czasie rzucania Moonfire, druid otrzymuje efekt Lunar Shower, który zwiększa bezpośrednie obrażenia Moonfire o 15/30/45%, oraz redukuje jego koszt o 10/20/30%. Efekt nakłada się do 3 razy i trwa 3 sekundy. W czasie trwania efektu Lunar Shower, Moonfire generuje 8 Solar Energy, a Sunfire 8 Lunar Energy. Ilość zdobywanych Lunar/Solar Energy nie zmienia się w zależności od ilości zainwestowanych punktów talentów, lub stacków Lunar Shower. Druidzi którzy wolą opóźnić pojawienie się efektu Eclipse powinni skorzystać z jednego z zaklęć, które nie zmienia położenia wskaźnika na pasku Eclipse (Starfire lub Wrath)
      • Solar Beam ma nowy efekt zaklęcia
      • Wild Mushroom: Detonate może wywołać efekt Earth and Moon
    • Feral
      • Obrażenia umiejętności w Bear Form skalowały się zbyt szybko w porównaniu do innych tanków, dlatego dokonaliśmy następujących poprawek w balansie. Wszystkie liczby dotyczą 85-poziomowych druidów; będą one niższe dla niskopoziomowych postaci:
        • Obrażenia Faerie Fire (Feral) zostały zwiększone z 679 do 2950. Skalowanie Attack Power zostało zmniejszone z 15% do 10.8%.
        • Bazowe obrażenia Maul zostały zwiększone z 8 do 35. Skalowanie Attack Power zostało zmniejszone z 26.4% do 19%
        • Procent obrażeń broni Pulverize został zmniejszony z 80% do 60%. Obrażenia za każdą aplikację Lacerate zostały zwiększone z 361 do 1623.
        • Procent obrażeń broni Mangle (Bear) został zmniejszony z 260% do 190%. Bonusowe obrażenia zostały zwiększone z 754 do 3306.
        • Bazowe obrażenia Swipe zostały zwiększone z 215 do 929. Skalowanie Attack Power zostało zmniejszone z 17.1% do 12.3%.
        • Bazowe obrażenia podstawowego efektu Thrash zostały zwiększone z 339 do 1042. Skalowanie Attack Power początkowych obrażeń zostało zmniejszone z 19.2% do 9.82%. Bazowe obrażenia periodycznego efektu zostały zwiększone ze 189 do 581. Skalowanie Attack Power periodycznych obrażeń zostało zmniejszone z 3.26% do 1.67%. Dodatkowo, wyeliminowaliśmy błąd, który sprawiał, że armor redukował obrażenia periodycznego efektu tej umiejętności.
        • Bazowe obrażenia podstawowego efektu Lacerate zostały zwiększone z 2089 do 3608. Skalowanie Attack Power początkowych obrażeń zostało zmniejszone z 7.66% do 5.52%. Bazowe obrażenia periodycznego efektu zostały zwiększone z 16 do 69. Skalowanie Attack Power periodycznych obrażeń zostało zmniejszone z 0.512% do 0.369%.
      • Redukcja obrażeń z Natural Reaction została zwiększona z 6/12% do 9/18%.
    • Restoration
      • Symbiosis (Mastery) zostało usunięte i zastąpione przez Harmony, które zwiększa bezpośrednie efekty leczące o 10%, a rzucenie bezpośredniego czaru leczącego daje 10% bonus do periodycznych efektów leczenia na 10 sekund. Każdy punkt mastery zwiększa bonus o dodatkowe 1.25%. Za bezpośrednie zaklęcia leczące w przypadku Harmony uznawane są Healing Touch, Nourish, Swiftmend, oraz pierwszy efekt Regrowth. Wszystkie pozostałe zaklęcia druida to efekty periodyczne.
  • Glyphs
    • Wydłużenie czasu trwania z Glyph of Berserk to teraz 10, a nie 5 sekund
    • Glyph of Ferocious Bite został zmodyfikowany. Sprawia teraz, że Ferocious Bite leczy postać za 1% maksymalnego życia za każde 10 użytej energy
    • Glyph of Innervate sprawia, że druid otrzymuje 10% swojej maksymalnej many w czasie 10 sekund, kiedy Innervate zostanie rzucony na przyjazny cel, poza tym działa normalny efekt Innervate
  • Set Bonuses
    • Bonus za 4 części setu Balance druida tier 11 PvE, Astral Alignment, daje 15% szansy na krytyczne trafienie przy 3 ładunkach, zmniejszający się o 5% za każdy ładunek, zamiast 99% zmniejszający się o 33% za każdy ładunek. Zmiana ta została wprowadzona, ponieważ bonus był zbyt potężny i nie mógł być porzucony na rzecz tier 12. Aby zrekompensować tę zmianę, dokonaliśmy modyfikacji w działaniu Starfire i Wrath (opisane zostały one powyżej)
    • Bonus za 2 części setu Restoration druida tier 11 PvE został zmieniony, aby współgrał z nowym mastery. Druidzi z tym bonusem otrzymają bonus do Spirit w czasie kiedy efekt mastery Harmony jest aktywny na periodycznym zaklęciu leczącym.

Hunter

  • Obrażenia Multi-shot zostały zredukowane. Umiejętność zadaje teraz na 80 i wyższych poziomach 120%, a nie 137% obrażeń broni
  • Pułapki skalują się ze statystykami łowcy takimi jak hit, expertise, spell penetration, czy attack power
  • Talenty:
    • Marksmanship
      • Careful Aim daje zwiększoną szansę na obrażenia krytyczne przeciwko celom mającym powyżej 90% życia, a nie 80%
    • Survival
      • Obrażenia Black Arrow zostały zwiększone o około 40%
  • Pets
    • 10 nowych rzadkich bestii do oswojenia zostało dodanych do gry, a każda z nich oferuje unikalne wyzwanie. Czy będziesz pierwszym łowcą który oswoi Deth'tilac, najrzadszego i najpotężniejszego z nich wszystkich? Gracze będą musieli wykonać daily questy w Regrowth i Molten Front, aby odblokować dostęp do tych bestii.
    • Intervene (Pet Tenacity) został zmieniony. Zwierze biegnie szybko w stronę członka drużyny, redukując otrzymane przez niego obrażenia z kolejnego ataku w walce wręcz lub na dystans o 50% całkowitego życia peta

Mage

  • Obrażenia Arcane Blast zostały zmniejszone o 5%
  • Pyroblast rzucany bez aktywnego Hot Streak zadawał mniej obrażeń niż wersja z tym buffem. Jego obrażenia zostały zwiększone, aby obie wersje Pyroblast zadawały taką samą ich ilość
  • Koszt many Spellsteal został zwiększony o 100%
  • Talenty:
    • Fire
      • Kiedy Impact roznosi efekt Living Bomb, przeniesiony on zostanie tylko na dwa dodatkowe cele. Rezultat tego jest taki, że jeśli ostatni cel Living Bomb będzie poddany efektowi Impact, cel nie utraci debuffu Living Bomb. Jeśli Living Bomb jest aktywne na wielu celach kiedy następuje efekt Impact, Living Bomb pozostanie aktywne na ostatnim celu Living Bomb, a następnie zostanie dodane na dwóch pobliskich celach.
    • Frost
      • Deep Freeze i Ring of Frost mają wspólny diminishing returns, oraz z pozostałymi zaklęciami z którymi dotychczas go dzieliły

Paladin

  • Koszt Divine Light został zwiększony z 30% do 35% bazowej many
  • Koszt Flash of Light został zwiększony z 27% do 31% bazowej many
  • Guardian of Ancient Kings korzysta z Assist stance
  • Koszt Holy Light został zwiększony z 10% do 12% bazowej many
  • Rebuke, Divine Shield i Divine Protection mają nowe ikony
  • Seal of Righteousness może zostać aktywowana przez dowolne umiejętności walki wręcz, a nie tylko te uderzające w jeden cel. Dodaje to Hammer of Righteous (fizyczny komponent) oraz Divine Storm do listy umiejętności, które mogą aktywować seal. Dodatkowo, efekt Seal of Righteousness może być krytyczny
  • Talenty:
    • Holy
      • Beacon of Light nie może być dispellowany. Dodatkowo, transferuje 100% efektu leczenia z Holy Light, ale wciąż 50% z pozostałych zaklęć leczących
      • Denounce zostało zmodyfikowane. Wciąż redukuje koszt many Exorcism, jednak nie daje szansy na to, że po rzuceniu Holy Shock Exorcism będzie darmowy i natychmiastowy. Zamiast tego, ma 50/100% szans na to, że cel Exorcismu nie będzie mógł uzyskać krytycznego trafienia przez kolejnych 6 sekund. Ten efekt może zostać zdispelowany
      • Koszt Holy Shock został obniżony z 8% do 7% bazowej many
      • Illuminated Healing (Mastery) zostało nieco dopasowane tak, że kiedy paladyn odświeżający efekt Illuminated Healing na swym celu, nowy efekt absorpcji zostanie dodany do starego, a czas jego trwania zostanie zresetowany. Ogólny efekt absorpcji nie może przekroczyć 1/3 życia leczącego paladyna.
      • Infusion of Light poza Holy Light i Divine Light skraca także czas rzucania Flash of Light o 0.75/1.5 sekundy. Dodatkowo efekt wizualny Denounce został przeniesiony do Infusion of Light, jako że ten pierwszy nie ma już formy proc.
      • Speed of Light zwiększa szybkość poruszania się, kiedy zostanie rzucone Holy Radiance lub Divine Protection. Dodatkowo, talent ten redukuje cooldown Holy Radiance o 13/26/40 sekund, a nie o 10/20/30
    • Protection
      • Ardent Defender ma nowy efekt zaklęcia
      • Guarded By The Light nie wpływa w żaden sposób na Holy Shield
      • Koszt Hammer of the Righteous został zmniejszony z 12% do 10%, aby był na tym samym poziomie co Crusader Strike
      • Holy Shield zostało zmodyfikowane. Talent ten jest teraz aktywowaną umiejętnością poza global cooldownem. Zwiększa wartość bloku o 20% na kolejne 10 sekund, ma 30-sekundowy cooldown
      • Judgements of the Wise został zmodyfikowany tak, aby judgements które nie trafią mogły wciąż generować manę. Pomoże to w zapewnieniu, że paladyni Protection nie mają wielkich problemów z maną jeśli nie posiadają hit cap
    • Retribution
      • Inquiry of Faith zwiększa czas trwania Inquisition o 66/133/200%, a nie 50/100/150%
      • Talent Seal of Command sprawia, że Seal of Righteousness uderza nieograniczoną ilość celów w walce wręcz, a nie tylko dodatkowe 2 cele
      • Selfless Healer nie może zostać zdispelowany, ani skradziony przy pomocy Spellsteal; poza swoim obecnym efektem skraca także cooldown Word of Glory o 5/10 sekund
  • Glyphs
    • Bonus do expertise z Glyph of Seal of Truth działa kiedy aktywny jest Seal of Righteousness

Priest

  • Obrażenia Devouring Plague zostały obniżone o 12%
  • Obrażenia Mind Blast zostały zwiększone o 12%
  • Shadowfiend korzysta z Assist stance
  • Obrażenia Shadow Word: Death zostały zwiększone o 12%
  • Obrażenia Shadow Word: Pain zostały obniżone o 12%
  • Talenty:
    • Shadow
      • Obrażenia Mind Flay zostały zwiększone o 12%
      • Psychic Horror nie wymaga bycia odwróconym w stronę celu
      • Efekt fear z Sin and Punishment dla Vampiric Touch nie posiada diminishing returns
      • Obrażenia Vampiric Touch zostały obniżone o 12%
  • Priest Bug Fixes
    • Gracze nie będą przedwcześnie anulowali rzucania zaklęcia typu channeling, kiedy klikną na Lightwell

Rogue

  • Wydłużono cooldown Cloak of Shadows z 90 sekund do 2 minut. Dodatkowo Cloak of Shadows jest teraz poza global cooldownem
  • Combat Readiness i Cloak of Shadows dzielą wspólny cooldown
  • Czas trwania efektu Blind na wrogich NPC to teraz 1 minuta, na graczach wciąż wynosi on 8 sekund
  • Stealth będzie na cooldownie, kiedy łotrzyk opuści Stealth
  • Talenty:
    • Assassination
      • Bonusowe obrażenia z Assassin's Resolve zostały zwiększone z 15% do 20%
      • Vile Poisons zwiększa obrażenia trucizn o 12/24/36%, a nie 7/14/20%
    • Combat
      • Savage Combat zwiększa attack power o 3/6%, a nie 2/4%
      • Vitality zwiększa attack power o 30%, a nie 25%
    • Subtlety
      • Elusiveness redukuje cooldown Cloak of Shadows o 15/30 sekund, a nie 10/20, oraz cooldown Readiness o 15/30 sekund
      • Bazowe obrażenia Hemorrhage zostały zwiększone o 40%
      • Obrażenia Sanguinary Vein przeciwko celom mającym na sobie efekt bleed zostały zwiększone z 5/10% do 8/16%

Shaman

  • Obrażenia Fire Nova zostały zwiększone o 15%
  • Lightning Shield i Water Shield nie mogą być dispelowane
  • Unleash Elements jest oznaczone jako Nature i nie może być użyte, gdy tego typu zaklęcia są zablokowane
  • Unleash Wind zadaje 175% obrażeń broni, a nie 125%
  • Wewnętrzny cooldown Water Shield został zredukowany do 3.5 sekundy. Ilość many generowana przez proc Water Shield została zredukowana o 50%
  • Talenty:
    • Elemental
      • Call of Flame sprawia, że Fire Nova dodaje 3/6 sekund do czasu trwania Flame Shock na celach, które otrzymują obrażenia od Fire Nova
      • Lava Flows daje 30/60/90% buff do haste, jeśli efekt Flame Shock zostanie zdispelowany, a nie 10/20/30%
      • Thunderstorm redukuje szybkość poruszania się odrzuconych graczy o 40% na 5 sekund
    • Enhancement
      • Stormstrike zadaje 225% obrażeń broni, a nie 125%
    • Restoration
      • Improved Water Shield zostało zmodyfikowane i nazwane Resurgence. Kiedy Water Shield jest aktywny, Resurgence sprawia, że krytyczne bezpośrednie zaklęcia leczące regenerują manę (Ranga 2 Resurgence jest mniej więcej równa 150% dawnej Improved Water Shield w momencie krytycznego efektu Healing Wave lub Greater Healing Wave, oraz jest skalowana w dół przy zaklęciach szybszych i obejmujących wiele celów)
      • Mana Tide daje 200% Spirit castera, a nie 400%
  • Glyph
    • Glyph of Unleashed Lightning (nowy Prime Glyph) pozwala na rzucanie Lightning Bolt w czasie ruchu
  • Set Bonuses
    • Bonus za 4 części setu Elemental szamana PvP (Gladiator's Thunderfist) został zmodyfikowany. Sprawia teraz, że Lightning Shield generuje dodatkowy ładunek, a nie traci go, kiedy zadaje obrażenia przeciwnikowi, do maksymalnych 3 (9 z talentem Rolling Thunder)

Warlock

  • Soul Fire jest dostępny na 20 poziomie, a nie 54
  • Soul Harvest ma nowy efekt zaklęcia
  • Glyphs
    • Glyph of Soul Swap dodaje 30 sekund cooldownu do Soul Swap, a nie 15.
  • Warlock Bug Fixes
    • Nie jest już możliwym opuszczenie walki w czasie channelowania Drain Soul

Warrior

  • Overpower ma 1.5-sekundowy cooldown, oraz global cooldown (cooldown Overpower przy Taste for Blood nie został zmieniony)
  • Recklessness i Deadly Calm nie mogą zostać użyte w tym samym czasie. Nie można użyć jednej z tych umiejętności w czasie kiedy druga jest aktywna, jednak użycie jednej z nich nie sprawia, że druga jest na pełnym cooldownie
  • Retaliation, Recklessness, oraz Shield Wall nie mają już wymogu w postaci określonego Stance
  • Talenty:
    • Arms
      • Bonus do obrażeń Two-Handed Weapon Specialization został zmniejszony z 20% do 12%
    • Fury
      • Bonus do obrażeń Dual Wield Specialization został zmniejszony z 10% do 5%
  • Warrior Bug Fixes
    • Nie jest już możliwym użycie Charge w czasie niektórych starć, kiedy wojownik jest bliżej niż wynosi minimalny zasięg tej umiejętności

Currency

  • Conquest & Honor Points
    • Wszystkie Conquest Points zostały przekonwertowane w Honor Points. Wszelkie punkty ponad limit Honor Points muszą zostać wydane w ciągu tygodnia przed rozpoczęciem 10 sezonu. Po rozpoczęciu nowego sezonu, wszystkie Honor Points ponad limit zostaną przekonwertowane w gotówkę w stosunku jeden punkt za 35 silver, a następnie przesłane do postaci pocztą.
    • Minimalny limit zdobywanych w tygodniu Conquest Points z Aren to 1350 dla Arena Rating 1500 lub niższego. Maksymalny limit to 2700 dla Arena Rating 3000 lub wyższego. Limit skaluje się w nieliniowy sposób między tymi dwoma wartościami. Dla porównania w czasie trwania sezonu 9 limit wynosił od 1343 do 3000.
    • Gra osobno sprawdza limity Conquest Points za Battlegroundy i Areny. Battleground Rating otrzymuje bonusowe 22.2% do swego limitu, co oznacza, że limity Battleground Ratingów wynoszą od 1650 do 3300. Gracze mogą w danym tygodniu zdobyć ilość Conquest Points równą wyższemu z tych limitów, jednak kiedy postać osiągnie limit dla Areny lub Battlegroundu, nie będzie mogła otrzymywać Conquest Points z tego źródła. Conquest Points z Battleground holiday wliczają się jedynie w maksymalny limit Conquest Points.
      • Przykład: W czasie pierwszego tygodnia sezonu 10 każdy zaczyna z ratingiem poniżej 1500. W związku z tym limit z Rated Battlegroundów wynosi 1650, a z Aren 1350. W pierwszym tygodniu postać wygrywa wystarczającą liczbę Aren aby osiągnąć limit 1350 punktów. Od tej chwili wygrane w Arenach nie dają Conquest Points w tym tygodniu. Jednak postać wciąż może zdobyć do 300 dodatkowych punktów, jednak tylko Rated Battlegrounds lub bonusowych punktów przyznawanych za daily random Battleground lub holiday. W kolejnym tygodniu limit zostanie ponownie przekalkulowany w zależności od Ratingów postaci. W czasie trwania drugiego tygodnia limit z Arena Ratingu postaci to 1800, a ten z Rated Battlegroundów to 1650. Postać może w sumie zdobyć 1800 punktów. Do 1650 punktów może zostać zdobytych z Rated Battlegroundów, jednak ostatnich 150 musi pochodzić z innego źródła
  • Valor & Justice Points
    • Wszystkie obecne Valor Points zostały przekonwertowane na Justice Points. Wszelkie punkty powyżej limitu Justice Points zostaną przekonwertowane w gotówkę w stosunku 47 silver za punkt, a nastepnie przesłane pocztą do postaci
    • Maksymalna ilość Valor Points jaką można zdobyć w danym tygodniu ze wszystkich możliwych stref instance i raid to obecnie 980, a nie 1250
      • Maksymalna ilość Valor Points za ukończenie stref Rise of Zandalari pozostaje na poziomie 980
      • Maksymalna ilość Valor Points za ukończenie stref Heroic pozostaje na poziomie 490
      • Ilość Valor Points za pokonanie bossów w Firelands to 120 w wersji 10-osobowej i 140 w 25-osobowej
      • Ilość Valor Points za zabicie Occu'thara w Baradin Hold to 120 w wersji 10-osobowej i 140 w 25-osobowej
      • Ilość Valor Points za zabicie bossów w wersji Heroic stref Bastion of Twilight, Blackwing Descent oraz Throne of the Four Winds to 35 w wersji 10-osobowej i 45 w 25-osobowej

Dungeons & Raids

  • Wprowadzono Raid Profiles, które pozwalają graczom na zapisanie ustawień interfejsu w zależności od rodzaju contentu (na przykład 10- i 25-osobwe strefy raid, Battlegroundy itd.)
    • Gracze mogą wybrać PvE, PvP, specjalizację, oraz rozmiar grupy. Wszystkie Raid Profiles będą wówczas się automatycznie ustawiać
    • Ten element jest dostępny w contencie dla 5 graczy kiedy w opcjach zostało wybrane "Use Raid-Style Party Frames"
    • Raid Profiles mogą ustawiać grupy zarówno horyzontalnie jak i wertykalnie
  • Na pasku dodano przycisk Raid, który bezpośrednio przenosi graczy do zakładki Raid w oknie Social
  • Baradin Hold
    • Occu'thar uwolnił się ze swej klatki i oferuje graczom zupełnie nowe wyzwanie w wersji 10- i 25-osobowej, dla frakcji która kontroluje Tol Barad
  • Bastion of Twilight
    • Modyfikatory obrażeń zostały zredukowane dla Ariona, Elementium Monstrosity, Feludiusa, Ignaciusa oraz Terrastra na normalnym poziomie
    • Usunięto jednego żywiołaka każdego typu w komnacie Ascendant Council
    • Umiejętność Frost Whril Bound Deluge zadaje 50% mniej obrażeń
    • Arion
      • Obniżono obrażenia i zasięg Chain Lightning
    • Cho'gall
      • Jego życie, zadawane obrażenia w walce wręcz, życie Corrupting Adherent, obrażenia Depravity, Corrupting Crash, Flaming Destruction, oraz Unleashed Shadows zostały zredukowane o 20%
      • Corrupting Crash i Depravity
        • Zmniejszono ilość Corruption jakie dają te umiejętności z 10 do 5
      • Efekt Corrupted Bite wywoływany przez Blood of the Old God został zredukowany
      • Otrzymywane obrażenia z Corruption of the Old God zostały zredukowane z 3% do 2% za stack Corrupted Blood
      • Obrażenia z Debilitating Beam zostały zredukowane o 20%
      • Czas trwania Twisted Devotion został skrócony o 25%
    • Dragon Siblings
      • Ich życie, zadawane obrażenia w walce wręcz, obrażenia Twilight Meteorite, Devouring Flames, Blackout, Unstable Twilight, Twilight Zone, Twilight Blast oraz Fabulous Flames zostały zredukowane o 20%
    • Elementium Monstrocity
      • Obrażenia Electrical Instability zostały zredukowane
    • Feludius
      • Obrażenia od efektu zamarznięcia [Frozen] od Waterlogged zostały zredukowane
    • Halfus
      • Jego życie, zadawane obrażenia w walce wręcz, obrażenia Fireball/Fireball Barrage, Furious Roar, Scorching Breath, oraz Shadow Nova zostały zredukowane o 20%
      • Życie Nether Scion, Slate Dragon, Storm Rider, Time Warden, oraz Orphaned Emerald Whelp zostało zredukowane o 20%
      • Czas rzucania Shadow Nova został wydłużony
    • Ignacious
      • Rising Flames zwiększają obrażenia o 3% za każdy stack, a nie o 5%
    • Terrastra
      • Harden Skin zwiększa zadawane fizyczne obrażenia o 20%, a nie o 100%
  • Blackwing Descent
    • Atramedes
      • Jego życie, zadawane obrażenia w walce wręcz, obrażenia Roaring Flame Breath, oraz Searing Flame zostały zredukowane o 20%
      • Modulation nie wywołuje Sound w normalnej wersji
      • Sound wywoływany przez Sonar Pulse został zmniejszony z 5 do 3
    • Chimaeron
      • Jego życie zostało zredukowane o 20%, a obrażenia w walce wręcz o 10%
      • Chimaeron rzuci tylko dwa caustic slimes w 30 sekundowym cyklu
    • Drakeadon Mongrel
      • Time Lapse nie ogłusza [stun]
      • Efekt uciszenia [silence] z Frost Burn trwa tylko 3 sekundy
    • Dwarven Kings
      • Whrilwind nie anuluje threata
      • Execution sentence zadaje tylko obrażenia
      • Efekt absorpcji Shield of Light został zredukowany
    • Magmaw
      • Jego życie i zadawane obrażenia zostały zredukowane o 20%
      • Obrażenia Lava Spew, Magma Spit, Massive Crash, oraz Infectious Vomit zostały zredukowane
      • Mangled Lifeless już nie zabija, a jego obrażenia zostały zredukowane
      • Zredukowano Parasitic Infection
    • Maloriak
      • Jego życie, zadawane obrażenia, życie/obrażenia Aberation, obrażenia Arcane Storm, Prime Subject, Flash Freeze/Shatter, oraz Scoring Blast zostały zredukowane o 20%
      • Zmniejszono stackujący się buff do obrażeń Aberration
      • Prime Subjects nie posiadają już fixate i nie są odporne na efekty typu taunt
    • Nefarian
      • Czas po jakim przewrócą się Animated Bone Warriors został zredukowany z 50 do 33 sekund. Ponad to, pojawia się mnie Animated Bone Warriorów
      • Czas rzucania Blast Nova został wydłużony
      • Zredukowano życie Chromatic Prototype o 20%
      • Obrażenia Electrocute zostały zredukowane o 30%
      • Pojawia się mniej Animated Bone Warriors
      • Efekt debuffu Magma Stacking został zredukowany 75%
      • Częstotliwość rzucania Shadowblaze przez Nefariana nie może być większa niż raz na 15 sekund
      • Ilość życia i zadawane obrażenia w walce wręcz Onyxii zostały zredukowane o 20%
      • Obrażenia Shadowflame Barrage zostały zredukowane o 20%
      • Obrażenia Tail Lash zostały zredukowane o 50%
    • Omnotron Council
      • Ich życie i życie Poison Bomb, obrażenia zadawane w walce wręcz, obrażenia Elecrital Discharge, Lightning Conductor, Incineration Security Measure oraz Arcane Annihilator zostały zredukowane o 20%
      • Barriera absorbuje o 100% więcej obrażeń
      • Cooldown Power Conversion został wydłużony
      • Obrażenia Flamethrower zostały zredukowane o 40%
      • Obrażenia Static Shock wywoływanego przez Unstable Shield oraz obrażenia Poison Bombs zostały zredukowane o 50%
  • Deadmines
    • Vanessa VanCleef (Heroic) ma słodki głos, który towarzyszy jej dialogom
  • Throne of the Four Winds
    • Al'Akir
      • Acid Rain stackuje się co 20 sekund (a nie 15)
      • Electrocute pulsuje co 1 sekundę (a nie 0.5)
      • Czas trwania Feedback został wydłużony do 30 sekund (z 20)
      • Życie, obrażenia, oraz obrażenia Wind Burst zostały zredukowane o 20%
      • Czas ponownego rzucania Lightning i Lightning Rod został wydłużony
      • Przechodzące na przyjazny cel obrażenia z Lightning Strike zostały zmniejszone o połowę
      • W normalnej wersji nie korzysta ze Static Shock w fazie 1 i fazie 2
    • Conclave of the Four Winds
      • Obrażenia zadawane w walce wręcz przez Rohasha, Anshala, Mezira, obrażenia i życie Ravenous Creepera, jego obrażenia od toxic spores, obrażenia Hurricane, Sleet Storm, Permafrost, Slicing Gale, oraz Wind Blast zostały zredukowane o 20%
      • Obrażenia Wind Chill zostały zredukowane o 20% i zwiększają otrzymywane obrażenia o 5% za stack.
      • Czas rzucania Gathering Strength został wydłużony
      • Spowolnienie z Ice Patch to teraz 5% za stack, do 10 stacków (a nie 10% za stack do 30 stacków), obrażenia obniżone o 20%
      • Obrażenia Wind Chill zostały zmniejszone o 20% i zwiększa ono otrzymywane obrażenia o 5% za stack
  • Zul'Gurub
    • Wszystkie buffy z cauldronów mogą zostać pozyskane przez postacie znajdujące się na wierzchowcach
    • Śmierć High Priestess Kilnary wyłącza płonące maski tiki
    • Śmierć High Priest Venoxis usuwa truciznę z roślin znajdujących się na początku strefy instance
  • Dungeon & Raid Bug Fixes
    • Bossowie są odporni na efekt zmniejszenia z Gnomish Shrink Ray
    • Achievement Aberrant Behavior nie powinien niepoprawnie się resetować w czasie walki z Maloriakiem w Blackwing Descent
    • Anshal's Soothing Breeze nie powinno sprawiać, że pety zaczynają się dziwnie zachowywać w Throne of the Four Winds
    • Ikony Raid Marker są widoczne we wszystkich fazach walki z bossem

Guilds

  • Guild Finder
    • Długie komentarze będą działać poprawnie i nie będąc obcinane w połowie
  • Dzienny limit doświadczenia gildii został zwiększony o 25%
  • Tygodniowy limit reputacji z gildią został zwiększony o 25%
  • Limit doświadczenia gildii jest usuwany wraz z osiągnięciem 20, a nie 23 poziomu
  • Reins of the Dark Phoenix, kupowany od Guild Vendora, posiada poprawianą grafikę. Jest on teraz mniej przeźroczysty i z pewnością znacznie fajniejszy

Items

  • Jeśli gracz wygra rzut Need w systemie Need Before Greed na przedmiot Bind on Equip, przedmiot ten stanie się Soulbound dla tego gracza. Pozostanie on BoE jeśli zostanie wygrany przez Greed
  • Odpowiednie przedmioty tier 11 są dostępne za Justice Points
  • Obrażenia zadawane przez Darkmoon Card: Hurricane zostały zwiększone o 40%, jednak nie mogą już zadać obrażeń krytycznych i nie otrzymują bonusów z noszonych przez gracza przedmiotów
  • Torba Keyring została usunięta, aby zrobić miejsce innym elementom interfejsu:
    • Klucze które nie mają żadnego celu w grze zostały usunięte w ekwipunku gracza. W ramach rekompensaty gracze otrzymają ich równowartość w złocie
    • Klucze które są przedmiotami powiązanymi z zadaniami zostały usunięte z ekwipunku gracza
    • Klucze które wciąż mogą być użyteczne zostaną przeniesione do normalnych toreb. Jeśli te są pełne, klucze zostaną zapisane do czasu zwolnienia dodatkowego miejsca. Kiedy już to nastąpi, klucze pojawią się w torbach po przelogowaniu lub zmianie lokacji
  • PvP Items & Rewards
    • Odpowiednie przedmioty sezonu 9 dostępne są za Honor Points
  • Gladiator Weapons
    • Bronie z sezonu 10 dostępne za Conquest Points będą mogły zostać zakupione kiedy w danym sezonie zebranych zostanie minimalna ilość Conquest Points. Na przykład Ruthless Gladiator's Pike kosztuje 3400 Conquest Points, jednak gracze będą mogli ją kupić dopiero po zebraniu w sezonie 10 11650 Conquest Points.
    • Bronie z sezonu 9 będą mogły zostać zakupione kiedy w danym sezonie zebranych zostanie minimalna ilość Honor Points. Na przykład Vicious Gladiator's Pike kosztuje 3400 Honor Points, jednak gracze będą mogli ją kupić dopiero po zebraniu w 10 sezonie 18500 Honor Points
    • Po osiągnięciu minimalnej ilości punktów wymaganych do zakupienia broni, wszystkie dostępne oręże będą mogły zostać kupione za ich wyznaczony koszt. Wymóg punktowy nie resetuje się wraz z zakupieniem broni
    • Opisy broni u vendorów poinformują gracza ile jeszcze Conquest lub Honor Points muszą zdobyć w obecnym sezonie zanim będą mogli je kupić
  • Rated Battleground Rewards
    • Nowe naziemne wierzchowce z PvP, Vicious War Wolf (Horda) i Vicious War Steed (Przymierze) zostaną przekazane graczom, którzy wykonają achievementy na wygranie 75, 150 i 300 Rated Battlegroundów, a nie najlepszym 0.5% z końca sezonu Areny. Ten system nagród lepiej uzupełnia ducha Battlegroundów. Jeden account-bound wierzchowiec zostanie odblokowany za każdy achievement, pozwalając graczom którzy wygrają Rated Battleground 150 i 300 razy na zdobycie tego mounta po raz drugi i trzeci. Dodatkowe wierzchowce mogą zostać przesłane altom ponieważ są account-bound. Mounty są otrzymywane tuż po otrzymaniu achievementa i nie mają nic wspólnego z nagrodami na koniec sezonu
  • Set Bonuses
    • Bonus do resilience z dwóch części setów PvP nie kumulują się. Jeśli gracz nosi dwie części dwóch różnych setów, otrzyma on tylko jeden bonus w postaci 400 resilience rating. Zmiana ta nie dotyczy zestawów PvP z poprzednich dodatków

Professions

  • Engineering
    • D.E.H.T.A. wzięła pod ochroną wiele zwierząt, szczególnie króliki i wiewiórki. W związku z tym Flintlocke's Woodchucker został zmodyfikowany, aby korzystać z dzikich kurczaków do czasu osiągnięcia "porozumienia"
  • Skinning
    • Gracze nie mogą skinować zwłok, które skinują lub lootują inni gracze

PvP

  • Areny
    • Kolumna indywidualnego Matchmaking Rating została usunięta z panelu wyników Areny
    • Ring of Valor został po raz kolejny dodany do rotacji Areny. Gracze nie zaczynają już gry na windach w centralnej części mapy. Teraz mają do dyspozycji pokoje startowe po przeciwnych stronach Areny
  • Battlegrounds
    • Kolumna indywidualnego Matchmaking Rating została usunięta z panelu wyników Rated Battleground
    • Eye of the Storm zostało dodane do rotacji w 10-osobowych Rated Battlegroundach. Dotychczasowe punkty zostały zmienione ze stylu tug-of-war na znane z Arathi Basin zdobywane punkty, aby lepiej wspierać współzawodnictwo 10 vs 10. Modyfikacja ta dotyczy tylko Rated Battlegroundów. Eye of Storm pozostaje 15-osobowym normalnym Battlegroundem z punktami w systemie tug-of-war
    • Warsong Gulch został po raz kolejny dodany do rotacji Rated Battleground
    • War Games
      • Wprowadzono wiele ulepszeń w interfejsie War Games. Mają one swój własny panel i tylko liderzy grup/raidów mogą wyzwać inne drużyny do walki w War Game

Quests & Creatures

  • Niskopoziomowi przeciwnicy nie będą mieli dziwnie wysokich szans na uniknięcie ataków i trafienia krytyczne

Races

  • Wszystkie rasy posiadają dźwięk w /roar

User Interface

  • Ekran Interface Option został zmieniony, aby pasować wielkością do Video i Audio.
  • Addony nie mogą inteligentnie zmieniać przedmiotów korzystając z wbudowanego Equipment Manager
  • Postacie mogą zostać dowolnie uporządkowane na ekranie wyboru postaci. Ten element nie działa jeszcze w pełni, dlatego modyfikacje nie zostają zapisane
  • Pasek rzucania czarów może zostać zmieniony, aby pojawiał się pod portretem postaci
  • Żółte przedmioty pojawią się po osiągnięciu 20% durability, a nie kiedy pozostanie na nich 5 lub mniej durability
  • Okno Macro i Spellbook mogą być otwarte w tym samym czasie, co pozwoli na bardziej intuicyjne tworzenie macro. Dodatkowo, okienko Macro ma teraz także przycisk Save/Cancel
  • Move pad to możliwość korzystania z kliknięć myszki do poruszania się postacią, który został wbudowany do podstawowego interfejsu
  • Łatwiej jest teraz zmienić język gry na dowolny język dostępny w twoim regionie

 

Patch 4.2 Raid Preview:

Patch 4.2 Daily Quest Preview:

Komentarz (18)

  • kawał dobrej roboty, Bliz się naprawdę postarał i stworzył coś naprawdę świetnego, oby tak dalej
    ~`LOL
    2011/06/18 00:41
  • Ciekawe na jak długo te nowości starczą, zanim znowu zacznie nas dopadać nuda...
    ~wredzioch
    2011/06/18 08:21
  • 5 dni.
    ~hakar
    2011/06/18 13:24
  • Świetne filmiki, epickie zmiany... Już nie mogę się doczekać nowych daily q, Elemental Bonds i strefy raid ;D!
    ~o
    2011/06/18 15:15
  • Wszystkie rasy mają dźwięk w /roar

    JEJ ^^
    ~ThatGuyWithoutGlasses
    2011/06/18 21:13
  • Nic nie wiadomo czy będzie coś dodane do archeologi?
    ~zahadumx
    2011/06/19 01:30
  • Już tyle daje ta archeologia, że chyba starczy co nie ?
    ~matstryy
    2011/06/20 10:12
  • Daje, ale tylko dla casterow i plate. A dla rogali czy hunterów nic nie ma.
    ~zahadumx
    2011/06/20 12:48
  • @zahadumx to sobie zrob castera albo postac z plate i bedzie ci dawac
    ~`LOL
    2011/06/20 13:10
  • Mam Casterów i postacie z Plate ale to rogal jest moim mainem i dla niego cos bym chetnie wykopal. Niestety nic póki co nie ma.
    ~zahadum
    2011/06/20 22:50
  • Ale gówno zrobili dla rogala, tylko go znerfowali. Mag jest najbardziej niezbalansowany i taki pozostanie żal
    ~ozzy141
    2011/06/26 17:54
  • Yea nie nerfia mi drain lide
    ~Lord Frezko
    2011/06/29 01:04
  • Wszystko ok tylko jedno ale:
    "Holy Shock mana cost has been decreased to 7% of base mana, down from 8%."
    Zmniejszony koszt o 1% a nie zwiększony :)
    ~rogaldo
    2011/06/29 06:29
  • ~rogaldo: dzięki za zwrócenie uwagi, tamta informacja najwyraźniej pochodziła z wcześniejszego buildu 4.2 na PTR. Już poprawione
    ~Sigmar
    2011/06/29 09:04
  • ale z was nołlajfy, wam się nudzi pacz po 5 dniach, ja wogule nie odczuwam nudy :D jak gracie 12h albo więcej dziennie to co by blizz nie robił, znudzi wam się to szybko, normalka. Mnie tylko martwi olbrzymi buff dla ferala, dżyzys przecież i tak nieźle sobie radził w PVP (arena 1500+ - ludzie którzy prawdziwego pvp na oczy nie widzieli proszę nie wypowiadajcie się), to co teraz będzie :O
    ~harrrrrry
    2011/06/29 10:39
  • A ja mam cały dzień lagi i w ogóle grać nie mogę... jak tylko wchodzę na jakąś instancje gra się wiesza
    ~kanarek24
    2011/06/29 16:29
  • wiadomo moze juz dokladnie jakie staty i/lub proc ma legendary staff? ;)
    ~Taldoron
    2011/06/29 19:42
  • pytanie z innej beczki
    kiedy można spodziewać tłumaczenia któregoś z dwóch nowych opowiadać nt. liderów ras, tj. Vol'jin i Gelbin Mekkatorque?
    ~SoundkaiL007
    2011/07/02 13:39

Pozostałe nowości